Zadejte hledaný výraz...

Růst e-shopu tipy a triky

Pavel
verified
rating uzivatele
(11 hodnocení)
18. 9. 2018 10:46:18
Zdravím ,
Jak řešíte strategii nebo přípravů a odhad růstu ? Zpracováváte nějaký finanční plán ? Využíváte nějaké nástroje?
Řešíme situaci kdy růst začal klesat o proti předchozímu období . Prodáváme zimní věci v létě jsme měli nárust tržeb cca o 180 % o proti minulému roku , což. přisuzujeme lepšímu webu a propracovanějšímu marketingu a rozšíření sortimentu , ale momentálně už nabíháme na sezónu a růst už je např jenom 24 % i když tržby už jsou mnohem větší než v letním období .
Běžně jsme rostly předchozí roky vždy o víc jak 100 % meziročně , momentálně z celého hlediska to taky tak vychází , ale snažím se zjistit proč je tam takový propad , pochopil bych kdyby to kleslo ze 180 % na 50/60 % ale na 20 % je až moc velký skok.
Momentálně děláme hlavně výkonostní marketing a když se podívám PPC rostou o 90 %, z organicu(seo) o 30 % a z emailu o 0 % tam by se dalo zabrat , ale určitě to nebude tak drastické.
Díky za rady a tipy zkušenějších ekonomů a marketérů :-)
18. 9. 2018 10:46:18
https://webtrh.cz/diskuse/rust-e-shopu-tipy-a-triky#reply1365973
pcandsat
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
18. 9. 2018 10:58:41
Ahoj, vím, že to asi není odpověd dle tvého gusta. Ale je vůbec možný nekonečný růst?
18. 9. 2018 10:58:41
https://webtrh.cz/diskuse/rust-e-shopu-tipy-a-triky#reply1365972
MInuly rust neznamena budouci rust. Pokud je nejaky zdroj zasadne jiny, nez byl v minulosti je treba na nej opravdu kouknout. Neda se rust porad o 180 % a ani o 100, jednou prijde okamzik, kdy treba i zdroje za daneho nastaveni maji sve limity. Takze 180-20 proc ne. To neni dle meho o tricich, to je o tom najit kdy, co jak apod. a z toho odvodi zda se neco nestalo, co to mohlo ovlivnit.
Ona je to i past toho vykonostniho marketingu. Porovnavac ma limit navstevnosti, to same google, sklik apod. a tam kdy se to dostanete na ten limit, tak uz neamte jak ziskat dalsi zakazniky za situace, ze neco nezmenite, nezacnete delat apod. a ono stavet jen na vykonu je skoro az nemozne z pohledu dlouhodobeho, uz jen proto, ze je to hodne drahe.
U toho emailingu, tam se uplne nabizi se na to kouknout poradne. Muzete mit treba spatnou reputaci, horsi delivery rate a od toho se odviji zbytek. Takto od stolu to rict proste nejde.
Osobne bych zkusil najit ten okamzik zmeny at celkove nbo jednotlivych kanalu. Hodne sledoval i konkurenci a to proto, abyste vedel, zda treba nemaji nejake zasadni kampane. No a pak jel po kanalech se zmenami, co by tam mohlo byt jinak.
18. 9. 2018 10:58:42
https://webtrh.cz/diskuse/rust-e-shopu-tipy-a-triky#reply1365971
Pavel
verified
rating uzivatele
(11 hodnocení)
18. 9. 2018 11:06:33
Napsal pcandsat;1485607
Ahoj, vím, že to asi není odpověd dle tvého gusta. Ale je vůbec možný nekonečný růst?
dobrá otázka ,ale má otázka na to zní , jak poznáš teoreticky konec ?:-)
---------- Příspěvek doplněn 18.09.2018 v 11:08 ----------
Napsal Radek O.;1485608
MInuly rust neznamena budouci rust. Pokud je nejaky zdroj zasadne jiny, nez byl v minulosti je treba na nej opravdu kouknout. Neda se rust porad o 180 % a ani o 100, jednou prijde okamzik, kdy treba i zdroje za daneho nastaveni maji sve limity. Takze 180-20 proc ne. To neni dle meho o tricich, to je o tom najit kdy, co jak apod. a z toho odvodi zda se neco nestalo, co to mohlo ovlivnit.
Ona je to i past toho vykonostniho marketingu. Porovnavac ma limit navstevnosti, to same google, sklik apod. a tam kdy se to dostanete na ten limit, tak uz neamte jak ziskat dalsi zakazniky za situace, ze neco nezmenite, nezacnete delat apod. a ono stavet jen na vykonu je skoro az nemozne z pohledu dlouhodobeho, uz jen proto, ze je to hodne drahe.
U toho emailingu, tam se uplne nabizi se na to kouknout poradne. Muzete mit treba spatnou reputaci, horsi delivery rate a od toho se odviji zbytek. Takto od stolu to rict proste nejde.
Osobne bych zkusil najit ten okamzik zmeny at celkove nbo jednotlivych kanalu. Hodne sledoval i konkurenci a to proto, abyste vedel, zda treba nemaji nejake zasadni kampane. No a pak jel po kanalech se zmenami, co by tam mohlo byt jinak.
Tuto sezónu už plánujeme i brandové kambaně , ale tospíš směřujeme zatím jako facebook a insta .
18. 9. 2018 11:06:33
https://webtrh.cz/diskuse/rust-e-shopu-tipy-a-triky#reply1365970
Gabonator
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
18. 9. 2018 11:18:30
Napsal pleskanec;1485603
Zdravím ,
Jak řešíte strategii nebo přípravů a odhad růstu ? Zpracováváte nějaký finanční plán ? Využíváte nějaké nástroje?
Túto činnosť považujem za šaškáreň. Ked sme kedysi chceli úver, tak sme tieto čísla pre úradníkov cucali z prstu.
Budúce investície a plány to sú holuby na streche. Jedno môže spraviť, minimalizujte náklady. To sa vždy oplatí.
18. 9. 2018 11:18:30
https://webtrh.cz/diskuse/rust-e-shopu-tipy-a-triky#reply1365969
beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
18. 9. 2018 11:34:17
O 100% ročně se nedá růst věčně ... je to nereálné.
18. 9. 2018 11:34:17
https://webtrh.cz/diskuse/rust-e-shopu-tipy-a-triky#reply1365968
Napsal pleskanec;1485611
Tuto sezónu už plánujeme i brandové kambaně , ale tospíš směřujeme zatím jako facebook a insta .
no to asi nebude uplne ta spravna forma brandingu
18. 9. 2018 11:59:15
https://webtrh.cz/diskuse/rust-e-shopu-tipy-a-triky#reply1365967
takové starosti.
mě od začátku léta klesl prodej tak o 20 - 40%.
18. 9. 2018 12:40:55
https://webtrh.cz/diskuse/rust-e-shopu-tipy-a-triky#reply1365966
Pavel
verified
rating uzivatele
(11 hodnocení)
18. 9. 2018 12:41:10
Napsal Radek O.;1485623
no to asi nebude uplne ta spravna forma brandingu
zatím děláme a budeme rozšiřovat o displejovou na jiných platformách .
18. 9. 2018 12:41:10
https://webtrh.cz/diskuse/rust-e-shopu-tipy-a-triky#reply1365965
beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
18. 9. 2018 13:11:41
Napsal colbi;1485630
takové starosti.
mě od začátku léta klesl prodej tak o 20 - 40%.
Ale zisky vám o 20 - 40% stouply, to už jste zapomněl dodat :-)
18. 9. 2018 13:11:41
https://webtrh.cz/diskuse/rust-e-shopu-tipy-a-triky#reply1365964
igor
verified
rating uzivatele
(18 hodnocení)
18. 9. 2018 20:29:02
Atribucny model vam robil kto?
18. 9. 2018 20:29:02
https://webtrh.cz/diskuse/rust-e-shopu-tipy-a-triky#reply1365963
Pavel
verified
rating uzivatele
(11 hodnocení)
9. 10. 2018 12:47:22
Tak nakonec se to vyhouplo , fakt to bylo asi počasím , moc velké horko.
2754127542
9. 10. 2018 12:47:22
https://webtrh.cz/diskuse/rust-e-shopu-tipy-a-triky#reply1365962
OndrejDyrka
verified
rating uzivatele
(15 hodnocení)
9. 10. 2018 16:09:23
Na tomhle jsme s jedním klientem dospěli ke konci spolupráce - vydělávali slušně, dosáhli ale už nějaké nasycenosti trhu pro svůj produkt a nechtěli si připustit, že už není kam růst.
9. 10. 2018 16:09:23
https://webtrh.cz/diskuse/rust-e-shopu-tipy-a-triky#reply1365961
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit