Zadejte hledaný výraz...

Savana.cz = Banan.cz

Honzaa
verified
rating uzivatele
23. 4. 2010 16:02:33
Mluvíš mi z duše.
Solidní webhiostér by měl ctít následující postup:
1. upozorní provozovatele webu o nevhodnosti jeho prezentace na jeho hostingu.
2. nabídne případnou změnu hostingového programu
3. v případě, že hostér neposkytuje prostor pro daná témata, nabídne vrácení zaplacené sumy a následné rozvázání smlouvy s klientem.
23. 4. 2010 16:02:33
https://webtrh.cz/diskuse/savana-cz-banan-cz/strana/2#reply487972
fgh
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
28. 4. 2010 16:59:09
jednou se mi stalo něco podobného na pipni.cz ... měl jsem tam tehdy ještě na free hostingu projekt, který měl velký nárůst návštěvnosti. Ač trafik zatím nebyl přešlahnutý, tak během 2 dnů web měl udělat ten objem, proto jsem si okamžitě u nich pořídil placený hosting, což mělo za následek výpadek celého projektu na celých 10 hodin (část byla způsobena starším dns systémem, protože to přesouvali z jednoho serveru na druhý)! ... pak se to opakovalo ještě jednou, že mi bez oznámení odstřihnuli web ... jinak si na ně teda stěžovat nemůžu :)
28. 4. 2010 16:59:09
https://webtrh.cz/diskuse/savana-cz-banan-cz/strana/2#reply487971
Dovolim se zde za savanu obhajovat.
Majitel webhostingu byl nekolikrat kontaktovan na jim zadany kontaktni email, ktery mel v administraci hostingu. Psali jsem mu dohromady 3x a cekali na odpoved 14 dnu. Problem byl v tom, ze jsem na jeho stranky dostali podmet od urcite firmy, ze dane stranky provozuji tzv. "phishing". Nejspise se jednalo o hakcnute stranky.
Dany zakaznik nereagoval a tudiz byl po 14 dnech odpojen. Volal tyz den a a byl nesmirne vulgarni do telefonu. Nedalo se s nim hovorit a danou situaci resit. Jen vyhrozoval a urazel naseho pracovnika na helpdesku.
Z meho primeho narizeni po prehrani daneho hovoru (nase VOIP ustredna vse nahrava) jsem rozhodl o odpojeni danych stranek trvale a nekomunikaci s timto klientem a to i bez naroku na vraceni necerpanych mesicu z duvodu poruseni provoznich pravidel. Dany pan majitel uctu se proste nedal presvedcit a nechtel nic resit. Jen vyhrozoval.
To je vse, aby kazdy znal dany problem i z druhe strany. NIKDY, opakuji NIKDY neodpojujeme stranky z nejakeho naseho rozmaru a vzdy klienta kontaktujeme s predstihem. A dana reklama na savanu na zakaznikove domene je defaultni 404 chyba s logem savany, nebot klient si v administraci neaktivoval vlastni 404. Tudiz osoceni, ze sbirame dalsi rybicky neberu a je to smesne tvrzeni.
Dekuji za precteni
Hofy alias Pavel Hofner, nebo obracene. :)
28. 4. 2010 22:19:28
https://webtrh.cz/diskuse/savana-cz-banan-cz/strana/2#reply487970
Pavel Höfner
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
29. 4. 2010 10:12:18
Jiz jsem vcera sem psal jako neregistrovany a pockam, az to dany admin autorizuje, abych to nemusel psat znovu a nemusel Savanu hajit znovu a vysvetlovat, co se vlastne stalo i z nasi strany.
Hofy
Savana.cz
29. 4. 2010 10:12:18
https://webtrh.cz/diskuse/savana-cz-banan-cz/strana/2#reply487969
adyea
verified
rating uzivatele
(12 hodnocení)
30. 4. 2010 01:10:11
vždy je nejlepší když se vyjádří obě strany, já osobně jsem se Savana problém nikdy neměl, naopak jsem byl spokojený, holt 1 strana to tu popsala trochu jinak, dobře že víme jak to tedy bylo ;)
30. 4. 2010 01:10:11
https://webtrh.cz/diskuse/savana-cz-banan-cz/strana/2#reply487968
A reakce protistrany? ;)
30. 4. 2010 10:01:17
https://webtrh.cz/diskuse/savana-cz-banan-cz/strana/2#reply487967
Napsal adyea;504547
vždy je nejlepší když se vyjádří obě strany, já osobně jsem se Savana problém nikdy neměl, naopak jsem byl spokojený, holt 1 strana to tu popsala trochu jinak, dobře že víme jak to tedy bylo ;)
Taky si myslím, že Savana to nemá za potřebí. Jsem si říkal, že tu něco smrdí, aspoň, že Hofy tu napsal jak to tehdy bylo.
30. 4. 2010 14:27:47
https://webtrh.cz/diskuse/savana-cz-banan-cz/strana/2#reply487966
Honzaa
verified
rating uzivatele
30. 4. 2010 21:59:45
Problem byl v tom, ze jsem na jeho stranky dostali podmet od urcite firmy, ze dane stranky provozuji tzv. "phishing". Nejspise se jednalo o hakcnute stranky.
Toto je pro mne zcela nová informace a dozvídám se jí teprve nyní z tohoto fóra. Chtěl jsem konkrétní důvody k odpojení katalogu a na to mi bylo odpovězeno, že katalog nelze provozovat na hostingu Savana.cz. Původně se totiž jednalo o doménu http://www.automotoforum.info a zmíněný pracovník mi do telefonu sdělil, že reklamní systémy nemohou běžet na hostingu Savana.cz. Poté, co jsem obdržel písemné vyjádření, že tato aplikace nemůže být provozována na tomto hostingu jsem na defaulty vyvěsil tyto soubory: http://www.automotoforum.biz/default/ s tím, že rozhodnu později, co s tím. Savana nelenila a odstřihla nejen www.automotoforum.info ale i www.automotoforum.cz na niž byly nasmlouvané zpětné odkazy a vypnutím domény vznikla jistá škoda. V takové situaci nebudu s nikým jednat v rukavičkách a už vůbec ne s tak nadutým pracovníkem od Savany, který nechce nic slyšet a má jenom svoji pravdu.
---------- Příspěvek doplněn 30.04.2010 v 22:47 ----------
Dany zakaznik nereagoval a tudiz byl po 14 dnech odpojen
Toto je lež jako věž.
1. email přišel 2.4. 2010 viz http://www.automotoforum.biz/image/email1.eml
2. email přišel 6.4. 2010 a to už www.automotoforum.info neběželo, ač byly na defaultech neškodné soubory viz. http://www.automotoforum.biz/image/email2.eml
3. email přišel 8.4. 2010 a to už vypnuli i druhou doménu viz http://www.automotoforum.biz/image/email3.eml
Hned 8.4 jsem vznesl dotaz na helpdesk viz http://www.automotoforum.biz/image/dotaz.eml
Ještě dnes jsem se díval, zda na daný dotaz odpoví. Výsledek je zde
30. 4. 2010 21:59:45
https://webtrh.cz/diskuse/savana-cz-banan-cz/strana/2#reply487965
korwin
verified
rating uzivatele
(25 hodnocení)
1. 5. 2010 15:38:48
to hofy: A můžete nám tedy říct co přesně bylo důvodem odpojení daného webu? To že si NĚKDO stěžoval a že se ZŘEJMĚ jednalo o hacknuté stránky neberu jako jednoznačné vysvětlení. Takže když si budu stěžovat na jakéhokoliv vašeho klienta tak ho taky odpojíte? Zajímavé. Jinak opravdu by mě zajímalo, jaký tam byl konkrétně ten "phishing". Asi si někdo katalog automotoforum pletl s národní bankou ne? Chjo.
to honzaa: Zkus třeba http://www.onebit.cz/. Já mám u nich svůj firemní web a spokojenost maximální.
1. 5. 2010 15:38:48
https://webtrh.cz/diskuse/savana-cz-banan-cz/strana/2#reply487964
Pavel Höfner
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
1. 5. 2010 19:36:27
Jiz jsem nase stanovisto napsal k dane veci a necitim potrebu nas zde dale obhajovat a nebo cokoli vysvetlovat. Venujeme se priprave nasich novych tarifu, kde kazdy klient obdrzi VLASTNI VIRTUALNI SERVER a to jiz o 60,- Kc za mesic s NEOMEZENYM POCTEM DOMEN 2. RADU.
1. 5. 2010 19:36:27
https://webtrh.cz/diskuse/savana-cz-banan-cz/strana/2#reply487963
Jiří Nový
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
1. 5. 2010 19:59:23
Nevím jak ostatní ale mě by zajímalo co mají vaše nové služby společného s diskuzí která je výše rozepsaná. Příjde mě více než nevhodné si zde dělat reklamu když to není vůbec k věci která se zde probírá.
Myslím si že každá solidní společnost by měla být schopna vše vysvětlit a nesnažit se všechno zamíct pod koberec jako se o to právě snažíte vy. A prosím nechte si od cesty slůvko "neomezené" nic není neomezené a už vůbec ne za 60Kč.
1. 5. 2010 19:59:23
https://webtrh.cz/diskuse/savana-cz-banan-cz/strana/2#reply487962
Pavel Höfner
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
1. 5. 2010 20:30:41
Kazda slusna spolecnost nevysvetluje spory na verejnosti, ale primo s klientem. Opravdu nemam potrebu si zde psat a neco nekomu verejne vysvetlovat. Obhajil jsem se a kazdy si udela svuj vlastni zaver.
Nove tarify jsou prima. :)
1. 5. 2010 20:30:41
https://webtrh.cz/diskuse/savana-cz-banan-cz/strana/2#reply487961
Honzaa
verified
rating uzivatele
1. 5. 2010 20:43:53
Nedalo se s nim hovorit a danou situaci resit. Jen vyhrozoval a urazel naseho pracovnika na helpdesku.
Z meho primeho narizeni po prehrani daneho hovoru (nase VOIP ustredna vse nahrava) jsem rozhodl o odpojeni danych stranek trvale a nekomunikaci s timto klientem a to i bez naroku na vraceni necerpanych mesicu z duvodu poruseni provoznich pravidel. Dany pan majitel uctu se proste nedal presvedcit a nechtel nic resit. Jen vyhrozoval.
Jelikož je o mě známo, že jsem nekonfliktní povahy, docela bych uvítal, kdyby se zde uveřejnil můj rozhovor s Vaším zaměstnancem. Docela by mě zajímalo, jak moc jsem byl vulgární a jestli jsem neměl být více sprostý, protože na takové sprosťárny, co provádíte se jinak reagovat nedá.
1. 5. 2010 20:43:53
https://webtrh.cz/diskuse/savana-cz-banan-cz/strana/2#reply487960
PedroBA
verified
rating uzivatele
(34 hodnocení)
2. 5. 2010 00:58:39
Dneš už nájsť vážne dobré šlužby v tejto oblasti je naozaj niekedy ťažké o čom ma presvedčila aj nedávna skúsenosť, ale nie s týmito vyšie spomínanými firmami.
2. 5. 2010 00:58:39
https://webtrh.cz/diskuse/savana-cz-banan-cz/strana/2#reply487959
Pavel Höfner
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
2. 5. 2010 08:05:55
Ona jedna si dve stiznosti nejsou obrazem kvalinich, ci nekvalitnich sluzeb daneho webhostingu a to te dmyslim obecne. Vzdy se najde par nespokojenych lidi vsude a ti si proste stezuji po ruznych forech. Takze pokud 9 000 zakazniku je OK a 10 nadava, co je pro vas rozhodujici? Verite tem "mlcicim" 9000, co pravidelne obnovuji ucty a nebo tem 10, kterym neco vadi, nebo byli "odejiti" z urciteho duvodu.
Tak je to preci v kazde lidske cinnosti a nejen o hostinzich, ikdyz na druhou stranu, webhosting a hlavne "tvarit se jako webhosting" muze kazdy s jednim desktopem. To je pak tezke si v jungli webhostingu vybrat.
Proto my ani tady nebudeme stale dokola neco resit, pro nas je to uzavrena vec a venujeme se nasim stavajicim klientum, ne nasim byvalym klientum.
2. 5. 2010 08:05:55
https://webtrh.cz/diskuse/savana-cz-banan-cz/strana/2#reply487958
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit