Zadejte hledaný výraz...

Savana.cz – zkušenosti?

toto vlákno se jmenuje "Savana - zkušenosti" tak přidám i já svůj příspěvek... se Savanou jsem spokojen a rád ji doporučím.. měl jsem podobný problém jako rpet, platil jsem 60kč měl jsem na tomto hosingu hozeno cca 10 webů.. většinou na WP a občas to prostě spadlo, protože mi došla RAMka.. došla mi VŽDY SMSka s upozorněním, věděl jsem o co jde.. tak se to stalo párkrát, přidal jsem ještě pár webů a přešel jsem na vyšší tarif a je po problému.. s helpdeskem vždy řeším problémy po chatu (přijde mi to mnohem rychlejší) a vždy jsme se slušně dobrali k výsledku, takže super, spokojenost.. za mě savana.cz jednoznačně doporučuji - s předchozím hostingem se to nedá vůbec srovnat, savanu doporučuji..
26. 3. 2013 22:35:03
https://webtrh.cz/diskuse/savana-cz-zkusenosti/strana/52#reply533292
Pavel Höfner
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
26. 3. 2013 22:35:52
Ahoj, zdravim te. Kouknul jsem do tveho uctu a nemas vyplneny udaj pro SMS notifikaci, proto ti nic neprislo. To nema co delat s prumernosti, nebo nadprumernosti helpdesku. Kdyz si to zakaznik nevyplni, tak mu zadne sms neprijdou. Nekdo si neoreje byt obtezovan na sms, proto to nepodminujeme nutnosti vyplneni.
Od zacatku neslo u tveho VPS o vykon, ale oto, ze ti dochazela RAM. Nicmene pokud te zajima vykon, tak S500 ma priskrcene CPU na 800 MHz. Neni vhodne pro navstevovane stranky a nebo spatne optimalizovane stranky. Po najezdu myskou nad tarifem na uvodni strance otom informujeme, ze to je pro male webky.
26. 3. 2013 22:35:52
https://webtrh.cz/diskuse/savana-cz-zkusenosti/strana/52#reply533291
tomve
verified
rating uzivatele
(22 hodnocení)
26. 3. 2013 22:37:18
Napsal rpet;928605
...kontaktni telefonni cislo bylo a je aktualni (do UK samozrejme)...
podporuje vůbec savana odesílaní sms mimo cz/sk čísla? (se savanou nic nemám)
26. 3. 2013 22:37:18
https://webtrh.cz/diskuse/savana-cz-zkusenosti/strana/52#reply533290
Pavel Höfner
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
26. 3. 2013 22:39:26
Jinak o managed VPS se u nas nikdo starat nemusi. Nemusel jsi to delat ani ty. Zakaznik se stara jen o sve aplikace, ktere na nich provozuje. Oto se nestarame, to je nerealne.
---------- Příspěvek doplněn 26.03.2013 v 22:49 ----------
Napsal Tomve;928614
podporuje vůbec savana odesílaní sms mimo cz/sk čísla? (se savanou nic nemám)
Momentalne jen CR, do zahranici to je extra zpoplatneno od operatora.
26. 3. 2013 22:39:26
https://webtrh.cz/diskuse/savana-cz-zkusenosti/strana/52#reply533289
rpet
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
27. 3. 2013 01:00:20
Napsal hofy;928613
Ahoj, zdravim te. Kouknul jsem do tveho uctu a nemas vyplneny udaj pro SMS notifikaci, proto ti nic neprislo. To nema co delat s prumernosti, nebo nadprumernosti helpdesku. Kdyz si to zakaznik nevyplni, tak mu zadne sms neprijdou. Nekdo si neoreje byt obtezovan na sms, proto to nepodminujeme nutnosti vyplneni.
Od zacatku neslo u tveho VPS o vykon, ale oto, ze ti dochazela RAM. Nicmene pokud te zajima vykon, tak S500 ma priskrcene CPU na 800 MHz. Neni vhodne pro navstevovane stranky a nebo spatne optimalizovane stranky. Po najezdu myskou nad tarifem na uvodni strance otom informujeme, ze to je pro male webky.
hofy, proboha.
samozrejme ze moc dobre vis, jak moc nebo malo je muj web vytizenej, bez toho by jsi do ty debaty ani nesel. a je to v poradku, s tim jsem pocital.
takze oba vime, jak nizkej je tam trafic. vime, jak nizka je tam navstevnost (ve srovnani s jinymi). jenze o to tady vubec nejde. pouze jsem rekl svuj nazor (support), a okamzite se to zvrtlo do stylu "hloupy ten zakaznik, ktery si pronajme managed VPS a neumi se hrabat v serveru". tobe ani trochu nevadi, ze ti asi odejde zakaznik (a neni to o castce. klidne si zaplatim dvojnasobek tvych cen, to u me neni problem...). vubec ti neni trapny shazovat zakaznika - neuveritelne. kdekoliv na zapad od cr se firmy snazi zakaznika zmanipulovat k tomu, aby se jeho vztek (at uz opravneny, nebo neopravneny - o tom to totiz neni) pretavil do poznani, ze ta firma pro nej, zakaznika, udela maximum. i kdyz to kolikrat neskutecne boli, psychicky - vlastni zkusenost. ale, hofy, vyfakovat zakaznika stylem, jako jsi to predvedl ty tady, za to je v nasi firme okamzity vyhazov. blbe na tom je to, ze ty, jako majitel tvoji firmy nedostanes tu uzasnou moznost poznat, jaky to je, udelat hloupou chybu...
ano, pokud vnimas svoji sluzbu takto, tak mas pravdu. jsem tedy hloupy zakaznik, ktery je ze zahranici a od zahranicnich dodavatelu sluzeb zvykly na neco uplne jinyho. to nepopiram.
ano, moje chyba byla, ze jsem si neaktivoval notifikaci.
ano, je skutecne ostudne, ze jsem si dovolil oznacit tvoji firmou poskytovanou podporu zakaznikum za prumernou - bez ohledu na moje vlastni zkusenosti a praxi.
ano. uznavam, ze nelze srovnavat uroven sluzeb v zahranici, a v cr, nebot budu srovnavat nesrovnatelne. cest vyjimkam.
ano, uznavam, ze pokud bych zustal u tebou poskytovaneho hostingu, musel bych si zvyknout na fakt, ze tvoje starost o tve zakazniky konci okamzikem, kdy kliknou na tlacitko "ukoncit chat". neni duvod se stresovat, a starat se o ne i pote, to je zbytecna zatez. vsak on si to ten zakaznik casem najde sam, kde je chyba. neni treba se vzrusovat a jeste mu pomahat.
timto se ti hluboce omlouvam za to, ze jsem si dovolil neopravnene a necestne pospinit tvoje sluzby, at uz jsou jakekoliv.
a prosim, titmo bychom to mohli skutecne ukoncit. nema cenu to tu nadale rozebirat. nic se tim nevyresi ani nezmeni.
27. 3. 2013 01:00:20
https://webtrh.cz/diskuse/savana-cz-zkusenosti/strana/52#reply533288
Pavel Höfner
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
27. 3. 2013 01:41:53
chat 7.2.2013 - (15:16:08) Rxxxxx Pxxxxx
ok, diky za pomoc. hezky den.
email 8.2.2013 - Dobry den,
to je dobra zprava, dekuji za ochotu a spolupraci.
rxxxxx p
Toto jsou tve dve posledni komunikace s nami. U obou dekujes za pomoc. Pote jsi se jiz neozval, nekomunikoval, nereklamoval. Ja jsem z tebe nedelal ani slovem, ze jsi hloupy zakaznik. Jen jsem ti odpovidal na tve prispevky. Podle me doslo k nedorozumeni a ty nekde citis krivdu, ktera se ti stala, ale opravdu mi ver, ze ja nevim, kde se ta krivda mohla stat, ktera v tobe vzbuzuje pocit, ze jsi byl nejak odbyt nasi podporou.
Ja opravdu netusim, jakou mas predstavu o podpore a co si predstavujes cinnosti po kliknuti na tlacitko "ukoncit chat". Vzdyt jsme ti vzdy jasne napsali, ze ti dochazi RAM, jakym scriptem se to stava. Co bys jeste chtel, abysme delali? Ja tomu nerozumim, opravdu. Proc jsi nezkusil navysit tarif ZDARMA, takova moznost tam je.
My preci nemuzeme zasahovat do scriptu nasich klientu a uz i nahlizeni, co klient ma na svem VPS je na hrane a cinime to vyjimecne, pokud nas o to vyslovne pozada.
Opravdu, ale opravdu mne mrzi, ze ze savany mas takovy pocit a ocekaval jsi vic, ale proste tady se nesesli predstavy zakaznika a realne moznosti webhostera.
Kdyz se porad ohanis zahranicim, tak ja mam jeste historicky hosting u godaddy, kde obcas neco testim atd. Tam kdyz poslu otazku na helpdesk, prijde mi, ze dostanu odpoved do 24 hodin. Zadny online chat, ikdyz moan uz ji ma, ted jsem se tam rok nedival, nepotreboval jsem, tak treba je to jiz jinak. A kdyz jsem dostal odpoved, prislo mi, ze mi napsal robot. Naucene a predefinovane fraze, odkazy na napovedua moznosti reseni. Nikdy jsem nemel pocit, ze komunikuji s zivim clovekem.
Ono se ohanet zahranicim, jak to delaji casto lide stylem "na zapade by se to nestalo" je hrozne jednoduche, ale jsou to vzdy tvrzeni, ktera nejsou nicim podlozena a jen maji za ukol zduraznit stiznost stezovatele.
"vsak on si to ten zakaznik casem najde sam, kde je chyba. neni treba se vzrusovat a jeste mu pomahat"
tak tady jsi hodne prestrelil, opakuji jeste jednou, ze jsi ziskal informaci, co se deje a co to zpusobuje. Byl to script tve aplikace. Co jsme meli opravit na nasem VPS, ktere cinilo to, co tve scripty pozadovali?
Nechci a nesnazim se z tebe delat hlupaka, jen musim reagovat na tve stiznosti. To je vse.
27. 3. 2013 01:41:53
https://webtrh.cz/diskuse/savana-cz-zkusenosti/strana/52#reply533287
Nergall
verified
rating uzivatele
27. 3. 2013 07:49:14
Hofy, obdivuji tvou trpělivost..
rpet: možná by ses mohl zamyslet nad tím, co to tady produkuješ, nevím jak ostatní, ale já opravdu netuším, o co ti jde. Vypadá to, že jsi přesně ten typ zákazníka, u kterého poskytovatele bude strašně moc mrzet, když tě ztratí ..
27. 3. 2013 07:49:14
https://webtrh.cz/diskuse/savana-cz-zkusenosti/strana/52#reply533286
rpet
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
27. 3. 2013 10:37:32
hofy.
chat se tykal toho, proc mi pada databaze. tvuj zamestnanec nasel chybu v piwiku, ktery posilal pravidelne nekam nejaky pozadavek a tim pretezoval pamet. ok, ja na to zareagoval tak, ze piwik sel pryc - okamzite. ale jak uz jsem zminil nekde pred timto postem, to jsem nikdy nezapiral, ze ten piwik nasli. dokonce jsem ti to popsal v tech predchozich postech sam.
co bylo prsne v mailu uz si nepamatuju.
a naposledy zduraznim, ze nemam pocit, ze by podpora savany byla nadprumerna, jak se tu hofy chvasta. nechci s nikym polemizovat, a nechci se s nikym hadat. blbe je, ze to vetsina z vas nechape. coz ovsem neni muj problem ;)
navic si ted muzu dovolit rict, ze hofy je navic pokrytec: kdyz se tu chlibil wedos, jak jsou jeho sluzby nadprumerne, byl to zrovna hofy (mimo jinych), kdo reagoval kriticky. ale pravdepodobne kritika jinych firem ze strany hofyho je v poradku. hofy, coz uz to nechat byt, co myslis? ja tvrdim, ze tvuj hosting neni dobry a podpora je pouze prumerna (a nejde jen o to, co tu diskutujeme. support ma vice aspektu k hodnoceni...). proste mi tvoje sluzby nesedly, tot vse. tim to ukoncim.
@Nergall:
presne takhle zacina konec vetsiny namyslenych firem (...jsi přesně ten typ zákazníka, u kterého poskytovatele bude strašně moc mrzet, když tě ztratí). zacnou prehlizet ty male zakazniky, pak se z toho stane zvyk a zacnou prehlizet ty vetsi. nakonec zjisti, ze jim nezbyva zadny. a idealni je, kdyz to zacne tvrdit nezucastnena osoba, ktera - jak jsi spravne podotknul - nevi, ktera bije. tim samozrejme myslim tebe.
co kdyby jste to nechali na me, a na Hofym? me prijde, ze je dospelej a muze jednat sam za sebe. jsem si jistej, ze nepotrebuje pomoc nikoho z vas.
27. 3. 2013 10:37:32
https://webtrh.cz/diskuse/savana-cz-zkusenosti/strana/52#reply533285
Nergall
verified
rating uzivatele
27. 3. 2013 10:48:14
presne takhle zacina konec vetsiny namyslenych firem (...jsi přesně ten typ zákazníka, u kterého poskytovatele bude strašně moc mrzet, když tě ztratí). zacnou prehlizet ty male zakazniky, pak se z toho stane zvyk a zacnou prehlizet ty vetsi. nakonec zjisti, ze jim nezbyva zadny.
Já to nemyslel tak, že by někdo měl přehlížet malé zákazníky obecně, já mluvil o zákaznících, kteří mají (zpravidla) služeb málo a úměrně k tomu nechají u poskytovatele peněz, ale naprosto neúměrně k tomu si neustále stěžují, pokud možno veřejně a nejlépe velmi arogantně (ať již veřejně nebo na podpoře). To je ten zákazník, o kterého "nikdo nechce přijít"
27. 3. 2013 10:48:14
https://webtrh.cz/diskuse/savana-cz-zkusenosti/strana/52#reply533284
pokrytcinaWT
verified
rating uzivatele
27. 3. 2013 11:01:29
Kluci to je takova sranda vas tady sledovat. Kdyz se rpet navazel do Wedosu, tak jste vetsina z vas stala na jeho strane a jeste jste prilevali palivo pod kotel. Ted, kdyz se rpet navazi do hofyho, tak jste zticha (kde je pan Cubicek?) a nekteri se zastavate hofyho a pisete, ze obdivujete jeho trpelivost?
Proc jste podobny reci nevedli i tehdy, kdyz se rpet navazel do Wedosu?
Pro hofyho - kasli na nej, je to marny, i kdyz te nemam rad, tak s tebou ted souhlasim.
rpet - uz si konecne najdi babu (chlapa) a neotravuj po forech s vecma, za ktery si muzes sam, jako ted nebo si kup u hofyho lepsi tarif, kdyz ti prachy nedelaji problemy, tak nechapu, proc sis bral nejlevnejsi tarif a ani jsi nezkusil zdarma drazsi a sel jsi hned pryc a to svete podrze se. K tebou nenavidenemu Wedosu. Takze ted jsi poprel vse, cos tady kdy blil na Wedos a jsem rad, ze poprve co te tady na foru sleduju jsi napsal pravdu a to je, ze Wedos funguje, je rychly a bezproblemovy.
Tak se mej v te UK faň.
27. 3. 2013 11:01:29
https://webtrh.cz/diskuse/savana-cz-zkusenosti/strana/52#reply533283
xtas
verified
rating uzivatele
27. 3. 2013 13:06:19
me tedy prijde ze reakce podpory byla naprosto ok, alespon podle toho co se tady pise. Ja tedy s podporou nemel nikdy zadny problem, jednou jsem dokonce uz asi byl nejak pretazenej a opruzoval jsem je s tak skolackym dotazem ze se divim ze mi slusne nenapsali ze jsem uplnej pitomec, ale zvladli to, trpelive mi odpovedeli takze jsem si to rekl az ja sam kdyz jsem cetl tu odpoved :)
jinak hofy mel bych zas jednu pripominku ktera me aktualne docela komplikuje zivot - a to ze nejde nastavit uroven spam filtru, pouze zapnout/vypnout (pripadne black/white listy). Snad v kazdem spam filtru co jsem kdy videl nebo instaloval to slo, Icewarp to tutove musi mit taky - to je pomerne sofistikovany produkt. Mam par dulezitych lidi ktery si pomerne dost pisou se zahranicim (resp. ostatni jim) a to dost casto i novy lidi ktery nemaj v nejakym listu. Chtel bych trochu zvysit toleranci spam filtru, coz ale neznamena ze jim denne musi prijit 100 nabidek viagry a prodlouzeni vseho moznyho pokud bych ho uplne vypnul
27. 3. 2013 13:06:19
https://webtrh.cz/diskuse/savana-cz-zkusenosti/strana/52#reply533282
JerryBestie
verified
rating uzivatele
(16 hodnocení)
28. 3. 2013 15:31:11
Napsal xtas;928878
jinak hofy mel bych zas jednu pripominku ktera me aktualne docela komplikuje zivot - a to ze nejde nastavit uroven spam filtru, pouze zapnout/vypnout (pripadne black/white listy). Snad v kazdem spam filtru co jsem kdy videl nebo instaloval to slo, Icewarp to tutove musi mit taky - to je pomerne sofistikovany produkt. Mam par dulezitych lidi ktery si pomerne dost pisou se zahranicim (resp. ostatni jim) a to dost casto i novy lidi ktery nemaj v nejakym listu. Chtel bych trochu zvysit toleranci spam filtru, coz ale neznamena ze jim denne musi prijit 100 nabidek viagry a prodlouzeni vseho moznyho pokud bych ho uplne vypnul
Jo pod tohle se podepisuji. Spam filtr je fakt krutopřísnej. :) Odfiltrovává i regulérní poštu a začíná to dělat problémy. Jde s tím něco udělat?
28. 3. 2013 15:31:11
https://webtrh.cz/diskuse/savana-cz-zkusenosti/strana/52#reply533281
igor
verified
rating uzivatele
(18 hodnocení)
28. 3. 2013 16:49:09
Napsal JerryBestie;929537
Jo pod tohle se podepisuji. Spam filtr je fakt krutopřísnej. :) Odfiltrovává i regulérní poštu a začíná to dělat problémy. Jde s tím něco udělat?
Ten spam filter je blby, mozeme potvrdit. My sme si ho nechali uplne vypnut (podpora bola v tomto pripade neinformovana/neschopna ale hofy to nasledne osobne doriesil aj s ospravedlnenim, takze spokojnost) a riesime to inak.
28. 3. 2013 16:49:09
https://webtrh.cz/diskuse/savana-cz-zkusenosti/strana/52#reply533280
Jejda, to jsem si početl... o podpoře savany a nespokojenosti s podporou :) Asi toto vlákno budu navštěvovat častěji :)
Jinak savana ok, podpora ok, vše jak má být, jen doporučuji a doporučuji...
A to, že někdo bude někdy tvrdit, že je něco blbě, a v podstatě se nedovíme co a jak by to mělo podle něj fungovat, vem to čert :)
28. 3. 2013 17:08:35
https://webtrh.cz/diskuse/savana-cz-zkusenosti/strana/52#reply533279
xtas
verified
rating uzivatele
29. 3. 2013 15:31:35
Napsal igor;929620
Ten spam filter je blby, mozeme potvrdit. My sme si ho nechali uplne vypnut (podpora bola v tomto pripade neinformovana/neschopna ale hofy to nasledne osobne doriesil aj s ospravedlnenim, takze spokojnost) a riesime to inak.
vypnout si ho muzes sam v icewarpu, kvuli tomu nemusis otravovat podporu (samozrejme pokud nemas vetsi mnozstvi schranek, pak by to opravdu bylo lepsi vypnout nejak globalne). Na savane je navod kde to ma jit vypnout ve webcontrolu, ale to se asi tyka nejaky starsi verze protoze v aktualnim webcontrolu to neni a musi se prave pres nastaveni v Icewarpu.
29. 3. 2013 15:31:35
https://webtrh.cz/diskuse/savana-cz-zkusenosti/strana/52#reply533278
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit