Zadejte hledaný výraz...

Savana.cz – zkušenosti?

Pavel Höfner
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
25. 3. 2013 11:27:14
Napsal rpet;927579
zaruci mi ten kupon lepsi pristup tvoji techncike podpory?
To mas jako u slevomatu. Ti, co maji kupony, jsou jen trpeni.
CO to je za reci o lepsim pristupu technicke podpory? Nase technick apodpora je dovolim si rici nadprumerna. Znalosti nasich lidi jsou vyborne trpelive pomahaji. Par prudicu se najde, ale kdyz nekdo napise "NEJDE MAIL, DELEJTE S TIM KURVA NECO", tak dotycny dostane odpoved jen ve stylu "Dobry den, prosime vas o udani vaseho uctu a emailove schranky, ktera vam udajne nefunguje" atd. :))) Na cez druha odpove dod dotycneho je "DAM VAS PRAVNIKOVI, ZMRDI." TO neni zert, i taci klienti jsou.
25. 3. 2013 11:27:14
https://webtrh.cz/diskuse/savana-cz-zkusenosti/strana/51#reply533307
rpet
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
25. 3. 2013 14:16:08
Podpora Savany rozhodne neni z meho pohledu nadstandardni. A to, ze stehuju hosting jinam prave proto, ze moc ochoty k reseni problemu tvoje podpora nemela je proste fakt, se kterym nic nenadelam. Misto arogantniho nastupu jsi mohl alespon projevit trochu zajmu o to, proc platici zakaznik (bez slev, podotykam) ma chit odejit jinam.
Nedovolil bych si mluvit s lidma z tvoji podpory jak naznacujes uz jen proto, ze sam pracuju na tech support (u deseti nasobne vetsi firmy) a tedy vim, co ta prace obnasi.
No a posledni vec, po ktere touzim, je to, aby na me majitel Savany kricel nekde na foru.
25. 3. 2013 14:16:08
https://webtrh.cz/diskuse/savana-cz-zkusenosti/strana/51#reply533306
davouch
verified
rating uzivatele
25. 3. 2013 14:35:24
Napsal rpet;927681
Podpora Savany rozhodne neni z meho pohledu nadstandardni. A to, ze stehuju hosting jinam prave proto, ze moc ochoty k reseni problemu tvoje podpora nemela je proste fakt, se kterym nic nenadelam. Misto arogantniho nastupu jsi mohl alespon projevit trochu zajmu o to, proc platici zakaznik (bez slev, podotykam) ma chit odejit jinam.
Nedovolil bych si mluvit s lidma z tvoji podpory jak naznacujes uz jen proto, ze sam pracuju na tech support (u deseti nasobne vetsi firmy) a tedy vim, co ta prace obnasi.
No a posledni vec, po ktere touzim, je to, aby na me majitel Savany kricel nekde na foru.
Můžu jako nezůčastněný pozorovatel chtít trochu víc detailů? Jak vypadala ta podprůměrná podpora, jaký problém jste řešili, jaký byl response time, kolik domén u nich máte, atd. atd.? Takhle bych si sem mohl stěžovat i já, byť u savana.cz nic nemám, třeba abych je poškodil...
25. 3. 2013 14:35:24
https://webtrh.cz/diskuse/savana-cz-zkusenosti/strana/51#reply533305
rpet
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
25. 3. 2013 15:40:40
nepsal jsem podprumerna podpora, nevymyslej si. A co se tyce zbytku, je to topic Hofyho. Pockam na jeho reakci a resit to budu s nim, nikoliv s tebou. Nebot to, co si myslis ty, neni vubec relevantni pro muj problem.
---------- Příspěvek doplněn 25.03.2013 v 14:42 ----------
Jeste doplnim, ze Hofy moc dobre vi, ze nejsem z tech, kteri by si vymysleli. Nemam to zapotrebi.
25. 3. 2013 15:40:40
https://webtrh.cz/diskuse/savana-cz-zkusenosti/strana/51#reply533304
davouch
verified
rating uzivatele
25. 3. 2013 15:44:19
:)) Aha. Tyhle fóra, co? Pořád tam lezou nějaký cizí lidi..
Za nepřesnost se omlouvám, byla to z mojí strany zjevně zcela neuvážená hyperbola. :)
Tak hezký den.
---
Tak taky doplním, když se tady hraje tahle přísná hra na slova a významy. Nepsal jsem, že si vymýšlíte. Jen je to celé zavěšené tak trochu ve vakuu a vzhledem k tomu, že jsme na veřejném foru (ať je, čí je), chtěl jsem to pro nás outsidery trochu konkretizovat. Myslím, že relevantní stížnost a zřejmě její následné rozuzlení by tohle "hofyho" forum jistě uneslo. Stěžovat si na někoho veřejně a pak se vehementně bránit to veřejně řešit je zvláštně nekonzistentní přístup. To jen na vysvětlenou. Do ničeho vás ani nikoho jiného nenutím.
25. 3. 2013 15:44:19
https://webtrh.cz/diskuse/savana-cz-zkusenosti/strana/51#reply533303
rpet
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
25. 3. 2013 16:02:20
Hofy urcite bude vedet, o co se jedna. Proto pockam, az si k tomu rekne sve. A z tohoto duvodu nemam vubec v umyslu cokoliv resit s kymkoliv jinym. Zda se ti takovy pristup libi, ci nelibi, je mi opravdu jedno.
25. 3. 2013 16:02:20
https://webtrh.cz/diskuse/savana-cz-zkusenosti/strana/51#reply533302
Pavel Höfner
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
25. 3. 2013 23:44:57
Hofy netusi oco jde. A a i netusim, kde mel pochopit, ze jako platici zakaznik odchazis. Jen jsi se ptal, zda dostanes lepsi support, kdyz vyuzijes slevu. Bral jsem tvuj dotaz jako pokus o humor.
Klidne zverejni veskerou komunikaci tebe a helpdesku. Vysledek muze byt dvoji.
A. zjisti se, ze helpdesk trpelive reagoval na tve dotazy
B. Zjisti se, ze helpdesk byl arogantni a dotycny pracovnik helpdesku ziska bonus ze mu bude neco strzeno a to se se mu strhne, to se posle klientovi ve forme slevy na jeho hosting a s velikou omluvou.
Ale jelikoz netusim, oco jde, vic k tomu psat nemohu. Nezlob se. Toto neni projev arogance, ale reakce, ze mam malo informaci o tvem problemu.
---------- Příspěvek doplněn 25.03.2013 v 23:49 ----------
Jo a u te vety, ze ty se slevou jsou trpeni jsem nedal smajla, ikdyz tam byt mel. My totiz uvnitr systemu samozrejme nepozname, zda ma dotycny ucet slevu ci nikoliv. To bysme museli hamerne nahlizet do fakturacniho systemu, ale to pro nas neni zajimave. Kazdy klient je pro nas dulezity a stejny, bez rozdilu, kolik plati.
25. 3. 2013 23:44:57
https://webtrh.cz/diskuse/savana-cz-zkusenosti/strana/51#reply533301
rpet
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
26. 3. 2013 01:24:26
hofy... kdybys nevedel, o co jde, tak bys neoperoval onou aroganci. prave onen argument o arogantnim chovani podpory te prozradil - muzes hazet machra, protoze moc dobre vis, ze o zadnou aroganci se nejedna a ani nejednalo. to je prvni vec.
druha vec, vzhledem k tomu, ze jsi si tu chatovou komunikaci cetl, vis moc dobre, o jakou chybu se jedna. a ano, zaridil jsem se podle rady technika a piwik sel okamzite ven. bohuzel, situace se nezlepsila. a vzhledem k tomu, v jak nepravidelnych intervalech konektivita na databazi vypadava, troufnu si tvrdit, ze to neni o pluginech WP, ale o necem na serveru. co to je? netusim, nejedna se o root server, ale o managed VPS.
a tim se dostavam k prvni casti problemu. u nas ve firme tomu rikame quality service cross-check. to je stav, kdy my, pracovnici a technici podpory, musime davat do systemu logy s urcitym kodem, ktery si nasledne vytahuje technical support operation manager a s tymem techniku a service advisory operation managery meni a upravuji postupy pro support v prvni linii tak, aby nebyl pouze prumerny, ale spis nadprumerny. a s tim souvisi i stav, kdy zavada, ktera se jevi jako "nase" (jakkoliv je v danem case onen stav neprukazny...) je okamzite presmerovana na development department, kde zacne dukladna analyza toho, zda ta chyba nebyla ciste nahodou zpusobena nejakym nasim vnitrnim procesem. a ja si troufam tvrdit, ze u tvoji firmy presne podobna analyza chybi a neexistuje, nebot uz by s tim problemem "502" nejspis nekdo neco delal. a pravdepodobne by mi na zaklade takoveho stavu nekdo navrhl i reseni. proc? protoze MANAGED server. vyznam slova managed si asi v souvislosti se savanou vysvetlovat nemusime. doufam tedy.
druha cast problemu je tvoje jednani. polozil jsem pouze dotaz, zda se slevou dostanu i lepsi support. o aroganci nepadlo ani slovo. dokonce jsem ani nijak arogantne nevystoupil. jen jsem se zeptal. proc? protoze uz delsi dobu se na webtrhu chvastas, jak perfektni je support Savany, a neexistenci 24 hodinove pracovni doby supportu argumentujes tim, ze neni treba - zakaznici vam v noci nevolaji, nebot vse je v naprostem poradku a tudiz neni non-stop support treba. jeste, ze nemam nejakej vytizenej e-shop treba pro US market. to by teprve byla prca, az by mi to slitlo v 0800 jejich casu (UTC -8).
a stejne, jako mi u wedosu vadi jejich marketingova masaz v podobe tucnych anonci toho, jak jsou dokonali, jak jim to slape, jak to je moderni atd (vsichni vime a zname...), tak mi u Savany vadi to, ze se chvasta nadprumernou urovni supportu. hofy, jakkoliv te to asi rani a bude te to bolet, tak mi prosim ver, ze uroven tvojeho supportu je skutecne pouze prumerna. a nemluvim o aroganci, nebo s aroganci. asi tomu nebudes verit, ale i kdyz jsem u te firmy XYZ pouze rok, tak pohled do zakulisi nadnarodniho koncernu, kde se jede presne podle jasne danych standardu, mi dal mnohem vic, nez lze odtusit z nejaky debaty tady na webtrhu. te firme se podarilo neco podobnyho, jako treba KFC a McDonaldu: at pojedes kamkoliv na svete, vis, budou tam znat Big Mac a ty zase budes vedet, co v tom Big Mac je. te nasi firme se podarilo neco podobneho v supportu: proto si ji vybrali a proto u nas podporu resi takovi giganti, jako HTC, Samsung, Vodafone, Tesco Mobile, AT&T, Verizon a v jakemsi tajnem rezimu se u nas zavadi i ABC (je to silene tajny, dokonce mame bloknuty karty na jejich department, coz me stve, neb jsou tam jediny kavomaty...)... a abych to nehazel jen kolem sebe: jo, taky jsem se asi 3 mesice stavel na zadni a tvrdil jsem, ze ty standardy jsou k nicemu, ze nam preci staci pouzivat rozum a logiku a technicky znalosti, ne? NE. zni to divne, ale jen TO nestaci.
tim se dostavam finalnimu stavu:
u nadprumerneho supportu (jaky treba poskytujeme my), by doslo k tomu, ze by mi jednoho dne prisel email od tvojeho supportu a v nem by bylo neco jako
"dobry den, na zaklade vami hlasene chyby s castymi vypadky pripojeni k databazi (chyba 502), nasi technici dosli po prezkoumani cele situace ke zjisteni, ze stavy necekanych vypadku databaze jsou zpusobeny "NEJAKEJPROBLEM". Dovolujeme si vam tedy navrhnout reseni v podobe "NEJAKYRESENIJEDNOJAKYHLAVNEABYNEJAKYBYLO". Verime, ze pote jiz bude Vas hosting fungovat k Vasi plne spokojenosti. S pranim hezkeho dne Franta Vomacka z podpory Savana".
(zhruba takhle nejak to chodi od nas, kdyz netelefonujeme - me osobne prijde telefonni kontakt v takovou chvili psychologicky ucinejsi...). kdyby takto pracoval tvuj tym a tvoje podpora, hofy, mel bys muj nehynouci obdiv a na webtrhu bych te branil zuby nehty - a ze to umim, vis taky dobre, nemam ve zvyku se s nekym dlouho mazlit. a pak bych tvrdil, ze podpora savany je nadprumerna.
zatim jsem se dostal k tomu, ze svuj nicotny blog presunu jinam. vis, jak to nasere, kdyz dodelam galerii o 48 fotkach a kdyz to dam ulozit, tak mi vypadne stranka "Objevila se chyba 502 - nelze se spojit s databazi. Zkontrolujte prosim soubor config.php...blablabla...".
ale nic, abych to uzavrel. nechci od tebe omluvu, nebot neni za co se omlouvat. tvoje firma jede, jak jede. ja mam nazor takovej, jakej mam. tecka. dokonce to ani nepisu na webtrh proto, abys neco resil - neni treba to resit, uz jsem si to vyresil po svem.
jen je skoda, ze jsi misto zkvalitnovani svych sluzeb zacal zavodit s ostatnima.
ex-post: uznavam fair play game, proto musim verejne uznat, ze wedosu jejich hosting opravdu slape nadmiru svizne. navzdory tomu, ze tam mam WP s praseckou sablonou a krutehustou databazi fotek (2048*1536 px, avg 1MB na fotku), vcetne nejakej silenejch pluginu.
26. 3. 2013 01:24:26
https://webtrh.cz/diskuse/savana-cz-zkusenosti/strana/51#reply533300
Pavel Höfner
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
26. 3. 2013 08:33:41
Ahoj, ja vazne nevim ocem tady celou dobu pises. Neznam te a nevim o zadnem chatu s tebou. Lezim tyden doma s nemoci a pisu z mobilu z postele. Pokdu se citis byt dotceny, posli mi oficialni stiznost na pavel.hofner@savana.cz. Navrhnu ti reseni, ale muj prvni prispevek na tvuj dotaz zda dostanes lepsi support pri sleve byl jen reakci na tvuj prispevek. Vubec jsem netusil, ze jsi nas zakaznik. To pri tom postu nejde si pamatovat, zda ma u nas hosting RPET, ZAPET,RPIT atd. Nehledej v tom nic arogantniho, nebo snahu zakaznika odbyt.
No a co se tyka 502. Pokud mas tarif S500 a na nem X domena ty domeny maji nejakou navstevnost a obcas tam vyhnike nejaka konexe, tak se muze stat, ze proste dojsou systemove konexe na tom serveru a pak nastupuje 502. Neni to vypadek, jen dosly systemove prostredky. Od toho ma zakaznik moznost sledovat vse na svem SSH, v grafech, ve statusu apach serveru atd. Neverim, ze ti nase podpora nenapasala alespon odpoved, ktera by byla reakci na tvuj problem. Ale opravdu neresime to, ze nastoupi nas typ administratoru a resi 2 hodiny problem zakaznika s tarifem S500. To proste za ty ceny nejde. Vse se resi na zaklade beznych postupu, sablon a i temi dokazeme zakaznikovi pomoci. Nasi lide na supportu jsou velmi zkuseni a znali a v podstate se jedn ao programatory a vedi o cem pisou. ALE O TVEM PROBLEMU JA VAZNE VUBEC NIC NEVIM a TVUJ PRVNI DOTAZ JSEM BRAL JAKO VTIP, PROTO JSEM NA NEJ REAGOVAL ironicky, nadnesene. Zadna arogance v tom nebyla. Jen na blbej dotaz blba odpoved.
P.S kolik plati vasi klienti mesicne, kdyz je pak presmerovavate na development a suport managery a nastupuje tym odborniku, ktery problem resi? 60 Kc mesicne? Za tech cca 5 let, co ten nas system funguje jiz mame odchytane vsechny mouchy a proste v tom problem neni, proto jej tam ani nehledame, nebot by nam to nas vnitrni monitoring zapsal, kdyby se to opakovalo stale a dokola u vetsiho mnozstvi uctu. Treba jsi tam mel tu negahuste hruznou sablonu s 1 MB fotkama, na VPS, ktery ma 512 MB RAM. Co ja vim.
P.S 2: ted jsem si precetl historii emailu - 2 emaily a historii chatu - 2 chaty a vzdy jsi dostal rozumnou odpoved, nasli jste spolecne reseni a take bylo jasne cim se tvuj restart VPS a zasekavani provadelo. (neustale volani nejakych stats Xkrat za vterinu, tim dochazely konexe, ram a server se po case sam automaticky restartnul an zaklade vlastniho monitoringu. Helpdeskar se VZDY PODIVAL na tve VPS a vzdy ti poslal duvod problemu. Pokud jsi komunikoval i pod jinym jmenem, tak to uz nedokazu najit, ale nasle jsem si tve VPS, ktere se jmenuje RPET. Resil jsi emailem a chatem svuj problem kolem 5-7.2.2013 a to jen 2x chat a 2x email a vzdy jsi byl s reakci a odpovedi spokojeny. Nerozumim tedy tomu, proc davas takover usili, abys nas pospinil. Co te k tomu vede? Proc jsi nezkusil v sekci VPS/TEST TARIFU prepnou si ZDARMA treba na tarif SAVANA 2000 a sledovat pak SSH, grafy?
26. 3. 2013 08:33:41
https://webtrh.cz/diskuse/savana-cz-zkusenosti/strana/51#reply533299
rpet
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
26. 3. 2013 11:38:36
ahoj hofy, jsem rad, ze jsi se tedy ke me dokousal v historii firemniho chatu.
znova si dovolim zopakovat - nejde mi o to, ze je tam nejaky zasek. jde mi o tvoje tvrzeni, ze tvoje podpora je nadprumerna. ja ti oponuju, ze neni.
ano, kolega z podpory poradil, a jak jsem zminil v postu nad tebou, jeho radou jsem se zaridil ihned. situace se ovsem nezmenila a restart serveru proste musim delat porad - pokud tedy prijdu na to, ze mi nejede databaze. nemam cas sedet cely den u kompu a hlidat blog. to vazne nejde.
dalsi veci je zadrhel jmenem MANAGED VPS. mozna jsem jen hloupej a nevim, co to znamena Managed VPS, ale z meho pohledu, receno laicky, ja, jako zakaznik nemam root pristup k serveru a tudiz si s nim nemuzu hrat, abych hledal chyby. proto - pokud mam pravdu a opravdu to tak je - ocekavam, ze se toho ujme support providera. nikoliv jen na vyzvu zakaznika, ale automaticky po prvnim nahlaseni chyby. a dokonce by mi ani nevadilo, ze to nebude hned, ale treba za mesic, nebo dva.
pak bych taky vedel, ze jednam s firmou, ktera annoncuje nadprumerny support, a ma nadprumerny support. protoze takhle by se k zakaznikum postavila firma, ktera to o sobe verejne tvrdi.
no a ted se dostaneme k tem penezum.
samozrejme, ze tvuj argument
kolik plati vasi klienti mesicne
ma svoji vahu a ja tomu vcelku rozumim. na druhou stranu, zkus hofy uznat, ze me, jako zakaznikovi, je preci uplne jedno, kolik te stoji provoz. co me je do toho? to neni muj problem. to je tvuj problem. prodavej svoje sluzby tak, jak uznas za vhodne. me osobne je v celku jedno, jestli tvoje sluzby stoji tolik, neno vic, nebo min. kdyz budu chtit, zaplatim si je.
urcite si pamatujes na to, jak jsem se tu dohadoval s jinym velkym providerem. poukazal jsem na urcite detaily, ktere se mi nezdaly, a strhla se kolem toho docela velka mela. neprislo mi, ze ti tenkrat nejak vadilo, ze jsem se do nekoho obul hezky zprima a zostra. ted se ovsem citis poskozeny, kdyz se snazim prijit na to, v cem tkvi nadprumerna uroven supportu Savany, kterou se tu verejne honosis...
skoda, ze jsi nezareagoval tak, jak jsem doufal, ze jakozto majitel firmy, ktera pronajima managed VPS, odpovis, tedy ve stylu:
ahoj, prosim zkontaktuj nas co nejdrive na nasem supportu, nebo primo na mem firmenim mailu a my se pokusime zjistit, proc ten server, kde hostujes, posila porad pozadavky na restart.
uzavru to nasledujicim postrehem a vic se k tomu nebudu vracet:
nadprumerny support potrebuje nadstandardni vedeni, ktere razi jednu jedinou myslenku: kazdy platici zakaznik ma cenu zlata - bez ohledu na to, kolik mesicne plati. dneska je na minimalni platbe, za mesic muze objednat to nejdrazsi, co nabizime. (tohle byla mozna prvni veta v nasem treninku, uz nevim presne, kdy padla...)
ex-post: na savane mi jede jedna domena, s obyc WP, zadne extra galerie a zadne extra pluginy. proste takovy chudy, nic moc cteny blog.
26. 3. 2013 11:38:36
https://webtrh.cz/diskuse/savana-cz-zkusenosti/strana/51#reply533298
Pavel Höfner
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
26. 3. 2013 14:52:35
Dekuji za nazor. Mel by sis zalozit svou firmu, to by te vyvedlo ze tvych romantickych predstav.
Managed VPS je VPS, ktera instaluje poskytovatel, je na nem administrace a v pripade zavady VPS zakaznikovi VPS opravime.
To co jsi mel ty nebyla zavada, ale opakovane ti dochazela RAM. No a kdyz se to seklo, tak robot provedl restart tveho VPS. Tam neni co resit a opravovat. Proste sis pro ajal mensi VPS, nez tva aplikace potrebovala. Jako zakaznik jsi byl sms informovan ze se provadi restart a jako zakaznik mas s danou i formaci nalozit dle sveho uvazeni. Na tve dotazy ti bylo vzdy poradeno, dostal jsi presne informace a nas helpdesk je nadprumerny. To mi nerozmluvis. Nasi lide jsou schopni kazdy z nich naprogramovat aplikaci typu worpress ci joomli atd.
26. 3. 2013 14:52:35
https://webtrh.cz/diskuse/savana-cz-zkusenosti/strana/51#reply533297
davouch
verified
rating uzivatele
26. 3. 2013 14:58:53
Napsal hofy;928308
Nasi lide jsou schopni kazdy z nich naprogramovat aplikaci typu worpress ci joomli atd.
Tak až na tu hofyho nadsázku v závěru* mám z tohoto dialogu celkem jasno. Ono to bylo celkem zřejmé už z rpetovy první reakce, nicméně bylo hezké sledovat jak se to vyvíjí v souladu s nepsanými pravidly internetových diskusí. :)
* Na WP i Joomla pracují poměrně velké týmy lidí, jsou to hodně komplexní mnohaleté projekty a říkat o kterémkoliv z nich, že by ho individuálně naprogramoval kdokoliv z vašich lidí je už z principu nesmysl. Beru to proto jako nadsázku... :)
26. 3. 2013 14:58:53
https://webtrh.cz/diskuse/savana-cz-zkusenosti/strana/51#reply533296
Pavel Höfner
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
26. 3. 2013 15:10:56
To je samozrejme nadsazka. WP a Joomla je balast. ;-). Jeden clovek by neco podobne velkeho delal 10 let. Nas Hostshop delaji 2 lide u nas uz 3 roky a jeste to neni hotove. Coz u techto projektu neni nikdy.
Ta ma narazka na WP sla spis tim smerem, ze lide u nas poznaji rozdil mezi PHP a textem ve wordu. Coz nekde muze byt problem. ;-)
26. 3. 2013 15:10:56
https://webtrh.cz/diskuse/savana-cz-zkusenosti/strana/51#reply533295
davouch
verified
rating uzivatele
26. 3. 2013 15:13:30
Jasně, v poho.
26. 3. 2013 15:13:30
https://webtrh.cz/diskuse/savana-cz-zkusenosti/strana/51#reply533294
rpet
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
26. 3. 2013 22:18:33
Napsal hofy;928308
... Jako zakaznik jsi byl sms informovan ze se provadi restart a jako zakaznik mas s danou i formaci nalozit dle sveho uvazeni....
od savany jsem neobdrzel ani jednu SMS, ktera by mne jakkoliv informovala o vynucenem restartu VPS - a to za celou dobu hostovani. a nez se zeptas, ano, kontaktni telefonni cislo bylo a je aktualni (do UK samozrejme).
tedy dalsi dukaz toho, ze tvoje podpora NENI nadprumerna (predpokladam, ze SMS patri do supportu...).
Napsal hofy;928308
... Proste sis pro ajal mensi VPS, nez tva aplikace potrebovala....
pokud mam tuto tvoji argumentaci pochopit tak, ze VPS500 Savana ma nizsi vykon, jak sdileny webhosting Wedosu, pak se nestacim divit. Ja snad udelam kopii toho sameho WP u Wedos, a pozadam oba providery, aby sem pak daly vysledky zateze RAM a pocty procesu, vcetne logu, kolikrat jsem shodil VPS Savana (kdyz uz se mam o MVPS starat sam) a kolikrat by to naborilo beh sdileneho hostingu Wedosu (kde se o to starat asi muset nebudu, neb mi byla nabidnuta podpora nad ramec toho, co jsem si zaplatil...).
Josef Grill se ted asi docela dobre bavi - pri vedomi nasi spolecne posledni debaty na jiste tema...
26. 3. 2013 22:18:33
https://webtrh.cz/diskuse/savana-cz-zkusenosti/strana/51#reply533293
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit