Zadejte hledaný výraz...

S-rank a PR pořád na nule

clusto
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
26. 8. 2012 13:52:02
Dam ti 2 slovne ulohy a zaroven aj otazky.
1. Robis optimalizaciu pre stranku A na klucove slovo 1. Cielom je zlepsenie pozicie pre seznam.
Pre optimalizaciu mozes vyuzit 2 odkazy. Na vyber mas 5 odkazov.
1. PR0/SR4
2. PR1/SR3
3. PR2/SR2
4. PR3/SR1
5. PR4/SR0
Ktore 2 si vyberies.
2. Robis optimalizaciu pre stranku A na klucove slovo 1. Cielom je zlepsenie pozicie pre google.
Pre optimalizaciu mozes vyuzit 2 odkazy. Na vyber mas 5 odkazov.
1. PR0/SR4
2. PR1/SR3
3. PR2/SR2
4. PR3/SR1
5. PR4/SR0
Ktore 2 si vyberies.
26. 8. 2012 13:52:02
https://webtrh.cz/diskuse/s-rank-a-pr-porad-na-nule/strana/2#reply800866
Napsal clusto;836647
Dam ti 2 slovne ulohy a zaroven aj otazky.
1. Robis optimalizaciu pre stranku A na klucove slovo 1. Cielom je zlepsenie pozicie pre seznam.
Pre optimalizaciu mozes vyuzit 2 odkazy. Na vyber mas 5 odkazov.
1. ma PR0/SR4
2. ma PR1/SR3
3. ma PR2/SR2
4. ma PR3/SR1
5. ma PR4/SR0
2. Robis optimalizaciu pre stranku A na klucove slovo 1. Cielom je zlepsenie pozicie pre google.
Pre optimalizaciu mozes vyuzit 2 odkazy. Na vyber mas 5 odkazov.
1. ma PR0/SR4
2. ma PR1/SR3
3. ma PR2/SR2
4. ma PR3/SR1
5. ma PR4/SR0
nechápu. Proč bych si měl vybírat stránky, ze kterých chci odkaz, podle GTPR nebo SR? Zjevně se neshodujeme v přístupu k SEO, nevím jestli má smysl dál debatovat.
26. 8. 2012 13:54:59
https://webtrh.cz/diskuse/s-rank-a-pr-porad-na-nule/strana/2#reply800865
clusto
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
26. 8. 2012 13:56:06
Taka je slovna uloha. Ktore 2 odkazy ti pomozu v zlepseni pozicie pre seznam a google. Bud poznas spravnu odpoved alebo nie. Stranky su uplne tematicky rovnake s rovnakym obsahom aj poctom ex. odkazov...
26. 8. 2012 13:56:06
https://webtrh.cz/diskuse/s-rank-a-pr-porad-na-nule/strana/2#reply800864
Napsal clusto;836649
Taka je slovna uloha. Ktore 2 odkazy ti pomozu v zlepseni pozicie pre seznam a google. Bud poznas spravnu odpoved alebo nie.
tak to především nebudu hodnotit na základě SR a GTPR, takže to je špatně zadaná slovní úloha.
26. 8. 2012 14:05:34
https://webtrh.cz/diskuse/s-rank-a-pr-porad-na-nule/strana/2#reply800863
Zdeněk Hejl
verified
rating uzivatele
26. 8. 2012 14:05:49
Napsal clusto;836649
Taka je slovna uloha. Ktore 2 odkazy ti pomozu v zlepseni pozicie pre seznam a google. Bud poznas spravnu odpoved alebo nie.
Jestli je tvým jediným vodítkem při linkbuildingu PR a SR, tak je mi tě upřímně líto.
26. 8. 2012 14:05:49
https://webtrh.cz/diskuse/s-rank-a-pr-porad-na-nule/strana/2#reply800862
clusto
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
26. 8. 2012 14:11:44
zdenek.hejl
napis mi kde tvdim ze:
jediným vodítkem při linkbuildingu PR a SR
Dakujem za odpoved.
To nikto netrvdi, mne je luto teba ked nepoznas odpoved. Pri linkbuildingu su aj dalsie faktory ale o tych az ked odpovies spravne na slovnu ulohu č.1.
26. 8. 2012 14:11:44
https://webtrh.cz/diskuse/s-rank-a-pr-porad-na-nule/strana/2#reply800861
Zdeněk Hejl
verified
rating uzivatele
26. 8. 2012 14:21:43
No tak chceš se rozhodovat o tom, který odkaz pořídit a ze všech dostupných informací poskytuješ jen info o PR a SR. Takže z toho to usuzuju.
PR a SR může být jen jedním z mnoha faktorů. Radši si třeba vyberu odkaz z tematického článku na tematickém webu s PR/SR 1/1, než nějaký odkaz z patičky netematického webu s PR/SR 3/3. Jak by tohle zapadalo do těch tvých nabízených odpovědí?
26. 8. 2012 14:21:43
https://webtrh.cz/diskuse/s-rank-a-pr-porad-na-nule/strana/2#reply800860
Clusto nedělej ze sebe hloupého a nesnaž se dokázat svoji pravdu. Bohužel pro tebe jsi zabředl do diskuzi s lidmi, kteří mají narozdíl od tebe spoustu zkušeností, reálných výsledků a v oboru již něco znamenají. Nevěřím že někdo, kdo před měsícem řeší zda měnit do partnerů se 100+ odkazy je najednou odborník, který tady může všechny školit a poučovat svými úlohami.
26. 8. 2012 14:24:25
https://webtrh.cz/diskuse/s-rank-a-pr-porad-na-nule/strana/2#reply800859
clusto
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
26. 8. 2012 14:35:47
Stranky v slovnej ulohe maju dalsie ostatne faktory rovnake (su uplne tematicky rovnake s rovnakym obsahom aj poctom ex. odkazov, poct kw atd...)
---------- Příspěvek doplněn 26.08.2012 v 14:39 ----------
thebambus
čo maju zasluhy a skusenosti spolecne s riesenim slovnej ulohy?
26. 8. 2012 14:35:47
https://webtrh.cz/diskuse/s-rank-a-pr-porad-na-nule/strana/2#reply800858
Společné nemají nic. Ale vadí mi, když tu někdo šíří bludy a nenechá si to vymluvit ani od viditelně zkušenějších. A navíc používá naprosto nesmyslných argumentů jako jsou slovní úlohy, kde předpokládáme x zcela identických webů.
26. 8. 2012 14:43:45
https://webtrh.cz/diskuse/s-rank-a-pr-porad-na-nule/strana/2#reply800857
tak to především nebudu hodnotit na základě SR a GTPR, takže to je špatně zadaná slovní úloha.
Cize SR v pripade linkbuildingu na sezname nema ziadny vpliv na kvalitu prichodzieho odkazu ? To chces tvrdit ?
Martin nebudte uz smiesny.
Strategia pre linkbuilding na Sezname a Google sa predsa len odlisuje, nechapem ako mozete tvrdit opak ak si to niekedy v praxi skutocne robil.
Su minimlane techniky, ktore Google nijak nepenalizuje, ale senzam na to reaguje zlepsenim pozicii.
Pokial mi ide z kratkodobeho hladiska o posilenie nejakej konkretnej fraze napriklad (longtailove fraze) tak rozdiel v strategii je o to vvacsi.
Tak isto co sa tyka on-page optimalizacie existuju rozne specifika, ktore sa nijak nevylucuju.
zdenek.hejl
Ospravedlnujem sa ze som nereagoval na otazku v teme na ktoru odkazujete, ale neda sa na to odpovedat vseobecne.
Najlepsie by bolo pouzit pripadovu studiu, kde by sa dalo na konkretnom pripade ukazat a podlozit analyzou ako sa menia KPI stanovene pre meranie SEO/zdroj pri roznych pozuitych a aplikovanych technikach.
Ale, aby som pozuil aspon jeden priklad z praxe:
Pre Google pozuivame pokrocilu linkwheel strategiu kde sa tvoria podporne weby a minisites s originalnym obsahom, ktore su odkazmi v obsahovych blokoch prelinkovavane do mensich kruhov a z vonka kruhu sa odkazuje na minisite.
Minisite odkazuju z vnutra vonkajsich kruhov na stranku ktora sa posiluje a zaroven uzatvara vonkajsi kruh odkazov podpprnych webov odkazom z clankov umiestnenych na podstrankach podpornych webov.
Takt sa vybuduvava, dostatocne porfolio vlastnych odkazov, kotre ma vacsinou dlhdodby efekt na pozicie posilovanych fraz pre Google.
Google na to reaguje pomerne rychlo, Seznam skoro vobec a ked tak s velkym casovym odstupom.
Seznam zas stale rpeferuje kvantitu odkazov pred ich kvalitou, a zaroven ako bolo spomenute SR odkazujucich stranok nie je sice jediny, ale pomerne dolezity faktor.
Rozdiely medzi hodnotenim PR a SR su mrkantne, preto prichopdzi odkaz zo stranky ktora ma nizky PR Google "nepozmoze", ale vysoky SR Seznamu ano.
Tak isto sa da vygenerovat mnozsto "Google neskodnych" odkazov, ktore viditelne Seznam ma rad.
Prikladov by sa dalo uvadzat ovela viac toto som uviedol pre ilustraciu.
Budem sa sice opakovat, ale hoc sa vam to zda akokolvek usmevne a zabavne, rozdiely existuju a kto tvrdi ze nie, bud o nich nevie, alebo vedome zavadza ludi.
Rpzdiely existuju ako aj v linkbuilding strategii, optimalizacii onpage faktorov, ale aj v samotnej priprave a planovani kampane ci uz zdrojov alebo obsahu.
26. 8. 2012 14:44:15
https://webtrh.cz/diskuse/s-rank-a-pr-porad-na-nule/strana/2#reply800856
clusto
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
26. 8. 2012 14:53:50
thebambus
Tu sa jedna o fakty tak ako to rozpisal Patrik Štefko
26. 8. 2012 14:53:50
https://webtrh.cz/diskuse/s-rank-a-pr-porad-na-nule/strana/2#reply800855
Napsal Patrik Štefko;836672
Cize SR v pripade linkbuildingu na sezname nema ziadny vpliv na kvalitu prichodzieho odkazu ? To chces tvrdit ?
ne, to nechci tvrdit. Tvrdím, že na základě úlohy, kterou clusto zadal, se nedá určit, který odkaz bude přínosnější. Když se snažím získat nějaký odkaz, PR a SR stránky mne v podstatě nezajímá. Stejně tak je naprostý nesmysl, že "Rovnaka strategia moze platit len vtedy ak ziskavate odkazy so stranok PR/SR 5+"
Napsal Patrik Štefko;836672
Strategia pre linkbuilding na Sezname a Google sa predsa len odlisuje, nechapem ako mozete tvrdit opak ak si to niekedy v praxi skutocne robil.
Su minimlane techniky, ktore Google nijak nepenalizuje, ale senzam na to reaguje zlepsenim pozicii. Pokial mi ide z kratkodobeho hladiska o posilenie nejakej konkretnej fraze napriklad (longtailove fraze) tak rozdiel v strategii je o to vvacsi.
Tak isto co sa tyka on-page optimalizacie existuju rozne specifika, ktore sa nijak nevylucuju.
já pořád nechápu, proč bych měl dělat linkbuilding "pro seznam" nebo "pro google" a zkoumat, jestli to či ono na daný vyhledávač platí. Když chci odkaz, koukám na jiné faktory (popsané např. v článku http://blog.medio.cz/idealni-odkaz) a je mi fuk, jestli to bude "platit na seznam" nebo "na google" - prostě je to dobrý odkaz, který bude užitečný lidem z odkazující stránky => pomůže mi v obou vyhledávačích.
Co třeba "PR weby"? Ty Google donedávna taky nijak nepenalizoval, a Seznam na odkazy z nich reagoval zvýšením pozic. A kde jsou teď? A takových případů se v minulosti najde víc. Oba vyhledávače se prostě stále zlepšují.
Chci tím říct, že pokud chci budovat kvalitní odkazový profil, který bude přinášet ovoce po celou dobu existence webu, nemůžu hledat kličky. Naopak si musím ujasnit, jaké stránky chtějí vyhledávače zobrazovat na předních místech, a tomu přizpůsobit strategii nejen linkbuildingu, ale především tvorby obsahu.
Takže si stojí za tím, co jsem napsal už výše: Žádný rozdíl ve strategii SEO ani linkbuildingu tu není. Rozdíl je jen v tom, že Seznam je zatím "hloupější" než Google, takže se dá ještě poměrně snadno oblbnout.
26. 8. 2012 15:08:48
https://webtrh.cz/diskuse/s-rank-a-pr-porad-na-nule/strana/2#reply800854
á pořád nechápu, proč bych měl dělat linkbuilding "pro seznam" nebo "pro google" a zkoumat, jestli to či ono na daný vyhledávač platí. Když chci odkaz, koukám na jiné faktory (popsané např. v článku http://blog.medio.cz/idealni-odkaz) a je mi fuk, jestli to bude "platit na seznam" nebo "na google" - prostě je to dobrý odkaz, který bude užitečný lidem z odkazující stránky, a navíc mi pomůže v obou vyhledávačích.
No mne to fuk nie je pokial sa orientujem na trzby a pripravujem dajme tomu "seznonne kampane" ( jeden z prikladov), kde mi zalezi na to sa dobre a relativne rychlo umiestnit na konkretne fraze a "porazat" konkurenciu.
Mojim cielom je zvysovat zisk nasim zakaznikom a to napriek tomu, kolko clankov obsahujucich konspiracne SEO myty a teorie to popiera.
Chci tím říct, že pokud chci budovat kvalitní odkazový profil, který bude přinášet ovoce po celou dobu existence webu, nemůžu hledat kličky. Naopak si musím ujasnit, jaké stránky chce vyhledávač zobrazovat na předních místech, a tomu přizpůsobit strategii nejen linkbuildingu, ale především tvorby obsahu.
Toto su do velkej miery len rozpravky a sny o dokonalom odkazovom, profile, najkvalitnejsom obsahu, ktory prekona vsetky optimalizacne SEO techniky. Je to vhodne na popularizaciu blogu ako neustaly a jedinny argument v diskusiach.
Ja hovorim blbost ! Prax a konkurecny boj funguje trochu inac.
Ked budes mat v SERP-e pod sebou 10 e-shopov ktore predavaju rovnaky, alebo podobny sortiment zobrazenych na konkretny tovar. Ten prvy ma najlepsi a najkvalitnejsi obsah ze ?
Co je tomu desiatemu platne, ze ho mat bude ked konverzie pripisane zdroju organic budu 10x nizsie ako toho prveho.
Takze ja naopak, pokial to znamena zisk, klucky hladat budem. A neda sa nahodu z tohoto dovodu na okamih pripustit ze rozdiel predsa len existuje ?
26. 8. 2012 15:21:48
https://webtrh.cz/diskuse/s-rank-a-pr-porad-na-nule/strana/2#reply800853
clusto
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
26. 8. 2012 15:38:07
Martin Kolčaba
Stejně tak je naprostý nesmysl, že "Rovnaka strategia moze platit len vtedy ak ziskavate odkazy so stranok PR/SR 5+"
Co je na tom nezmysel? Ked mas kvalitne odkazy potrebujes ich menej a pomozu ti viac. Ked mas viac menej kvalitnych odkazov potrebujes ich viac a rozumne nakombinovat, lebo dostanes penalizaciu ako napr. Gony.
26. 8. 2012 15:38:07
https://webtrh.cz/diskuse/s-rank-a-pr-porad-na-nule/strana/2#reply800852
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit