Zadejte hledaný výraz...

Savana.cz = Banan.cz

Marty_SVK
verified
rating uzivatele
(25 hodnocení)
2. 5. 2010 09:24:24
Napsal hofy;505240
Ona jedna si dve stiznosti nejsou obrazem kvalinich, ci nekvalitnich sluzeb daneho webhostingu a to te dmyslim obecne. Vzdy se najde par nespokojenych lidi vsude a ti si proste stezuji po ruznych forech. Takze pokud 9 000 zakazniku je OK a 10 nadava, co je pro vas rozhodujici? Verite tem "mlcicim" 9000, co pravidelne obnovuji ucty a nebo tem 10, kterym neco vadi, nebo byli "odejiti" z urciteho duvodu.
Tak je to preci v kazde lidske cinnosti a nejen o hostinzich, ikdyz na druhou stranu, webhosting a hlavne "tvarit se jako webhosting" muze kazdy s jednim desktopem. To je pak tezke si v jungli webhostingu vybrat.
Proto my ani tady nebudeme stale dokola neco resit, pro nas je to uzavrena vec a venujeme se nasim stavajicim klientum, ne nasim byvalym klientum.
Skvele vyjadrenie. Dakujem, ked si v buducnosti budem vyberat hosting, tak viem, koho pri vybere vyradit ako prveho. Argument, mame 9000, tak na 10 serieme, vazne hovori o kvalite firmy .
2. 5. 2010 09:24:24
https://webtrh.cz/diskuse/savana-cz-banan-cz/strana/3#reply487957
sairon
verified
rating uzivatele
2. 5. 2010 11:12:37
Já na Savaně byl s tarifem Savana 2000 poměrně spokojen až do doby, kdy se rozhodli zavést nové tarify. Zažádal jsem o betatest a nastaly první problémy - přihlašovací stránka v aplikaci, která jela na Nette, začala donekonečna přesměrovávat sama na sebe. Napsal jsem tedy na podporu, kde mi pan Sopko sdělil, že moje VPS využívá všechnu dostupnou RAM a že musel server restartovat. Další dva dny v pohodě, ale najednou přestaly všechny aplikace komunikovat s MySQL. Sdělil jsem to podpoře, dostal jsem opět odpověď, že za to může výše zmíněná aplikace a že došla RAM. Oponoval jsem, že aplikace běžně funguje na jiném serveru (model produkčního serveru, s úspěchem jsem ji i otestoval ApacheBenchem a problém nenastal) a že problémy musí nutně souviset se změnou verze PHP, což ale nikdo v Savaně nechtěl slyšet a vždy jsem jen dostal odpověď, že je chyba v mém skriptu a ne u nich na serveru.
Začal jsem tedy s panem Höfnerem řešit výpověď služeb, přičemž prvních pět mailů nikam nevedlo a řešili jsme v nich jen to, proč chci odejít. Zmínil jsem mně nevyhovující fakta ohledně nového konceptu hostingu, zejména pak limit velikosti databáze (který se však, jak se nyní dívám, o něco navýšil) a problémy s mou aplikací. Pan Höfner se mi však jen vysmál, že u betatestu musím počítat s výpadky. No prosím, ale když mi podpora při reklamaci problému (s odpuštěním) sere na hlavu, je mi fuk, že se budou parametry nějak měnit!
Musím ještě dodat, že výše zmíněná aplikace běží nyní na AH bez problému s prakticky konstantním vytížením RAM a žádný problém zatím nenastal.
A ještě jedna perla z mailu, která mě také přesvědčila o lehce banánovém přístupu Savany:
A i nyni jsme "sikanovaly" ucty, co meli vetsi DB jak 100 a vice MB, jen to nebylo nikde napsane.
2. 5. 2010 11:12:37
https://webtrh.cz/diskuse/savana-cz-banan-cz/strana/3#reply487956
Pavel Höfner
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
2. 5. 2010 14:37:30
Napsal Marty_SVK;505252
Skvele vyjadrenie. Dakujem, ked si v buducnosti budem vyberat hosting, tak viem, koho pri vybere vyradit ako prveho. Argument, mame 9000, tak na 10 serieme, vazne hovori o kvalite firmy .
Zajimave jste pojal, to co jsem zde napsal a je to jen vase rozhodnuti a tak je to v poradku. Nikoho zde a zvlast ne na foru nehodlam presvedcovat.
---------- Příspěvek doplněn 02.05.2010 v 14:46 ----------
Ani jste se nepozastavil promyslet, proc bylo 10 uzivatelu "odejito" ? Proste delali urcite veci, ktere se nesmi, porusuji zakon, nebo jinak jejich aplikace porusuji provozni podminky. Tech 10 se proste odpoji a tech 10 pak pisou histericke prispevky do diskuznich for. A a pak jsou lide jako vy, kteri se toho chytnou a napisi, ze k nam nepujdou, az za 20 let budou chtit hosting. Nato se neda rict nic nez "OK".
---------- Příspěvek doplněn 02.05.2010 v 14:47 ----------
Napsal sairon;505337
Já na Savaně byl s tarifem Savana 2000 poměrně spokojen až do doby, kdy se rozhodli zavést nové tarify. Zažádal jsem o betatest a nastaly první problémy - přihlašovací stránka v aplikaci, která jela na Nette, začala donekonečna přesměrovávat sama na sebe. Napsal jsem tedy na podporu, kde mi pan Sopko sdělil, že moje VPS využívá všechnu dostupnou RAM a že musel server restartovat. Další dva dny v pohodě, ale najednou přestaly všechny aplikace komunikovat s MySQL. Sdělil jsem to podpoře, dostal jsem opět odpověď, že za to může výše zmíněná aplikace a že došla RAM. Oponoval jsem, že aplikace běžně funguje na jiném serveru (model produkčního serveru, s úspěchem jsem ji i otestoval ApacheBenchem a problém nenastal) a že problémy musí nutně souviset se změnou verze PHP, což ale nikdo v Savaně nechtěl slyšet a vždy jsem jen dostal odpověď, že je chyba v mém skriptu a ne u nich na serveru.
Začal jsem tedy s panem Höfnerem řešit výpověď služeb, přičemž prvních pět mailů nikam nevedlo a řešili jsme v nich jen to, proč chci odejít. Zmínil jsem mně nevyhovující fakta ohledně nového konceptu hostingu, zejména pak limit velikosti databáze (který se však, jak se nyní dívám, o něco navýšil) a problémy s mou aplikací. Pan Höfner se mi však jen vysmál, že u betatestu musím počítat s výpadky. No prosím, ale když mi podpora při reklamaci problému (s odpuštěním) sere na hlavu, je mi fuk, že se budou parametry nějak měnit!
Musím ještě dodat, že výše zmíněná aplikace běží nyní na AH bez problému s prakticky konstantním vytížením RAM a žádný problém zatím nenastal.
A ještě jedna perla z mailu, která mě také přesvědčila o lehce banánovém přístupu Savany:
Prihlasil jste se do betatestu a byl jste UPOZORNEN, ze muzou anstat problemy. Navic od dob vasi reklamace se jiz 2x navysila RAM u vsech VPS. Dale vami popisovanych 5 emailu, ktere nikam nevedli probehli mezi nami behem jednoho dne tusim a pote jsme se dohodli an bezproblemovem vraceni penez. Pak jse po dvou dnech tusim sam stornoval vraceni, nacez jste to po par hodinach si opet rozmyslel a penize vam jeste tyz den odesli. Rekl bych, ze se s vami jednalo korektne a opravdu tam neco na VPS skripalo. Od toho to byla beta a ne full rezim noveho tarifu. Mohl jste pozadat o navraceni na stary server, rozhodl jste se jinak a bylo vam vyhoveno a vse bylo resneo s klidnou hlavou a bez emoci a myslim si, ze jsme se rozesli ve smiru a pri vzajemnem pochopeni.
Jiz tam je i jiny balik na VPS (apache, php, sql) a jak jsem psal 2x vice pameti na vsech VPS. Ono se to ladi a testuje ve vzajmu pro nase klienty a lide nam pisou kladne ohlasy, ze je mozne jiz domeny 2. radu pridavat automaticky a hlavne kolik kazdy zakaznik chce a sam si ridi vykon sveho VPS.
---------- Příspěvek doplněn 02.05.2010 v 14:57 ----------
Napsal sairon;505337
Já na Savaně byl s tarifem Savana 2000 poměrně spokojen až do doby, kdy se rozhodli zavést nové tarify. Zažádal jsem o betatest a nastaly první problémy - přihlašovací stránka v aplikaci, která jela na Nette, začala donekonečna přesměrovávat sama na sebe. Napsal jsem tedy na podporu, kde mi pan Sopko sdělil, že moje VPS využívá všechnu dostupnou RAM a že musel server restartovat. Další dva dny v pohodě, ale najednou přestaly všechny aplikace komunikovat s MySQL. Sdělil jsem to podpoře, dostal jsem opět odpověď, že za to může výše zmíněná aplikace a že došla RAM. Oponoval jsem, že aplikace běžně funguje na jiném serveru (model produkčního serveru, s úspěchem jsem ji i otestoval ApacheBenchem a problém nenastal) a že problémy musí nutně souviset se změnou verze PHP, což ale nikdo v Savaně nechtěl slyšet a vždy jsem jen dostal odpověď, že je chyba v mém skriptu a ne u nich na serveru.
Začal jsem tedy s panem Höfnerem řešit výpověď služeb, přičemž prvních pět mailů nikam nevedlo a řešili jsme v nich jen to, proč chci odejít. Zmínil jsem mně nevyhovující fakta ohledně nového konceptu hostingu, zejména pak limit velikosti databáze (který se však, jak se nyní dívám, o něco navýšil) a problémy s mou aplikací. Pan Höfner se mi však jen vysmál, že u betatestu musím počítat s výpadky. No prosím, ale když mi podpora při reklamaci problému (s odpuštěním) sere na hlavu, je mi fuk, že se budou parametry nějak měnit!
Musím ještě dodat, že výše zmíněná aplikace běží nyní na AH bez problému s prakticky konstantním vytížením RAM a žádný problém zatím nenastal.
A ještě jedna perla z mailu, která mě také přesvědčila o lehce banánovém přístupu Savany:
Durazne se ohrazuji take nad vyroky
"Pan Hofner se mi vsak jen vysmal" a mnoha dalsimi "podpora pri reklamaci sere na hlavu". To jsou preci vyrazy, ktere do slusne diskuze nepatri a zvlast, kdyz to neni pravda. Jednano bylo s vami korektne. Bylo preci opakuji napsano jiz v informacnim emailu, ze kdo ma zajem o prechod na betatest, ma nam napsat a ze musi pocitat s moznymi problemy a vypadky. Je pote zvlastni reklamovat vypadky na betatestu. Proto jsem si s vami vymenil nekolik emailu, proc chcete skoncit, nebot jsem potreboval sam nejake informace a nebyly ty emaily posilany z duvodu, ze se branime vam vratit penize. Proste jde o betatest a musime mit nejaka data a zpetnou vazbu.
---------- Příspěvek doplněn 02.05.2010 v 14:59 ----------
A dalsi pripadne dotazy ohledne novych tarifu, ci dotazu tykajicich se nasich sluzeb piste primo na nase kontaktni emaily info@savana.cz, help@savana.cz, pripadne ohledne naseho online eshopu www.hostshop.cz na sw@savana.cz
Napsal jsem zde vice, nez jsem puvodne chtel a dale nemam potrebu se k tomu vracet a nebo se zamotat do vysvetlovacich kolecek. U nas je s kazdym zachazeno korekntne a seriozne. Jen s hulvaty nic neresime. Ono to totiz nejde. Nebo se pletu a budete se jich zastavat? Verim ze nikoliv.
2. 5. 2010 14:37:30
https://webtrh.cz/diskuse/savana-cz-banan-cz/strana/3#reply487955
Jiří Nový
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
2. 5. 2010 15:20:39
Já se tedy těch hulvátů zastanu. Vám asi přísloví "náš zákazník, náš pán" nic neříká že? Ono říct že si za všechno můžou sami a k tomu přibalit pár hezkých řečí je opravdu jednoduché. Podle mě by společnost měla být schopna uspokojit všechny zákazníky a ne se problémovích prostě zbavit. Nevím ale já se nedivím když jsou lidé naštvaní jelikož když za něco zaplatím tak očekávám že danou službu dostanu (ve vašem případě jí dostali ale trochu jinak než si přáli).
2. 5. 2010 15:20:39
https://webtrh.cz/diskuse/savana-cz-banan-cz/strana/3#reply487954
Napsal axolot;505494
Já se tedy těch hulvátů zastanu. Vám asi přísloví "náš zákazník, náš pán" nic neříká že? Ono říct že si za všechno můžou sami a k tomu přibalit pár hezkých řečí je opravdu jednoduché. Podle mě by společnost měla být schopna uspokojit všechny zákazníky a ne se problémovích prostě zbavit. Nevím ale já se nedivím když jsou lidé naštvaní jelikož když za něco zaplatím tak očekávám že danou službu dostanu (ve vašem případě jí dostali ale trochu jinak než si přáli).
Asi nemáš žádnou společnost kde jednáš s lidmi. Problémových je nejlepší se bavit a poslat ke konkurenci.
2. 5. 2010 16:46:08
https://webtrh.cz/diskuse/savana-cz-banan-cz/strana/3#reply487953
Jiří Nový
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
2. 5. 2010 16:57:38
Ano máš pravdu že je lepší se těch problémových zbavit ale né vždy je problém na tý druhý straně, nemyslíš? Problém bývá na obouch stranách a né jen na jedné. Pochopitelně de o to i o jaký de problém ale pokud se jedná o maličkost nebo o něco co se dá snadno vyřešit (jako tomu bylo v tomto případě). Řekni sám, byl by jsi štastnej z toho že ti někdo odstřihnul web? Já teda ne, a s tím musí ta společnost počítat že s tím člověkem nebude řeč že bude chtít aby to co si zaplatil fungovalo.
2. 5. 2010 16:57:38
https://webtrh.cz/diskuse/savana-cz-banan-cz/strana/3#reply487952
Honzaa
verified
rating uzivatele
2. 5. 2010 17:40:06
Napsal Re4DeR;505537
Asi nemáš žádnou společnost kde jednáš s lidmi. Problémových je nejlepší se bavit a poslat ke konkurenci.
Katalog www.automotoforum.cz běží od roku 2005 a od té doby vystřídal 4 hostingy. Negativně se na tomto katalogu podepsaly hyperhosting.cz, který už neexistuje a nyní savana.cz, která zřejmě spěje také k zániku. Naopak kladně se k tomuto katalogu zachoval coolhosting.cz, na kterém katalog běžel převážnou dobu (asi 3 roky). kdyby nedošlo k poškození katalogu od jisté pochybné firmy, která nabonzovala tento katalog u Googlu, že prodává zpětné odkazy, zřejmě bych u coolhostingu zůstal, jenže asi ta samá firma nerada vidí, že se ten katalog drží nad vodou a zařídila, aby příjmy katalogu nebyly žádné. O to se teď postarala prostřednictvím Savany.
Další kladný hosting, který kdy pomohl tomuto katalogu je elbiahosting.sk na kterém nyní katalog hostuje.
2. 5. 2010 17:40:06
https://webtrh.cz/diskuse/savana-cz-banan-cz/strana/3#reply487951
Pavel Höfner
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
2. 5. 2010 17:43:39
Napsal Honzaa;505570
Katalog www.automotoforum.cz běží od roku 2005 a od té doby vystřídal 4 hostingy. Negativně se na tomto katalogu podepsaly hyperhosting.cz, který už neexistuje a nyní savana.cz, která zřejmě spěje také k zániku. Naopak kladně se k tomuto katalogu zachoval coolhosting.cz, na kterém katalog běžel převážnou dobu (asi 3 roky). kdyby nedošlo k poškození katalogu od jisté pochybné firmy, která nabonzovala tento katalog u Googlu, že prodává zpětné odkazy, zřejmě bych u coolhostingu zůstal, jenže asi ta samá firma nerada vidí, že se ten katalog drží nad vodou a zařídila, aby příjmy katalogu nebyly žádné. O to se teď postarala prostřednictvím Savany.
Další kladný hosting, který kdy pomohl tomuto katalogu je elbiahosting.sk na kterém nyní katalog hostuje.
Kazdy, kde jste hostoval speje k zaniku. Napsal jste opravdovou myslenku tydne.
2. 5. 2010 17:43:39
https://webtrh.cz/diskuse/savana-cz-banan-cz/strana/3#reply487950
Honzaa
verified
rating uzivatele
2. 5. 2010 17:55:10
Napsal hofy;505571
Kazdy, kde jste hostoval speje k zaniku. Napsal jste opravdovou myslenku tydne.
Z Vašich odpovědí je vidět, jaký jste výborný manipulátor. Přesně toto Vás dává do rovnítka s banan.cz.
2. 5. 2010 17:55:10
https://webtrh.cz/diskuse/savana-cz-banan-cz/strana/3#reply487949
Napsal hofy;505148
Obhajil jsem se.
Pavle, pravděpodobně jen pro sebe. Sice mi to připadá, že obě strany udělaly chybu, ale tvé chování mě přesvědčilo, že až nyní budu vybírat kvalitnější náhradu za BF solutions, tvůj to rozhodně nebude. Když už se oháníš slušností a spory na veřejnosti, měl by si dát slušný pozor na to, jak zde vystupuješ. Hrozně. A ty reklamní řeči o kvalitách tvého hostingu jsi měl vkládat z anonymního účtu, aby to mělo lepší efekt. (Nehaním kvalitu tvého webhostingu, ale tohle do místnosti, kde se řeší případné nevhodné chování vůči zákazníkovi, opravdu nepatří. Těžko říct, co chceš, jestli reklamu, nebo odvádění pozornosti, ale ani jedno nefunguje.) Tvrdíš, že se spory nevysvětlují na veřejnosti, tak potom jste měl napsat "Snažíme se vše s klientem vyřešit v soukromí, nebo tak něco." A ne se hádat pasivně agresivní metodou, kde sice nelétají nadávky, ale obě strany by si nejraději rozpáraly břicha.
Sám jsem po telefonu vždy slušný (viz můj hovor se zaměstnancem firmy Peugeot), ale pokud bych měl nějaký problém s hostingem, nechci aby se ke mě někdo choval podobně. Naprosto chápu, že pokud tě někdo naštve, je ochota a vstřícnost vůči tomu člověku ochromena, ale je to tvůj zákazník, který ti zaplatil, a tak k němu ze své pozice člověka, který má jistou odpovědnost, máš být pokorný a slušný, a ne se s ním dávat do hádky na veřejnosti, což je přesně to, co jsi napsal, že by prý slušná společnost neměla dělat. Je to těžké, ale v případě, že člověk vlastní hostingovou společnost, si nemůže dovolit žádné úlety. Tak dobrá, asi může, ale potom se stane to, co se děje teď, že image tvá i Savany je požkozována a odrazuješ si potenciální zákazníky.
Asi potřebuješ poradit, co teď. Ještě snad není pozdě na to s klientem urovnat, a pokusit se o rozumnou domluvu v soukromí, protože tahle místnost tě očividně zajímá a nelíbí se ti, že zde na tebe a Savanu létá hnůj. Pak je to asi to nejlepší, co můžeš zkusit udělat. Vzít to z pohledu klient & poskytovatel služeb, a ne chlap x chlap.
// Jsem rád, že tyhle problémy nemám a můžu si dovolit se chovat jako dobytek.
@Honzaa: Nemyslím si, že tímhle něčeho dosáhneš. Podle toho co zde píšeš se mi i zdá, že bys výbuchu po telefonu byl schopen :)
2. 5. 2010 18:02:41
https://webtrh.cz/diskuse/savana-cz-banan-cz/strana/3#reply487948
Honzaa
verified
rating uzivatele
2. 5. 2010 18:20:37
Napsal Petr Široký;505582
// Jsem rád, že tyhle problémy nemám a můžu si dovolit se chovat jako dobytek.
@Honzaa: Nemyslím si, že tímhle něčeho dosáhneš. Podle toho co zde píšeš se mi i zdá, že bys výbuchu po telefonu byl schopen :)
Nemáš pravdu. Já jsem dosáhl svého. Chtěl jsem upozornit na jisté chování hostingu Savana.cz odbornou veřejnost, aby s tímto chováním mohli počítat ve svých plánech. To jsem si splnil a víc nepotřebuji.
2. 5. 2010 18:20:37
https://webtrh.cz/diskuse/savana-cz-banan-cz/strana/3#reply487947
Pavel Höfner
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
2. 5. 2010 18:24:33
Dekuji za nazor, vemu si to k srdci.
2. 5. 2010 18:24:33
https://webtrh.cz/diskuse/savana-cz-banan-cz/strana/3#reply487946
Napsal Honzaa;505590
To jsem si splnil a víc nepotřebuji.
Výborně, máš splněno a nemusíš se dále s Pavlem hádat :) Mezitím se můžeš zamýšlet nad tím, zda se ti to skutečně podařilo a zda tě všichni brali vážně. (Já třeba ne, přinutily mě k tomu až odpovědi protistrany, které se mi prostě nelíbily.)
2. 5. 2010 18:33:55
https://webtrh.cz/diskuse/savana-cz-banan-cz/strana/3#reply487945
Honzaa
verified
rating uzivatele
2. 5. 2010 19:04:30
Napsal Petr Široký;505599
Výborně, máš splněno a nemusíš se dále s Pavlem hádat :) Mezitím se můžeš zamýšlet nad tím, zda se ti to skutečně podařilo a zda tě všichni brali vážně. (Já třeba ne, přinutily mě k tomu až odpovědi protistrany, které se mi prostě nelíbily.)
Jsem rád, že to tak bereš. Je to další důvod, proč být s výsledkem spokojený.
2. 5. 2010 19:04:30
https://webtrh.cz/diskuse/savana-cz-banan-cz/strana/3#reply487944
Pavel Höfner
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
2. 5. 2010 20:10:11
My na savane jsme take spokojeni. Takze je vse v poradku.
2. 5. 2010 20:10:11
https://webtrh.cz/diskuse/savana-cz-banan-cz/strana/3#reply487943
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit