Zadejte hledaný výraz...

Rozdíl prům. míry konvere Heureka, Zboží vs. PPC, Fulltext

expes
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
19. 1. 2014 16:44:23
Sháním informace o průměrných mírách konverze návštěvníků z Heuréky a Zboží v porovnání s PPC a Fulltextem .
Je mně jasné, že je to jiné sortiment od sortimentu a eshop od eshopu (ceny v eshopu, značka a známost eshopu, a spoustu dalších konverzeschopnost ovlivňujících vlastností). Připravuji projekt fungující na podobném principu jako Heureka, ale ne v eshopové branži. Obecné rozdíly v konverzích těchto dvou kanálů (je-li nějaký) bych chtěl využít v jeho prezentaci.
Děkuji.
19. 1. 2014 16:44:23
https://webtrh.cz/diskuse/rozdil-prum-miry-konvere-heureka-zbozi-vs-ppc-fulltext/#reply987400
Produkt od produktu. Ale hodně obecně zbožáky mají výrazně vyšší konverzní poměr, klidně trojnásobně a víc než reklama ve vyhledávání. Organic vs paid vyhledávání hodně záleží na tom, jaká slova ten organic pochytá a kdo bere brand. Mnohdy je web v přirozených výsledcích vidět na hromadu nerelevantních věcí - což nevadí, když se za to neplatí, ale snižuje to konverzní poměr fulltextu (v placené reklamě už spíš bude výhradně relevantní traffic).
20. 1. 2014 09:44:54
https://webtrh.cz/diskuse/rozdil-prum-miry-konvere-heureka-zbozi-vs-ppc-fulltext/#reply987399
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit