Zadejte hledaný výraz...

Savana.cz – zkušenosti?

Pavel Höfner
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
24. 1. 2014 11:30:26
Napsal Tomve;1048316
ot: někdo tu má brutální fetiš na savanu ... prostě a jednoduše - savany se někdo bojí, i když může říkat opak - osobně bych ignoroval dotyčného konkurenta
---------- Post added 24.1.2014 at 11:28 ----------
btw: nová administrace je dobrá, akorát jsem se tam zprvu hledal
Tos nevidel nase helpdeskare. :) To bylo reci, ze je to vse jinde a ze ted musi vse hledat. :) Ale opak je pravdou, dostali lepsi nastroje (nadstavbu nad touto administraci) a uz si zvykli a uz v tom litaj jako by se s ni narodili.
24. 1. 2014 11:30:26
https://webtrh.cz/diskuse/savana-cz-zkusenosti/strana/64#reply533112
jana07
verified
rating uzivatele
24. 1. 2014 12:17:26
Dobrý den,
také zde popíši moje zkušenosti se Savanou a musím hned říct, že jsem ženská, která neumí programovat atd. Proto jsem vybírala pro naše weby hosting, který se chlubí i tím, že pomáhá klientům. Vybrali jsme na zkoušku nový tarif od Savany – Savana 100.
Musím říct, že používáme Joomlu a ačkoli jsme byli na různých fórech varováni, že Joomla na Savaně nefunguje dobře a že majitel Savany z ní má trauma, tak jsme to zkusili.
Byla to nejhorší zkušenost s hostingem, kterou máme za cca 4 roky zkušeností s různými ČR hostingy.
Web měl neustálé výpadky. Kontaktovala jsem podporu. Ta několikrát tvrdila stále to samé, že je chyba někde u nás. Přitom web například v pondělí jel a v úterý ne a nic se na něm neměnilo. Podpora nám ovšem tloukla do hlavy, že jsme museli něco měnit a nevěřila nám. Přišla středa a web nejel. Po kontaktování podpory jsme si vyslechli opět stejné drmolení jako z automatu, že web přetěžuje nějaký skript, že je tam možné mít jen 5 procesů apod. Když jsme o všem chtěli zjistit problémový skript, tak podpora nevěděla, který to je. Pak pan Špaček něco poklikal, do tel. odvětil, že ani neví co a že web už jede.
Dobře, nechali jsme to být. Za týden ovšem další výpadky a opět nikdo na webu nic neměnil.
Podpora neochotná cokoli řešit. Nepomohli s ničím a nechali web s 5 denním výpadkem. Naštěstí jeden z nich nebyl tak důležitý. Ten druhý jsme převedli k Wedosu. Obnovili jsme na něm zálohu ze Savany a web okamžitě jel bez problémů. Podpora Savany nám tvrdila, že jsme si vyměnili zálohy a druhý web nechala opravdu 5 dní (pondělí - pátek)bez reakce, neposlali ani email. Když jsme se ozvali, byli opět příjemní jako osina v zadku. Takže web, který podle podpory Savany přetěžoval jejich server, jel ihned na papírově slabším hostingu u Wedosu bez jakéhokoli problému a do dneška tam neměl jediný výpadek za celých cca 14 dnů.
Takže taková je naše zkušenost se Savanou a jejich techniky. Technici mluví jako automat a nemají buď ochotu anebo znalosti pomoct. Přitom se na webu chlubí, že pomáhají. Z cca 6 minimálně půldenních výpadků byla chyba 1x na naší straně, když jsme po různých harakiri se souborem htacces zapomněli zrušit + řádek a to ještě po té, když nás podpora opět odkázala na to, že nám něco nejede a že jsme museli něco měnit.
Mimochodem nová administrace způsobila změny v nastavení zobrazení právě toho htacesu. Takže my ho měli povolen a automatický přechod na novou administraci způsobil, že bylo zatržítko vypnuto a web soubor nemohl používat, protože ho administrace vypla. Dále pak byl problém se zatržítkem pro zobrazování chyb. To stačilo přetáhnout a web z ničeho nic jel. Bohužel jen asi půl hodiny a pak se vše vrátilo do starých kolejí.
24. 1. 2014 12:17:26
https://webtrh.cz/diskuse/savana-cz-zkusenosti/strana/64#reply533111
Pavel Höfner
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
24. 1. 2014 16:09:06
Dobrý den,
základní Joomla funguje na našich tarifech bez problémů a problém může nastat při nasazení nějakého doplňkového modulu. Poté tam mohou vzniknout problémy s nekompatibilitou.
Každý webhoster má tročku jinak nastavenou CFG nástrojů na serverech, proto se tyto problémy objevují. Majitel webhostingu Savana.cz z Joomli nemá žádné trauma.
Váš hostingový účet za celou dobu nespadl. Byl plně funkční, další samostatné domény (SAVANA 100 podporuje 2 samostatné domény včetně samostatných emailových schránek).
K problému docházelo v jednom scriptu, který zasekl APC modul a proto nešlo stránku dále načíst. Každé volání z důvody "cykliady" končil na 60s timeout - chyba 500 (loader tříd přes APC pro modul rokcommon).
pid 24416
script_filename = /home/a/andabar/www/sang/index.php
��c_store() /home/a/andabar/www/sang/libraries/rokcommon/RokCommon/ClassLoader/ApcLoader.php:34
loadClass() /home/a/andabar/www/sang/libraries/rokcommon/RokCommon/ClassLoader.php:405
loadClass() unknown:0
spl_autoload_call() unknown:0
+++ dump failed
NOTICE: child 17018 started
WARNING: child 17018, script '/home/a/andabar/www/sang/index.php' (request: "GET /index.php") executing too slow (2.640977 sec), logging
WARNING: child 17018, script '/home/a/andabar/www/sang/index.php' (request: "GET /index.php") execution timed out (60.652547 sec), terminating
WARNING: child 17018 exited on signal 15 (SIGTERM) after 17726.374418 seconds from start
Co se týká komunikace s naším helpdeskem, tak ta započala 6.1.2014 ve 12:30. Jedná se nejspíše o reakci na telefonickou žádost z vaší strany, abychom vám poskytli uživatelskou podporu, protože jsem email před tím z vaší strany nenašel (účet je aktivní od 14.10.2013). V tomto emailu se zmiňujeme o problému s APC, který to celé způsobuje. Kolega vám nepodal informaci ihne dpo telefonu, když jste volala, neboť to není možné a zjistil jsem i s jakým administrátorem váš problém a zjištění problému řešil. Tudíž jsme se vaším podmětem začali zabývat.
Nasledovala vaše emailová reakce 6.1.2014 v 17:51 pro upřesnění daného problému. Ale zároveň nám oznamujete, že web již jede u Wedosu.
Následuje naše reakce na tento email 7.1.2014 v 9:08, kde vám trpělivě vysvětlujeme, že váš hosting nespadl, ale běží, že se jedná o zacyklení jednoho scriptu na této doméně, ale ostatní prezentace to neovlivňuje.
Odpověď od vás přišla až za několik dní, tedy 10.1.2014 v 17:00. Obsah emailu je rozporovaní našeho tvrzení.
Poté reagujeme naposledy 13.1.2014 (ař za 3 dny neboť byl víkend a sloužili jiní kolegové a problém s vámi primárně řešil pan Kvapil, proto reagoval až první pracovní den). V tomto emailu konstatujeme, že jsme nemohli cokoliv řešit, nebo vám pomocí, neboť jste jakkoliv s námi nebyli schopni spolupracovat a jediný popis vaší závady byl srovnání, že u nás stránky nejdou a u Wedosu ano. Při tomto přístupu klienta není možné cokoliv řešit, pokud nám nedá základní čas a nespolupracuje.
Další email od vás již nedorazil.
Ohledně vaší stížnosti na novou administraci a problému s jiným nastaveni HTACCESS, tak to jsme překontroloval a problém tam nevidím a také ani nemohl být, jedná se totiž jen o XSLT transformaci té samé administrace do nového vzhledu, tudíž se nemohla změnit logika. Jediné, co mne napadá je to, že účty SAVANA 500 - 4000 mají defaultně nastaveno htaccess na off, ale sdílený tarif SAVANA 100 na on. Ale to by nevysvětlovalo to, že vám doména šla a poté ne, pokud to bylo stále na stejném účtu.
Podíval jsem se do vaší administrace, kdy jste na svůj účet naposledy přistoupila a bylo to 6.1.2014 ve 13:00. Nová administrace je ale k dispozici až od 10.1.2014, tudíž nerozumím vaší stížnosti s logikou htaccess. Pokud tedy u nás nemáte více hostingů.
Závěrem se chci ohradit proti vašemu tvrzení, že jsme se nesnažili pomoci. To rozhodně není pravda. Jen je nutné dodržet určitou kontinuálnost při řešení těchto problémů a je nutné problém řešit nejlépe jedním komunikačním kanálem a navíc jen s jednou osobu. Z vaší strany jste poslala email, pak jste volala, řešil to s vámi jiný kolega, který se vám "od boku" snažil pomoci. Tomto se nelze nikdy k problému dobrat.
24. 1. 2014 16:09:06
https://webtrh.cz/diskuse/savana-cz-zkusenosti/strana/64#reply533110
Bacon
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
24. 1. 2014 16:45:29
Nasledovala vaše emailová reakce 6.1.2014 v 17:51 pro upřesnění daného problému. Ale zároveň nám oznamujete, že web již jede u Wedosu.
Následuje naše reakce na tento email 7.1.2014 v 9:08, kde vám trpělivě vysvětlujeme, že váš hosting nespadl, ale běží, že se jedná o zacyklení jednoho scriptu na této doméně, ale ostatní prezentace to neovlivňuje.
Fakt firma a podpora za všechny prachy :- Stejně jako cesky-hosting.cz nebo spolehlive-servery.cz. Nechápu, jak to můžou myslet vážně firmy bez 24/7 podpory v 21. století.
24. 1. 2014 16:45:29
https://webtrh.cz/diskuse/savana-cz-zkusenosti/strana/64#reply533109
Pavel Höfner
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
24. 1. 2014 16:49:00
Napsal Bacon;1048510
Fakt firma a podpora za všechny prachy :- Stejně jako cesky-hosting.cz nebo spolehlive-servery.cz. Nechápu, jak to můžou myslet vážně firmy bez 24/7 podpory v 21. století.
Tady v tomto pripade neslo o pracovni dobu, ale o zachovani continuality reseni daneho problemu zakaznik vs konkretni pracovnik helpdesku. Jinak z toho vznika hrozny gulas.
Pro pripad vypadku mame 24/7 SMS system, kde se resi klasicky vypadky na strane HW. Prumerny uptime nasich serveru je +- 250 dni bez vypadku. (a to je zkracen i kvuli nasi udrzbe atd).
Tento specificky problem se zakousnutim Joomli by stejne bezny helpdeskar nebyl schopen resit a musi to predavat dale o patro vys k administratorum, aby se tim prokousali. To neni problem typu "nastaveni emailu".
24. 1. 2014 16:49:00
https://webtrh.cz/diskuse/savana-cz-zkusenosti/strana/64#reply533108
spolehlive servery maj taky nonstop podporu pro hlaseni padu serveru a podobne.
a vetsina reakci od nich (pres normalni podporu) je rychla a i o vikendech a vecerech. naopak jsem s nima max spokojen.
24. 1. 2014 17:05:06
https://webtrh.cz/diskuse/savana-cz-zkusenosti/strana/64#reply533107
Přihlašuji se zde jako spokojený zákazník, který má na savaně 1000 zhruba 30 domén.
To Wedos: prosím nespamujte toto vlákno nesmysly!
To jana07 = konkurence: Ano, zaregistrovat se zde a hned napsat jediný příspěvek, který kritizuje je doopravdy nenápadné. Účet jsem nahlásil.
25. 1. 2014 20:10:58
https://webtrh.cz/diskuse/savana-cz-zkusenosti/strana/64#reply533106
Napsal jvic;1048956
Přihlašuji se zde jako spokojený zákazník, který má na savaně 1000 zhruba 30 domén.
To Wedos: prosím nespamujte toto vlákno nesmysly!
To jana07 = konkurence: Ano, zaregistrovat se zde a hned napsat jediný příspěvek, který kritizuje je doopravdy nenápadné. Účet jsem nahlásil.
Nehodnotili jsme služby Savany. Reagovali jsme na uvedenou informaci.
My jsme nic nespamovali. Slušně jsme se zeptali a slušně požádali o vysvětlení. Uváděné údaje o zaměstnancích neodpovídají oficiálním statistikám (u ČSSZ) a ani počtu pracovišť na fotografiích...
Jana07 není konkurence, ale skutečný zákazník, což tady zaznělo i v debatě a nepopírá to ani hofy.
25. 1. 2014 20:49:10
https://webtrh.cz/diskuse/savana-cz-zkusenosti/strana/64#reply533105
Kamil
verified
rating uzivatele
(8 hodnocení)
25. 1. 2014 20:52:07
Napsal jvic;1048956
Přihlašuji se zde jako spokojený zákazník, který má na savaně 1000 zhruba 30 domén.
To Wedos: prosím nespamujte toto vlákno nesmysly!
To jana07 = konkurence: Ano, zaregistrovat se zde a hned napsat jediný příspěvek, který kritizuje je doopravdy nenápadné. Účet jsem nahlásil.
palec nahoru!
25. 1. 2014 20:52:07
https://webtrh.cz/diskuse/savana-cz-zkusenosti/strana/64#reply533104
jana07
verified
rating uzivatele
25. 1. 2014 21:25:40
Napsal jvic;1048956
Přihlašuji se zde jako spokojený zákazník, který má na savaně 1000 zhruba 30 domén.
To Wedos: prosím nespamujte toto vlákno nesmysly!
To jana07 = konkurence: Ano, zaregistrovat se zde a hned napsat jediný příspěvek, který kritizuje je doopravdy nenápadné. Účet jsem nahlásil.
Vážený pane bonzáku jvic. Nejsem žádná konkurence. To, že hosting u Savany mám potvrdil i samotný nick hofy vložením logů. Takže je jen vidět, že jste tupý jako pantok. Za další, přece není nutné mít zde 5 let vytvořený nick, aby člověk mohl napsat komentář ke službě, kterou využívá. Další debata s Vámi je pod mojí úroveň, neb s bonzáky a lidmi, kteří mají problém přečíst psaný text si nemám co říct. Sám hofy mně psal PM. Takže kdo je teď ten hlupák? Jen nevím, kam nahlásit Váš nick, protože tlačítko na hloupost tady nevidím.
hofy
Děkuji za to, že jste sdělil údaje skoro měsíc po té, co jsem je žádala na hostingu. Hostingy u Vás mám dva, proto ta nesrovnalost ve Vašich datech a administraci, které sem píšete. Nicméně, pokud jste nějaký majitel, či něco podobného, měl byste si zjistit, co Vaše podpora skutečně dělá. Vy sem dáte výpis z nějakého logu, který jsem marně po podpoře žádala skoro 14 dní a najednou to jde. Jen nechápu proč sem a ne mně, a proč to pan Špaček a Kvapil neuměli. Možná je to zase jen o té ochotě, ani jeden totiž ochotný nebyl.
Mimoto, dnes měly oba hostingy opět výpadek, opět chyba 500. Na webech se opět nic neměnilo. Stačilo na jednom hostingu vypnout hlášení chyb a najednou se rozjely oba. Možná náhoda, ale u Vás už jeden neví co se může stát, když člověk klikne na nějaké tlačítko. Mám obavu, že když kliknu na nějaké nově přidané, že bych mohla vypnout celou Savanu, místo mé Joomly. Už jsem opět neměla daleko k tomu, koupit další hosting na Wedosu, protože tam se stejnou konfigurací a zacykleným rokcomonem nebo co jste to psal, to pořád jede. Jenže se to rozjelo, ale kdo ví, na jak dlouho.
---------- Příspěvek doplněn 25.01.2014 v 21:27 ----------
pane kamile55
pro Vás mám pouze stejný komentář. Tlačítko na hloupost zde chybí. Stačí si přečíst reakci hofy, který potvrdil, že hosting u nich mám.
Další psaní sem ztrácí smysl, protože bandu tak hloupých lidí člověk jen tak nepotká.
25. 1. 2014 21:25:40
https://webtrh.cz/diskuse/savana-cz-zkusenosti/strana/64#reply533103
Kamil
verified
rating uzivatele
(8 hodnocení)
25. 1. 2014 21:42:20
Napsal jana07;1048986
Vážený pane bonzáku jvic. Nejsem žádná konkurence. To, že hosting u Savany mám potvrdil i samotný nick hofy vložením logů. Takže je jen vidět, že jste tupý jako pantok. Za další, přece není nutné mít zde 5 let vytvořený nick, aby člověk mohl napsat komentář ke službě, kterou využívá. Další debata s Vámi je pod mojí úroveň, neb s bonzáky a lidmi, kteří mají problém přečíst psaný text si nemám co říct. Sám hofy mně psal PM. Takže kdo je teď ten hlupák? Jen nevím, kam nahlásit Váš nick, protože tlačítko na hloupost tady nevidím.
hofy
Děkuji za to, že jste sdělil údaje skoro měsíc po té, co jsem je žádala na hostingu. Hostingy u Vás mám dva, proto ta nesrovnalost ve Vašich datech a administraci, které sem píšete. Nicméně, pokud jste nějaký majitel, či něco podobného, měl byste si zjistit, co Vaše podpora skutečně dělá. Vy sem dáte výpis z nějakého logu, který jsem marně po podpoře žádala skoro 14 dní a najednou to jde. Jen nechápu proč sem a ne mně, a proč to pan Špaček a Kvapil neuměli. Možná je to zase jen o té ochotě, ani jeden totiž ochotný nebyl.
Mimoto, dnes měly oba hostingy opět výpadek, opět chyba 500. Na webech se opět nic neměnilo. Stačilo na jednom hostingu vypnout hlášení chyb a najednou se rozjely oba. Možná náhoda, ale u Vás už jeden neví co se může stát, když člověk klikne na nějaké tlačítko. Mám obavu, že když kliknu na nějaké nově přidané, že bych mohla vypnout celou Savanu, místo mé Joomly. Už jsem opět neměla daleko k tomu, koupit další hosting na Wedosu, protože tam se stejnou konfigurací a zacykleným rokcomonem nebo co jste to psal, to pořád jede. Jenže se to rozjelo, ale kdo ví, na jak dlouho.
---------- Příspěvek doplněn 25.01.2014 v 21:27 ----------
pane kamile55
pro Vás mám pouze stejný komentář. Tlačítko na hloupost zde chybí. Stačí si přečíst reakci hofy, který potvrdil, že hosting u nich mám.
Další psaní sem ztrácí smysl, protože bandu tak hloupých lidí člověk jen tak nepotká.
Vážená paní, tlačítko na hloupost tu opravdu chybí. To bychom se u vás naklikali.....
A pokud tu jsou hloupí lidé, nechte si raději zde zrušit účet, ano? Děkuji
Savana mi je doporučována kudy chodím. Mimo jiné, po tom, co tu předvedl WEDOS s tím, že se začal nesmyslně pídit po prostorách Savany, apod., aby si mohl rýpnout do konkurence dost dětinským způsobem, bych si u WEDOSU nekoupil ani pytlík žvýkaček.
25. 1. 2014 21:42:20
https://webtrh.cz/diskuse/savana-cz-zkusenosti/strana/64#reply533102
S podporou na wedosu ani u savany problém nemám ani nejmenší. To že si někdo dá na hosting nějaký open source, nasází tam pluginy a pak se díví že to nejede, tak bohužel no co se dá dělat. Je potřeba si tu instalaci odladit (zaplatit někomu, kdo s tím má zkušenost!). Na toto zde opravdu není podpora webhostingu, aby to za vás řešila.
25. 1. 2014 21:50:45
https://webtrh.cz/diskuse/savana-cz-zkusenosti/strana/64#reply533101
Napsal Kamil55;1048992
Mimo jiné, po tom, co tu předvedl WEDOS s tím, že se začal nesmyslně pídit po prostorách Savany, apod., aby si mohl rýpnout do konkurence dost dětinským způsobem, bych si u WEDOSU nekoupil ani pytlík žvýkaček.
Slušně jsme se zeptali. Pokud to není v diskuzní fóru možné, tak se omlouváme... Vždy jednáme slušně a korektně. Nikdy jsme nikoho neuráželi, nenapadali a nikdy jsme neprošli ani názorovou proměnou... Jdeme si slušně a korektně cestou.
Debat ohledně nepravdivých nebo zkreslujících informací proběhlo již několik (Savana, stejně tak s H....... a dalšími).
Nepřijde Vám naopak dětinské to, že někdo píše o tom, že má 10+3 pracovníky a přitom má v oficiální evidenci (nahlášeno na úřadech) uvedeno 5? A podle fotografií je jich maximálně 7... Tolik je tam pracovišť a předpokládáme, že pracovníci nesedí na klíně jeden druhému ((to by snad vysvětlilo to, že se v lednových statistikách objeví další pracovníci)... V takovém případě není chyba na naší straně... :-)
Konec debaty, abychom zase nezaplnili vlákno, které je věnované Savaně. Počkáme až na konci měsíce budou nové statistiky od České správy sociálního zabezpečení. Potom se uvidí víc.
25. 1. 2014 21:59:01
https://webtrh.cz/diskuse/savana-cz-zkusenosti/strana/64#reply533100
jana07
verified
rating uzivatele
25. 1. 2014 22:28:25
Muj posledni prispevek zde. Pisi z mobilu a opravovat to nebudu. Klavesnice po mne bohuzel opravuje.
Naweb vy jste dalsi genius, ktery o problemu nic nevi, ale ma hned jasno. Za prve. Moje joomla ma minimum pluginu azde popisovany plugin je placeny, od jednoho z nejvetsich vyvojaru na svete. Takze to rozhodne neni tak, ze nekdo nekam narval pluginy.
Za druhe, po obnove na chlup stejneho webu i se zminenym pluginem, web okamzite a dodnes na Wedosu jede. Takze se racte dovdelavat ve cteni prispevku stejne jako kamil a jvic. Pokud ani pak neporozumite, doporucuji najmout si poradce, ktereho by pravdepodobne potreboval i jvic, protoze na svem webu nabizi SEO optimalizaci.
Ano, josting nemusi delat za klienta, ale kdyz se sam chlubi tim, ze klientum pomaha, takbto ma delat a ne si o tom psat na webu. Navic ja chtela pouze sdelit ten "vadny" skript. Sem to napsat mohli, ale mne to neposlali. Chyba je u nich, ne u me. Navic pro ty mene inteligentni znovu opakuji, i s tim pluginem web na Wedosu jede.
25. 1. 2014 22:28:25
https://webtrh.cz/diskuse/savana-cz-zkusenosti/strana/64#reply533099
Napsal jana07;1049006
Muj posledni prispevek zde.
Bezva.
Pokud ani pak neporozumite, doporucuji najmout si poradce, ktereho by pravdepodobne potreboval i jvic, protoze na svem webu nabizi SEO optimalizaci.
Asi nechápu, ale čert to vem :) Případně do SZ.
Za druhe, po obnove na chlup stejneho webu i se zminenym pluginem, web okamzite a dodnes na Wedosu jede.
Kdybyste věděla co všechno se dá v konfiguraci serveru nastavit, tak byste chápala, proč to někde jede a někde nejede. Já mam například opačnou zkušenost.
Chyba je u nich, ne u me.
I to je možné. ALe proč to řešit takto veřejně? Taky jsem měl jeden problém na savaně, tak jsem napsal hofymu SZ a on to pořešil k oboustranné spokojenosti. Vaše řešení má za následek, že jste naštvaná vy i on.
25. 1. 2014 22:39:10
https://webtrh.cz/diskuse/savana-cz-zkusenosti/strana/64#reply533098
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit