Zadejte hledaný výraz...

Savana.cz – zkušenosti?

eLH
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
25. 8. 2010 10:27:41
Takže moje prvotní zkušenosti se Savanou 2000:
+ schopná a ochotná technická podpora
+ slušné admin rozhraní, i když v Plesku (u VShostingu) je více možností a do hloubky jdoucích nastavení (je to tak půl na půl - něco mi vyhovuje více tam, něco zase tam)
+ neomezené domény, spousta místa, dobrá cena
- FPTS jen na IPv6 (což má málokdo) nebo pokud si koupíte IPv4 adresu, do budoucna by to mělo být snad vyřešeno (SCP)
- omezení na e-maily (chápu je, ale lama-zákazníkovi to nevysvětlíte)
- přesto, že se vyhrazených 2x300 MHz CPU a 512 MB RAM fláká, odezva drupalovského webu je celkem nic moc. Ještě budu optimalizovat, ale čekal jsem lepší výsledky. V podstatě jsem na podobné nebo horší odezvě, než u VShostingu (a tam jsem myslel, že je to nic moc).
Doplněno: změnil jsem výchozí PHP 5.2 Prefork na Worker a vše je rázem výrazně svižnější. No, uvidíme dále.
25. 8. 2010 10:27:41
https://webtrh.cz/diskuse/savana-cz-zkusenosti/strana/5#reply533997
Pavel Höfner
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
26. 8. 2010 09:23:51
Napsal eLH;558742
- přesto, že se vyhrazených 2x300 MHz CPU a 512 MB RAM fláká, odezva drupalovského webu je celkem nic moc. Ještě budu optimalizovat, ale čekal jsem lepší výsledky. V podstatě jsem na podobné nebo horší odezvě, než u VShostingu (a tam jsem myslel, že je to nic moc).
Doplněno: změnil jsem výchozí PHP 5.2 Prefork na Worker a vše je rázem výrazně svižnější. No, uvidíme dále.
On Drupal je balast a opravdu, kdyz kliknes, tak sezere cele jedno CPU 300 Mhz na 1-5s. Kdyby jsme meli CPU neomezene, jak to je u sdilenych webhostingu, bylo by to rychlejsi, to je pravda. U naseho VPS je nevyhoda ta, ze nemuzes brat vykon ostatnim zakaznikum, ikdyz pro vetsinu lidi to je vyhoda, ze maji naopak vykon garantovany a nikdo jim jej nevezme. Ani si neumis predstavit, co umi na serveru udelat 10ks joomla a drupal instalaci s navstevnosti denne 1000+ UIP. :)
26. 8. 2010 09:23:51
https://webtrh.cz/diskuse/savana-cz-zkusenosti/strana/5#reply533996
eLH
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
26. 8. 2010 12:49:34
Je mi jasné, že CMS je žrout, ale proč to není vidět na grafech výkonu? (Možná je ale blbě čtu).
Jinak ta šnekovitost se kupodivu projevovala v tom, že se dlouho načítaly grafické prvky šablony, typicky jen minimální položky, nikoli obsah z DTB.
Každopádně s Workerem se to zdá nyní (zatím) použitelné a s další optimalizací a cache to půjde...
Jinak na VShostingu mám 8 drupal webů, celkem návštěvnost několik let asi 1400-2500 za den a chodí to, a zatím si nestěžovali :) A cena podobná Savaně. Tím ale nechci nikoho nějak osočovat, prostě srovnávám a když to nepůjde, řeknu si, že jsem nezvolil štastně typ hostingu a zvolím něco jiného.
26. 8. 2010 12:49:34
https://webtrh.cz/diskuse/savana-cz-zkusenosti/strana/5#reply533995
Pavel Höfner
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
26. 8. 2010 15:57:32
Napsal eLH;559476
Je mi jasné, že CMS je žrout, ale proč to není vidět na grafech výkonu? (Možná je ale blbě čtu).
Jinak ta šnekovitost se kupodivu projevovala v tom, že se dlouho načítaly grafické prvky šablony, typicky jen minimální položky, nikoli obsah z DTB.
Každopádně s Workerem se to zdá nyní (zatím) použitelné a s další optimalizací a cache to půjde...
Jinak na VShostingu mám 8 drupal webů, celkem návštěvnost několik let asi 1400-2500 za den a chodí to, a zatím si nestěžovali :) A cena podobná Savaně. Tím ale nechci nikoho nějak osočovat, prostě srovnávám a když to nepůjde, řeknu si, že jsem nezvolil štastně typ hostingu a zvolím něco jiného.
No drupal totiz ty prvky v zablonach cte absolutnimi adresami = sezere APACHE konexi a kdyz jich tam je 50, tak ej konec, kdyz apachu je treba jen 10, proto je fronta. Mohli bysme dat vice apachu, ale pak by to kleklo na pamet.
Nicmene proto worker reseni je rychleji, nez to defakto je x2 apachu, ale bere to vice pameti.
26. 8. 2010 15:57:32
https://webtrh.cz/diskuse/savana-cz-zkusenosti/strana/5#reply533994
radlic
verified
rating uzivatele
15. 9. 2010 22:12:25
Proč Savana neinformuje svoje zákazníky o této zásadní změně například emailem, ale pouze na hlavní stránce?:
Změna chování htaccess 10.09.2010 Prosíme naše zákazníky, kteří mají nové VPS tarify, aby si překontrolovali nastavení htaccess v administraci webhostingu. Změnili jsme jeho chování a to tak, ze u VPS tarifů je nutné jeho čtení aktivovat v sekci DOMÉNY. Jinak je web serverem ignorován. U původních tarifů bylo toto nastavení vždy. Děkujeme za pochopení.
Vážně by mě nenapadlo kontrolovat každý den všechny svoje projekty. považuji to za velmi neseriózní přístup k zákazníkům!
15. 9. 2010 22:12:25
https://webtrh.cz/diskuse/savana-cz-zkusenosti/strana/5#reply533993
Petr Široký
verified
rating uzivatele
(26 hodnocení)
15. 9. 2010 22:16:14
Myslím že nějaká ta informace e-mailem (sem a tam jedno oznámení) by nikoho nezabila.
15. 9. 2010 22:16:14
https://webtrh.cz/diskuse/savana-cz-zkusenosti/strana/5#reply533992
radlic
verified
rating uzivatele
15. 9. 2010 22:47:04
Nevíte někdo o funkční technické podpoře webhostingu SAVANA - 24 h? Online samozřejmě nikdo není!
15. 9. 2010 22:47:04
https://webtrh.cz/diskuse/savana-cz-zkusenosti/strana/5#reply533991
hribek
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
15. 9. 2010 23:00:42
savana ordinuje do 16 hod :) maj to na webu
15. 9. 2010 23:00:42
https://webtrh.cz/diskuse/savana-cz-zkusenosti/strana/5#reply533990
Napsal radlic;570111
Nevíte někdo o funkční technické podpoře webhostingu SAVANA - 24 h? Online samozřejmě nikdo není!
Nauč se číst!
Ono to vyjde prakticky nastejno, někdo napíše u one man show, že jedou 24 hod denně a podpora funguje tak jako u Savany a někteří to napíší rovnou na web a jednají férově, tj. během té doby se opravdu dovoláš.
Pokud nepotřebuješ multihost, pak jdi do Eboly, tam ta podpora je asi opravdu 24 hod denně.
Napsal radlic;570090
Proč Savana neinformuje svoje zákazníky o této zásadní změně například emailem, ale pouze na hlavní stránce?:
Změna chování htaccess 10.09.2010 Prosíme naše zákazníky, kteří mají nové VPS tarify, aby si překontrolovali nastavení htaccess v administraci webhostingu. Změnili jsme jeho chování a to tak, ze u VPS tarifů je nutné jeho čtení aktivovat v sekci DOMÉNY. Jinak je web serverem ignorován. U původních tarifů bylo toto nastavení vždy. Děkujeme za pochopení.
Vážně by mě nenapadlo kontrolovat každý den všechny svoje projekty. považuji to za velmi neseriózní přístup k zákazníkům!
To mě ani tak nenaštvalo, psal mi to do PM jeden z Webtržníků. Info se pak objevilo i na webu hostingu.
Samozřejmě to mohli rozeslat emailem, ale třeba já chodím do administrace hostingu minimálně co 3 dny a vždy si prohlédnu novinky. Pro mě to stačí bohatě na webu.
15. 9. 2010 23:08:11
https://webtrh.cz/diskuse/savana-cz-zkusenosti/strana/5#reply533989
radlic
verified
rating uzivatele
15. 9. 2010 23:34:02
Fajn, takže podle posledních příspěvků je stav SAVANA hostingu následující:
- podpora funguje pouze do 16 h
- hlášení výpadků, mobil v kontaktech, nefunguje
- pokud SAVANA kdykoli změní poskytované a řádně zaplacené služby a znefunkční tak zákazníkem zaplacenou a používanou službu, poruší své vlastní provozní podmínky, tak se přesto zákazníka neobtěžuje informovat jinak, než oznámením na domovské stránce hostingu
Pochopil jsem to správně?
15. 9. 2010 23:34:02
https://webtrh.cz/diskuse/savana-cz-zkusenosti/strana/5#reply533988
Uznávám, že mě to také naštvalo, ale stále tu nikdo nenapsal toto.
"Nevšiml jsem se v administraci zaškrtávátka, které tam je již velmi dlouho, a testoval jsem svůj web metodou pokus omyl, aniž bych se podíval do nastavení domény.".
Co se týče podpory, myslím, že je to ok. Ve stanovenou pracovní dobu jsem se vždy do pár minut dopsal.
16. 9. 2010 08:14:53
https://webtrh.cz/diskuse/savana-cz-zkusenosti/strana/5#reply533987
Pavel Höfner
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
16. 9. 2010 11:10:12
Ano, mate pravdu, bylo to podceneni teto situace. V podstate byla chyba z nasi strany v tom, ze na VPS to OMYLEM fungovalo bez povoleni a to byl prave problem, ze to casto delalo spatne veci a cetlo to i htaccess z nadrazenych adresaru atd.
Velmi se za toto omlouvame a polepsime se. Koho to nejak poskodilo, napiste na info@savana.cz zadosti o prodlouzeni webhostingu o 6 mesicu zdarma. Nezapomente napsat prihlasovaci jmeno.
Jeste jednou sorry panove. Pripravujeme online SMS system, ktery bude psat novinky primo na vase mobily a info o ruznych kvotach atd. System bude reagovat i na vami zaslanou SMS zpetne a zasle vam informace atd.
Fakt sorrrrryyyyy.
---------- Příspěvek doplněn 16.09.2010 v 11:15 ----------
Napsal radlic;570139
- pokud SAVANA kdykoli změní poskytované a řádně zaplacené služby a znefunkční tak zákazníkem zaplacenou a používanou službu, poruší své vlastní provozní podmínky, tak se přesto zákazníka neobtěžuje informovat jinak, než oznámením na domovské stránce hostingu
Ti co meli spravne nastaveno povoleni htaccess, tem to jelo jak ma. Ten kdo konfiguraci podcenil a nenastavil si vse tak jak mel, se opravdu dostal do techto problemu. Nasi chybu o spatne informovanosti jsem uznal v predesle reakci.
16. 9. 2010 11:10:12
https://webtrh.cz/diskuse/savana-cz-zkusenosti/strana/5#reply533986
Napsal hofy;570296
Velmi se za toto omlouvame a polepsime se. Koho to nejak poskodilo, napiste na info@savana.cz zadosti o prodlouzeni webhostingu o 6 mesicu zdarma. Nezapomente napsat prihlasovaci jmeno.
Si dělám srandu nebo to myslíš vážně? :-)
16. 9. 2010 15:14:12
https://webtrh.cz/diskuse/savana-cz-zkusenosti/strana/5#reply533985
Pavel Höfner
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
16. 9. 2010 16:21:12
Napsal Whispere;570436
Si dělám srandu nebo to myslíš vážně? :-)
No nevim, zda TY si delas srandu, ale ja ne. Nebo nejsi zvykly na takove zachazeni od jinych webhostingu? U nas bezne, ze nemlzime a uznavame chyby. :)
16. 9. 2010 16:21:12
https://webtrh.cz/diskuse/savana-cz-zkusenosti/strana/5#reply533984
Napsal hofy;570492
No nevim, zda TY si delas srandu, ale ja ne. Nebo nejsi zvykly na takove zachazeni od jinych webhostingu? U nas bezne, ze nemlzime a uznavame chyby. :)
Aha, tak až takový luxus jsem od Savany nečekal, jdu napsat, protože jsem měl jeden problémek s jedním klientským webem. Jinak popravdě nejsem zvyklý na takové zacházení, ale jsem zvyklý na rychlejší podporu, ale u Savany si na ni nemohu rozhodně stěžovat, ikdyž u Eboly byla (mírně - aby si Dali o sobě moc nemyslel :P) rychlejší :-).
---------- Příspěvek doplněn 17.09.2010 v 16:57 ----------
Savana opravila chybu .htaccessu což mi způsobilo malé komplikace u klientského webu (naštěstí klient si toho nevšiml, ale to je jiná). Savana se zachovala férově svým způsobem i unikátně, kvůli takové ,,blbůstce´´ Hofy dal každému komu to způsobí komplikace 6 měsíců zdarma. Včera jsem odeslal žádost a dnes se těším z delší dobu webhostingu, díky čemu mohu klientům nabídnout lepší cenu. Možná je to standardem u nás, ale abych pravdu řekl nikdy jsem se s tím nesetkal, možná v menší podobě ano, ale kdo vám dá půl roku webhostingu zdarma, kvůli takové blbé chybce?
Navíc s podporou byla byť po emailu, výborná komunikace. Psal jsem jim první mail asi ve 14:20 a brzy přišla odpověď, pokud tedy člověk jim napíše do té doby, pak má ,,jistotu,, že mu odepíší.
Rád bych poděkoval webhostingu Savana, za to, že odvádí skvělou práci. Chovají se férově a nic nezatajují.
PS: Chyby se musí opravovat :-).
16. 9. 2010 17:29:49
https://webtrh.cz/diskuse/savana-cz-zkusenosti/strana/5#reply533983
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit