Zadejte hledaný výraz...

RightWay support :-(

Switch
verified
rating uzivatele
(7 hodnocení)
31. 7. 2009 23:38:00
Co se týče zabezpečení, tak jsou na tom hodně špatně a svůj web bych tam rozhodně nikdy nedal.
31. 7. 2009 23:38:00
https://webtrh.cz/diskuse/rightway-support/strana/2#reply345094
kraja
verified
rating uzivatele
(12 hodnocení)
2. 8. 2009 01:55:22
z meho pohledu - pres 60% hovoru ktere mame na support u nas jsou zcela zbytecne (bud je ta informace v napovede/na webu, nebo to stejne dotycneho nechame poslat na mail z duvodu nezbytne autorizace). ale nikdy by me nenapadlo plosne zrusit telefonickou technickou podporu "z duvodu neefektivity", ac je zrejme ze neni ani nikdy nebude tak idealni jako mailem, ale spousta zakazniku proste nedokaze ten problem poslat mailem a nektere situace jsou komplikovanejsi.
co se tyce rightway, kazdy hosting nejak musi zacit a par hostingum co tu vznikly v dobe jako rightway docela verim, nicmene na pana stauberta a jim poskytovane sluzby mam po tom, co bylo s jim provozovanym hostuju.cz (v dobach, kdy jsem jeste ja hosting nedelal a mel jsem u nej nekolik zakazniku kterym jsem delal weby) velmi jasny nazor.
2. 8. 2009 01:55:22
https://webtrh.cz/diskuse/rightway-support/strana/2#reply345093
Napsal Switch;332463
Co se týče zabezpečení, tak jsou na tom hodně špatně a svůj web bych tam rozhodně nikdy nedal.
Když už něco krituzujete, tak to nějak podložte. Pokud se jedná o VPS a jeho zabezpečení je to na nás zákaznicích jak si to zabezpečíme pokud se nemílím. (může nám pomoc tech. podpora, pokud si ji zaplatíme)
2. 8. 2009 08:53:25
https://webtrh.cz/diskuse/rightway-support/strana/2#reply345092
Tak a mé dva VPS servery u RightWay jsou down, tak teď jsem trošku ns*atý. Jak jste na tom vy?
Doplnění: zatím to opět vypadá na database server!
To nemůže fungovat nic normálně? Chci toho moc?
4. 8. 2009 11:11:51
https://webtrh.cz/diskuse/rightway-support/strana/2#reply345091
Mám u rightway webhostingovy tarif profi a teď je to teda fakt masakr. Výpadky jsou prakticky každý den...dostupnost je opravdu tragická...podle sledováni jednoho mého webu na monitoring-serveru je dostupnost za posledních 24 hodin: 94,631%, za posledních 30 dní: 98,218%
4. 8. 2009 15:46:23
https://webtrh.cz/diskuse/rightway-support/strana/2#reply345090
Jan Linhart
verified
rating uzivatele
(135 hodnocení)
5. 8. 2009 16:23:56
Rightway jsou prasátka, virtual server několik hodin nejede. Horší služby jsem neviděl. Pryč s nima.
5. 8. 2009 16:23:56
https://webtrh.cz/diskuse/rightway-support/strana/2#reply345089
miniJOHN
verified
rating uzivatele
(57 hodnocení)
5. 8. 2009 16:34:56
Napsal arar;335652
Rightway jsou prasátka, virtual server několik hodin nejede. Horší služby jsem neviděl. Pryč s nima.
Ač mám u nich pronajatý celý server, tak jsem výpadek jejich serverů také pocítil - nefungoval plesk ani maily, ale bylo to jenom přes noc a jenom pár hodin, takže mě to až tak nevadilo, ale chápu, že pro ty, co na těchto serverů běží VPS je to zásadný problém a ani žádné vyjádření.
5. 8. 2009 16:34:56
https://webtrh.cz/diskuse/rightway-support/strana/2#reply345088
Jan Linhart
verified
rating uzivatele
(135 hodnocení)
5. 8. 2009 16:58:27
Já jsem na tom asi jako mara666 - pár stovek projektů down od možná 11h. Reálná ztráta několika tisíc a to nemluvím ani o dopadu pro vyhledávače. Ještě že je to jeden z mnoha hostingů, které využívám, ale trpělivost přetekla...
5. 8. 2009 16:58:27
https://webtrh.cz/diskuse/rightway-support/strana/2#reply345087
Martin
verified
rating uzivatele
(36 hodnocení)
5. 8. 2009 17:02:14
Přidávám se, taky mě to postihlo a jsem rozhodnutej na další období neprodloužit,
5. 8. 2009 17:02:14
https://webtrh.cz/diskuse/rightway-support/strana/2#reply345086
Jan Linhart
verified
rating uzivatele
(135 hodnocení)
5. 8. 2009 17:22:08
A proč jsem v anketě dával 4, jasná 5...
5. 8. 2009 17:22:08
https://webtrh.cz/diskuse/rightway-support/strana/2#reply345085
Musím se přidat k drtivé většině nespokojených :( Ještě před pár měsíci jsem tu Rightway vřele doporučoval, ale teď je situace zcela jiná. Výpadky jsou na denním pořádku, jejich databázový server je dole i X hodin! A support je kapitola sama o sobě, vůbec totiž nefunguje! Mám uloženou konverzaci s "adminem", který se ozval týden po nahlášení chyby a stejně ji nevyřešl. Podle stylu konverzace mu bylo kolem 15, maximálně.
Mám tam 4 weby a ty dva nejdůležitější jsem dnes převedl jinam. Rightway je pro mě největší hostingové zklamání.
5. 8. 2009 22:16:36
https://webtrh.cz/diskuse/rightway-support/strana/2#reply345084
SilentSight
verified
rating uzivatele
(44 hodnocení)
5. 8. 2009 22:32:40
Nedávno jsem přemýšlel, že k nim přejdu. Jak to tak čtu můžu být docela rád, že jsem to neudělal.
5. 8. 2009 22:32:40
https://webtrh.cz/diskuse/rightway-support/strana/2#reply345083
Moje VPSka stále nejedou a poslední záloha provedena před týdnem (bez emailu) takže se ptám, myslíte že VPS ještě nahodí? Ztráta dat je snad to nejhorší co jsem mohl čekat. Prám se tedy zkušenějších jak se v této fázi zachovat? (20 webu down)
Ještě doplním o citaci z webu rightway:
4.8. 2009 V rámci zkvalitňování služeb, na kterém nyní intenzivně pracujeme, budou dnes v noci zmigrovány některé VPS servery na nové fyzické servery, výpadky neočekáváme, přesto prosím omluvte případné pomalejší načítání některých stránek, velice děkujeme za pochopení
Dnes je 5.8. respektive už 6.8. a VPS jsou nefunkční!!!
5. 8. 2009 23:11:45
https://webtrh.cz/diskuse/rightway-support/strana/2#reply345082
Martin_3vo
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
6. 8. 2009 01:55:54
Jen se optám, zkusili jste někdo kontaktovat http://www.master.cz/ ? (já zatím ne) Oni totiž od nich odebírají. Pokud si dám traseroute, tak to alespoň z toho tak vyplívá. Pokud neplatí faktury, je možné že celý RW půjde do kytek. Každopádně co takhle se spojit koupit jeden kvalitní server s podporou a na něm rozjet VPS ? Připojil by se někdo ?
Ano, mame rack v masteru, to nikde neskrýváme ... jak jste přišel na to, že neplatíme faktury, nebo podobný blaf ? To je samozrejme nesmysl opravdu kapital na pokryti techto nakladu mame !
V posledních dnech jsem s technickou podporou naštěstí nic řešit nemusel. Dostupnost služeb (máme zakoupen webhosting program Xpert) je však velmi zneklidňující.
Ano to priznavame a vime o tom, velice intenzivne pracujeme na naprave, kdy v posledni dobe, doslo k zamernemu pretezovani klienty, kteri si objednaly pro skozeni a podobne...
Btw. docela se bojím o ztrátu dat, přeci jen nějaké to GB u RW mám.
Webhosting je zalohovan, VPS a dedikovane servery si zalohuje klient, pokud nema managed sluzby, kdy jsou zalohy provadeny z nasi strany.
Rightway jsou prasátka, virtual server několik hodin nejede.
Pokud nemate managed sluzby a pronajimate si pouze virtualni server, tak systomeve zasahy, jako je napriklad pad apache resi klient.
co bylo s jim provozovanym hostuju.cz
K tomuto uz jsem se vyjadroval, byl sem student, bylo to nemoudre, z chyb se clovek uci. Samozrejme, kdyz uz, tak nahazet co nejvic spiny ;-) Sam bych to neudelal, ale samozrejme chapu, bussiness je dnes tvrdy.
Ač mám u nich pronajatý celý server, tak jsem výpadek jejich serverů také pocítil - nefungoval plesk ani maily, ale bylo to jenom přes noc a jenom pár hodin, takže mě to až tak nevadilo, ale chápu, že pro ty, co na těchto serverů běží VPS je to zásadný problém a ani žádné vyjádření.
U dedikovaného serveru se nastaráme o aplikace, pronajímáme hardware, zajistujeme sitovou dostupnost a vymeny HW, sprava aplikaci je poskytovana u managed varianty.
Jeste dodatek, od vcerejsiho dne byly vypinany servery, kde nebyly uhrazeny poplatky za prodlouzeni dele jak mesic. Nepatri zde nahodou nekdo mezi klienta a pak si stezuje ze mu nejedou servery ?
Závěrem, Support funguje velice dobře přes ticket systém, kdy se stačí přihlásit do ovládacího panelu a vytvořit nový ticket, požadavek je zároveň autorizován pro provedení, což není možné přes email nebo telefon. Pro neregistrované je možné zaslat ticket na support@rightway.cz, prumerna doba reakce na ticket je 10 minut az dve hodiny, coz je dolozitelne. Samozrejme pri vetsich problemech muze reseni pozadavku trvat dele. Co se tyce supportu, hodlame ho nadale zlepsovat a jakmile bude dostupny clovek, bude i telefonicky. Telefonicka podpora je bezne dostupna pro managed klienty.
Samozrejme chapeme rozhorceni nekterych klientu, co se tyce dostupnosti vime, ze v posledni dobe zde jsou mezery zpusobene zejmena klienty, kteri skodi, kombinovane s dalsimy tipy utoku. Proto podnikame kroky, ktere jsou nezbytne nutne k zlepseni a verte, ze nespime.
Individualni dotazy prosim zakaznici posilejte pres support system (http://www.rightway.cz/webhosting/webhosting-faq-helpdesk/) a neklienti posilejte na support@rightway.cz
6. 8. 2009 01:55:54
https://webtrh.cz/diskuse/rightway-support/strana/2#reply345081
eMan
verified
rating uzivatele
(48 hodnocení)
6. 8. 2009 08:44:56
Napsal Martin_3vo;336015
Závěrem, Support funguje velice dobře přes ticket systém, kdy se stačí přihlásit do ovládacího panelu a vytvořit nový ticket, požadavek je zároveň autorizován pro provedení, což není možné přes email nebo telefon.
Osobne si myslim ze vubec nevite co se u vas deje. Zrovna z ovládacího panelu mě před cca 2 měsíci tato možnost zmizela(možnost poslat ticket).
Napsal Martin_3vo;336015
Pro neregistrované je možné zaslat ticket na support@rightway.cz, prumerna doba reakce na ticket je 10 minut az dve hodiny, coz je dolozitelne.
Tohle je lež(stejně jako toto http://blog.rightway.cz/content/novinky). Čekal jsem většinou přes týden na obyčejný dotaz. Někdy mě odpověd nedošla vůbec.
Napsal Martin_3vo;336015
Samozrejme pri vetsich problemech muze reseni pozadavku trvat dele. Co se tyce supportu, hodlame ho nadale zlepsovat a jakmile bude dostupny clovek, bude i telefonicky. Telefonicka podpora je bezne dostupna pro managed klienty.
Samozrejme chapeme rozhorceni nekterych klientu, co se tyce dostupnosti vime, ze v posledni dobe zde jsou mezery zpusobene zejmena klienty, kteri skodi, kombinovane s dalsimy tipy utoku. Proto podnikame kroky, ktere jsou nezbytne nutne k zlepseni a verte, ze nespime.
Individualni dotazy prosim zakaznici posilejte pres support system (http://www.rightway.cz/webhosting/webhosting-faq-helpdesk/) a neklienti posilejte na support@rightway.cz
Osobně je pro mě tento hosting velkým zklamáním a to sem tam chtěl kupovat i VPS. Díky jejich neochotě sem ho však nekoupil.
6. 8. 2009 08:44:56
https://webtrh.cz/diskuse/rightway-support/strana/2#reply345080
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit