Zadejte hledaný výraz...

RightWay support :-(

Stále všichni dávají povětšinou negativní, tak jedna vcelku kladná.
Několik hostingů jsem si už prošel rightway.cz byl v době, kdy jsem se rozhodhl ukončit hostmonster.com jednou ze dvou alternativ.
Dal jsem na doporučení, iformoval jsem se a po tom roce si stále myslím, že jsem nevolil zle.
Stejně jako ostatní, i mé služby postihly výpadky a věřtě, že když hostuji RIA aplikaci, s kterou klient pracuje de facto celou pracovní dobu, dostane se mi infa a žádostí o vysvětlení dost. Takové situace nastávaly cca v posledním měsíci, alespoň na mém hostingu. Předchozích cca 7 měsíců problémy nebyly.
Nechi to zakřiknout, ale v posledních cca 10 dnech mi výpadky přijdou menší resp. žádné.
A rozhodně bych ale byl opatrný s reakční dobou na ticket systém. Osobně jsem nečekál nikdy více než den, většinou kratší dobu.
15. 8. 2009 14:39:50
https://webtrh.cz/diskuse/rightway-support/strana/4#reply345064
Aenze
verified
rating uzivatele
20. 8. 2009 20:07:34
Zdravím všechny čtenáře webtrhu,
nejsem z těch kteří by chtěli na někoho házet špínu bez důvodu ale podpora RW je opravdu něco...
První žádost o vypnutí SAFE mode pro jednu doménu řešili po několika urgencích více než 14 dní...Nakonec s omluvou že zádost uvízla ve spamu. OK stane se.
Včera jsem zsalal další žádost o obnovu databáze za zálohy s označním KRITICKÁ
První automatická odpověď na sebe nenechala dlouho čekat:
Nový ticket pro podporu byl poslán na HelpDesk, předpokládaná doba vyřízení je do 24 hodin (v pracovní dny 9-18 hodin).
Zatím přetahují jen o 8 hodin :-)
---------- Doplňující příspěvek odeslán v 15:55 ----------
Tak vyřešeno před hodinou 21.8. v 15:07
Reakce tedy trvala cca 45 hodin to mi nepřijde zas tak hrozné... :)
20. 8. 2009 20:07:34
https://webtrh.cz/diskuse/rightway-support/strana/4#reply345063
Anders
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
25. 8. 2009 10:47:15
Pokud máte u RW samostatný dedikovaný server (více-méně nezávislý na jejich "péči"), je dostupnost bez problému. To je asi jediná služba, kterou bych se nebál u nich doporučit. Taky používám.
ALE!!! pokud využijete jejich VPS nebo jejich webhosting, těžce zapláčete, protože nebudete mít šanci ovlivnit, co se děje na tom serveru "nad vámi". Obojí jsem se snažil používat, ale obojí raději vypověděl. Bylo to opravdu jen pro toho, kdo má nervy jako špagáty :smoking:
Všechno jsem důkladně nachystal pro přesun na jejich VPS, softwarová konfigurace naprosto stejná, jako na našem původním hardware (opravdu dost práce - jak se později ukázalo, zcela zbytečné)... K přesunu došlo v noci z 1.8. na 2.8.2009. Dostupnost webu se propadla absolutně do pekel... Uživatelé mi volali, že čekají na nahrání webové stránky třeba půl minuty a občas jim to zahlásí "Connection interrupted" a podobné lahůdky. Podobně i s ostatními službami (ftp). Přitom "můj" VPS v Debianu hlásil naprosto zanedbatelné vytížení (např. celkový load 0.15). Tedy ze své strany jsem neměl možnost cokoliv ovlivnit...
RW mi to vysvětlili zhruba tak, že ten jejich master-server (pod kterým běží i můj VPS), je bohužel těžce přetížen kvůli "škodícím klientům"... No dobře, ale když o tom vědí 10 dní nonstop???!!! To je prostě nebetyčná neschopnost... Když se situace dlouhodobě nezlepšila, opravdu už jsem na to neměl nervy a v noci ze 12.8. na 13.8.2009 to pokorně přesunul nazpět na vlastní hardware.
Firmě RW jsem to samozřejmě korektně zaplatil, ale rozhodně nemám pocit, že bych za svoje peníze dostal reálně fungující službu...
Mám tady zcela objektivní a nezávislé měření dostupnosti od Monitoring-serveru.cz, přesně 2.8.-13.8. to bylo u RightWay:
25. 8. 2009 10:47:15
https://webtrh.cz/diskuse/rightway-support/strana/4#reply345062
Je to již 20 dní od reakce Martin_3vo zde na fóru, ve které přiznává problémy s dostupností jejich serverů a ujištěním o snaze toto napravit. Náš program webhosting Xpert však stále vykazuje velmi špatnou dostupnost (dle mereni-serveru.cz) je průměrná dostupnost za posledních 30 dní velmi slabých 98,483%. Za posledních 24 hodin potom 97,279%.
Podle měření se dostupnost nezlepšuje, spíše naopak. V minulosti byly běžné deseti minutové výpadky. V posledních 14 dnech však výpadky trvají 20-40 minut, minulé úterý však i 2 hodiny 50 minut.
Opět opakuji, že s podporou jsem zatím neměl žádnou negativní zkušenost. Podporu jsem však využil pouze jednou. Přes Plesk si může člověk téměř vše nastavit pohodlně sám.
Velkým problémem u Rightway tak pro nás zůstává stále se nelepšící dostupnost, která nás nutí u tohoto hostera nechávat pouze minoritní projekty. Pro větší projekty to rozhodně není.
Pokud se situace nezlepší, budeme nuceni Rightway opustit s negativní zkušeností.
Uvidíme.
26. 8. 2009 09:58:53
https://webtrh.cz/diskuse/rightway-support/strana/4#reply345061
eMan
verified
rating uzivatele
(48 hodnocení)
26. 8. 2009 14:55:08
Opět jim nejedou databáze, opravdu nejhorší hosting co jsem měl tu možnost vyzkoušet. V nejbližší době odcházím :(.
26. 8. 2009 14:55:08
https://webtrh.cz/diskuse/rightway-support/strana/4#reply345060
Během posledních 24 hodin nám na e-mail dorazilo několik stovek zpráv o chybě při zálohování u webhostingu RightWay. Vzhledem k faktu, že v posledních 10ti minutách nám vůbec nefunguje Plesk, rozhodl jsem se oslovit technickou podporu.
Tak uvidíme jak rychlí budou a jak rychle budou schopni vyřešit problém/poradit.
27. 8. 2009 09:01:52
https://webtrh.cz/diskuse/rightway-support/strana/4#reply345059
Bohužel musím konstatovat, že technická podpora RightWay není kvalitní.
Ve čtvrtek 27. 8. 2009 jsem otevřel Ticket (FTP zálohování RightWay/Plesku generuje chybu a tento error zasílá na náš e-mail, v Plesku sekce Back Up vůbec nefunguje, takže není možné zálohování vypnout). Za 5 hodin mi přišla odpověď, že vše funguje a co přesně jsem udělal. Celý problém jsem popsal znovu, načež mi za 4 hodiny přišla odpověď, že "Dobrý den, tuto chybu budou muset důkladně prověřit technici, poté Vás budeme informovat.".
Je to již 3tí den od posledního komentu technické podpory RightWay. Chyba nebyla odstraněna, Plesk->BackUp stále nefunguje a za víkend nám do schránky dorazilo přes 700 emailů s informací o chybě.
Takto si nepředstavuji technickou podporu/práci techniků ani na malém, levném hostingu.
Zklamání.
31. 8. 2009 08:44:14
https://webtrh.cz/diskuse/rightway-support/strana/4#reply345058
miniJOHN
verified
rating uzivatele
(57 hodnocení)
31. 8. 2009 11:09:14
Nám plesk nefunguje už přes týden. Super!
31. 8. 2009 11:09:14
https://webtrh.cz/diskuse/rightway-support/strana/4#reply345057
Horák Jan
verified
rating uzivatele
20. 9. 2009 17:23:54
Tak abych si přisadil tu svou já.
Jsem u rightway.cz cca necelý rok. Odcházel jsem od hostmonster.com pro jejich odezvu, pro určité věci nepoužitelnou.
Vybíral jsem mezi dvěma, nakonec vyhrál právě rightway.cz, částečně díky rozhraní, druhý z výběru nabízel své vlastní řešení administrace, což se mi nezamlouvalo.
I přes výpadky v minulých měsících této volby nelituji. Podpora mi reaguje většinou, na některými proklínané tickety, velice rychle, teď se sice jedna věc lehce táhne, ale je to spíše povahou problému, než laxností hostingové společnosti.
Má zde ještě někdo problémy s výpadky v poslední době? Osobně tam hostuji aplikace, na kterých se většinu pracovní doby pracuje, tedy výpadky jsem od klientů dostával reportované záhy a citelně, ale v posledních pár týdnech se zdá být vše opět v pořádku, tedy ve stavu, který panoval až do letních měsíců.
20. 9. 2009 17:23:54
https://webtrh.cz/diskuse/rightway-support/strana/4#reply345056
V poslední době se dostupnost opravdu zlepšila (poslední výpadek byl 4. 9. 2009). Nyní průměr činí 99,788% u našeho webu.
Co se technické podpory týče, tak náš problém se podařilo vyřešit až po několika týdnech. Jednalo se o chybu v Plesku, kterou nebyli schopni administrátoři RightWay sami vyřešit. Druhá strana mince adminu třetí strany. Občas jsme se museli připomět, že problém stále trvá, ale na druhou stranu nám vždy do několika hodin odpověděli.
V současné chvíli u RightWay zůstáváme, rostoucí projekty sice stěhujeme jinam, ale nemizíme zcela.
Uvidíme, zda vydrží.
20. 9. 2009 21:11:35
https://webtrh.cz/diskuse/rightway-support/strana/4#reply345055
Zail
verified
rating uzivatele
(7 hodnocení)
2. 10. 2009 11:34:06
tak jsem si zadal pozadavek na opravu FastCGI modul, kvuli kteremu nemuzu spustit web. Jsem zvedavy jak rychle to pres ticket system podpora RW vyresi..
2. 10. 2009 11:34:06
https://webtrh.cz/diskuse/rightway-support/strana/4#reply345054
Máte někdo aktuálně čerstvé zkušenosti s dostupností u VPS u rightway? Poslední dobou je to samý internal error a jede to jako když nejede. Zajímalo by mě jestli je to problém RW obecně nebo jen konkrétního stroje.
27. 10. 2009 08:05:32
https://webtrh.cz/diskuse/rightway-support/strana/4#reply345053
tuk
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
10. 11. 2009 17:26:29
Moje špatné zkušenosti s RightWay
Společnost nabízí kromě jiného webhosting, resp. multihosting - více domén pod jedním účtem. To mně nalákalo a protože nezávislé statistiky výpadků serveru byly dobré, objednal jsem si základní webhostingový program, který jsem po 10 dnech navýšil. Úhrada PayPalem byla rychlá. Společnost nabízí pro správu webu Plesk. Až potud jsem byl maximálně spokojen. No popravdě, trochu mi vadila jen nabízená emailová komunikace přes helpdesk. Žádnou telefonickou podporu v září nenabízeli.
Pak jsem ovšem potřeboval rychle převést doménu, u které mi končil hosting a po pár dnech expirovala a začala NOČNÍ MŮRA. Opakované urgence se sdělením, že potřebuji záležitost vyřešit a že to chvátá. Žádná telefonická podpora problém jen znásobila. Pro netrpělivé: HORŠÍ JEDNÁNÍ JSEM SNAD JEŠTĚ NEZAŽIL. Nereagování na opakované emaily i telefonáty, falešné sliby, otevřené ignorování zákazníka. Zákaznická podpora NAPROSTO NEVYHOVUJÍCÍ, to je slabé slovo. Ocitl jsem se v rukou pánů, pro které je zákazník naprostá nula, potřebují jen jeho peníze a nic víc je nezajímá. Měl jsem pocit, že po uhrazení služby jsem jako zákazník "jaksi navíc". Že už bylo vše důležité dokonáno.
Nevím jestli to byl úmysl nebo jen diletanství, ale tato společnost mi připravila i horké chvilky, když se pokusila PO SDĚLENÍ VÝPOVĚDI SLUŽEB a potom, co jsem přesunul svoje domény k jinému poskytovateli, převést pod sebe domény, ke kterým jsem jim před výpovědí zaslal auth-id. Na to, aby domény nepřeváděly, jsem je předem výslovně upozorňoval.
Po celou dobu jsem komunikoval jen s pány Štaubertem a Svobodou, kteří se na webu prezentují jako majitelé společnosti. S více zaměstnanci jsem v kontaktu nebyl, asi ani neexistují.
Podal jsem výpověď a na základě informace z webu, který ještě v září nabízel vrácení peněz pokud zákazník nebude spokojen, jsem žádal o jejich vrácení. Jednou se mi podařilo i mluvit s panem Svobodou, který přislíbil kladné vyřízení. Nic nevyřídil, ani po měsíci. Oba pánové od té doby dělají mrtvého brouka. Tváří se, že neexistuju, že není žádný problém, neodpovídají na emaily ani doporučený dopis.
Toť mé zkušenosti s firmou RightWay. Jak říkám, nezažil jsem za svůj život horší jednání. Budiž to varování pro ostatní.
10. 11. 2009 17:26:29
https://webtrh.cz/diskuse/rightway-support/strana/4#reply345052
miniJOHN
verified
rating uzivatele
(57 hodnocení)
18. 11. 2009 18:06:45
Napsal tuk;394251
Moje špatné zkušenosti s RightWay
Společnost nabízí kromě jiného webhosting, resp. multihosting - více domén pod jedním účtem. To mně nalákalo a protože nezávislé statistiky výpadků serveru byly dobré, objednal jsem si základní webhostingový program, který jsem po 10 dnech navýšil. Úhrada PayPalem byla rychlá. Společnost nabízí pro správu webu Plesk. Až potud jsem byl maximálně spokojen. No popravdě, trochu mi vadila jen nabízená emailová komunikace přes helpdesk. Žádnou telefonickou podporu v září nenabízeli.
Pak jsem ovšem potřeboval rychle převést doménu, u které mi končil hosting a po pár dnech expirovala a začala NOČNÍ MŮRA. Opakované urgence se sdělením, že potřebuji záležitost vyřešit a že to chvátá. Žádná telefonická podpora problém jen znásobila. Pro netrpělivé: HORŠÍ JEDNÁNÍ JSEM SNAD JEŠTĚ NEZAŽIL. Nereagování na opakované emaily i telefonáty, falešné sliby, otevřené ignorování zákazníka. Zákaznická podpora NAPROSTO NEVYHOVUJÍCÍ, to je slabé slovo. Ocitl jsem se v rukou pánů, pro které je zákazník naprostá nula, potřebují jen jeho peníze a nic víc je nezajímá. Měl jsem pocit, že po uhrazení služby jsem jako zákazník "jaksi navíc". Že už bylo vše důležité dokonáno.
Nevím jestli to byl úmysl nebo jen diletanství, ale tato společnost mi připravila i horké chvilky, když se pokusila PO SDĚLENÍ VÝPOVĚDI SLUŽEB a potom, co jsem přesunul svoje domény k jinému poskytovateli, převést pod sebe domény, ke kterým jsem jim před výpovědí zaslal auth-id. Na to, aby domény nepřeváděly, jsem je předem výslovně upozorňoval.
Po celou dobu jsem komunikoval jen s pány Štaubertem a Svobodou, kteří se na webu prezentují jako majitelé společnosti. S více zaměstnanci jsem v kontaktu nebyl, asi ani neexistují.
Podal jsem výpověď a na základě informace z webu, který ještě v září nabízel vrácení peněz pokud zákazník nebude spokojen, jsem žádal o jejich vrácení. Jednou se mi podařilo i mluvit s panem Svobodou, který přislíbil kladné vyřízení. Nic nevyřídil, ani po měsíci. Oba pánové od té doby dělají mrtvého brouka. Tváří se, že neexistuju, že není žádný problém, neodpovídají na emaily ani doporučený dopis.
Toť mé zkušenosti s firmou RightWay. Jak říkám, nezažil jsem za svůj život horší jednání. Budiž to varování pro ostatní.
Na druhou stranu, já jsem také vypovídal smlouvu a dohoda byla bez problému. Při výpovědi jsem i odkoupil server a Martin Š. přijel a vše v pořádku předal.
18. 11. 2009 18:06:45
https://webtrh.cz/diskuse/rightway-support/strana/4#reply345051
Aenze
verified
rating uzivatele
16. 12. 2009 13:49:51
Myslím že by člověk mohl z tohodlě threadu získat špatnou představu o RightWay.
Mámu nich hostováno několik stránek a jeden e-shop. Ten bohužel začal před vánocemi zatěžovat obyčejný webhosting, tak jsme vše migrovali s pomocí supportu RW na virtuální server.
Vše proběhlo bez problémů a s jejich virt. serverem jsem velice spokojený. Pretentace jsou je znatelně rychlejší zejména je to znát na e-shopu postaveném na Magentu: http://www.darkozdroj.cz
V příštím roce nejspíš budeme upgradovat na vyšší verzi VPS a přesouvat sem další stránky...
Ze začátku jejich podpora nebyla z nejrychlejších, teď je vše celkem svižné...takže spokojenost
16. 12. 2009 13:49:51
https://webtrh.cz/diskuse/rightway-support/strana/4#reply345050
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit