Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Resenipokut.cz zkusenosti, reference? Jeden velky podvod

Orel005
verified
rating uzivatele
29. 7. 2014 23:15:13
Napsal Michail Angelov;1111362
No vzhledem k tomu, že ten příběh znám i z druhé strany, tak mi tam v první řadě chybí těch sto táců, který za to auto bylo zaplacené a který ti zůstali. O těch si se nějak zapoměl zmínit, ne? Nechci se zastávat ani jedné strany, ale jestli máš zpátky auto, nechal sis 110 tisíc, stržení folií a novej lak tě nevyjde na víc jak 40 táců, a to hodně přeháním, tak jsi 70 v plusu. Tak na co si stěžuješ? Na tvým místě bych držel hubu a nechal to být. Možná právě proto se jim právě u tebe vysralo řešení přestupku do extrému.........karma je karma, chlape. Protože já jsem u nich už druhým rokem a rozhodně si nemůžu stěžovat.
Cekal jsem, ze stim nekdo prijde. A kdyz ne stim tak potom stim, ze auto melo " poskozenou " prevodovku.
Ja mam smlouvu o prodeji vozu a neni problem ji sem postnout, verim ale ze to nebude treba protoze jestli to znas z druhe strany ( predpokladam, ze jsi Muller, nebo jeho prava ruka ), tak vis ze jsem si 110 tisic nenechal.
Protoze: 6000km x 20 km = 120 tisic za pujcovne, uz jenom tahle kalkulace vysvetluje vse. A jestli to nekomu prijde, jakoze jsem se obohatil, tak klidne muze. Ukazte mi kdo Vam pujci takove auto, necha Vas aby jste si ho polepili, vozili v nem a na nem devky a machrovali snim a potom se spokojil jenom stim, ze mu auto uvedete do puvodniho stavu ( spis mu date almuznu na uvedeni do puvodniho stavu ).
Takze 6000km x 20km za kazdy km = 120 tisic + demontaz laku 15k + celolak 30k + doprava a odtah 8k + oprava vozidla 10k. V tech smesnych 20kc je zapocitano vse: pujcovne, oleje, cepy, pneu, amortizace.
To znamena dluzi mi jeste -73 tisic ( a kdyz budu svine tak -55 tisic zato, ze si vzal slevu na opravu auta a auto neopravil, to by pak bylo -128 tisic ).
A to nechci nic za to, ze jsem 4 mesice cekal jak debil a poslouchal slibovani ze to bude na ucte atp... Nechci nic za to, ze jsem na vozidlo poskytl 55 tisic slevu za kterou mel auto opravit ( prevodovka mela ochrany rezim a radila jen jeden kvalt ), stacilo ji pripojit k IDS od forda a nastavit ji ( oprava na 1 hodinu prace ). A techto 55 tisic jsem odecetl z kupni ceny a kdyz se mi vozidlo vratilo zpet melo mit tuto vec jiz opravenou a nemelo. Nekdo s IQ houpaciho kone dokazal najet 6 tisic km s prevodovkou ktera mela ochrany rezim a mela celou dobu zarazeny treti rychlostni stupen ( sami si predstavte co za cloveka v takovem stavu mohlo s vozidlem jezdit ). Jen dodam, ze o teto zavade prodavajici vedel PRED koupi vozidla, proto to je i zanesene v kupni smlouve. Nejednalo se o zadny podvod, nebo neco podobneho....
---------- Příspěvek doplněn 29.07.2014 v 23:17 ----------
Napsal Tuttinho;1111365
No to je jasny, ale o 40km? ::D, to neni zadna chyba prosimte, az ti v behne do cesty decko, tak budes delat co, koho si zaplatis? A navíc vidím, že auto už je vyřešené, přestupek se stále podle tebe řeší, takže smysl tohoto tématu upada
Co je 40 km ? Ja jsem slapnul na plyn a mel jsem to za 5 vterin za sebou. Bylo to jak uz jsem uvedl v miste kde 50 metru od mereni byla cedule mimo obec. Heled tema jsem nezakladal proto aby jsi me tu moralizoval.
A o tom, ze se resi prestupek ? Fakt nema smysl se opakovat vse je napsane nahore.
29. 7. 2014 23:15:13
https://webtrh.cz/diskuse/resenipokut-cz-zkusenosti-reference-jeden-velky-podvod/strana/3/#reply1043375
E.T.
verified
rating uzivatele
29. 7. 2014 23:18:28
Tak teď jsem z toho tuplem jelen. :-D Ty máš zpátky auto, tady rusák píše, že jsi týpka připravil o stodeset táců, píšeš že za demontáž folií zaplatíš 15 až 20 tisíc, což je pí....na na entou (to je cena za nalepení) a podle všeho sis to uvařil sám, když jsi s tím jel ty. :-D Celá ta story mě přijde pěkně uhozená a ty budeš nejspíš dobrý pako. A jestli ti seberou papíry za to že po obci lítáš jak prase.....dobře ti tak. :-D
29. 7. 2014 23:18:28
https://webtrh.cz/diskuse/resenipokut-cz-zkusenosti-reference-jeden-velky-podvod/strana/3/#reply1043374
tomve
verified
rating uzivatele
(22 hodnocení)
29. 7. 2014 23:22:13
Napsal Orel005;1111366
Co je 40 km ? Ja jsem slapnul na plyn a mel jsem to za 5 vterin za sebou. Bylo to jak uz jsem uvedl v miste kde 50 metru od mereni byla cedule mimo obec. Heled tema jsem nezakladal proto aby jsi me tu moralizoval.
A o tom, ze se resi prestupek ? Fakt nema smysl se opakovat vse je napsane nahore.
dnes jsem to psal znamému, co se rád vybourává, zatím si to odnesl jen ty, ale přijde den, kdy někoho sejmeš ... u tebe to platí taky, to že máš řidíčák a káru neznamená, že můžeš kašlat na předpisy
29. 7. 2014 23:22:13
https://webtrh.cz/diskuse/resenipokut-cz-zkusenosti-reference-jeden-velky-podvod/strana/3/#reply1043373
Michail Angelov
verified
rating uzivatele
29. 7. 2014 23:22:23
Já to auto viděl........a musím říct, že Muler je pěknej trouba, že ti vůbec skočil na špek a vzal si od tebe takovej vrak za takovou cenu. Jeho chyba, přišel o sto táců, když je blbej. Ale tvý jednání je sviňský, to mi nikdo nevymluví.
29. 7. 2014 23:22:23
https://webtrh.cz/diskuse/resenipokut-cz-zkusenosti-reference-jeden-velky-podvod/strana/3/#reply1043372
Napsal E.T.;1111369
Tak teď jsem z toho tuplem jelen. :-D Ty máš zpátky auto, tady rusák píše, že jsi týpka připravil o stodeset táců, píšeš že za demontáž folií zaplatíš 15 až 20 tisíc, což je pí....na na entou (to je cena za nalepení) a podle všeho sis to uvařil sám, když jsi s tím jel ty. :-D Celá ta story mě přijde pěkně uhozená a ty budeš nejspíš dobrý pako. A jestli ti seberou papíry za to že po obci lítáš jak prase.....dobře ti tak. :-D
budete se divit ale sundani folii i nelepenych ale tech co se resi fenem apod. stoji cca tolik co nalepeni. osobne jsem mel folii na aute a sundani s renovaci pod 15 tis nenabidl nikdo. navic ten lak pod tim byva casto znicen a jedina rozumna cesta je to pak prestrikat.
29. 7. 2014 23:25:35
https://webtrh.cz/diskuse/resenipokut-cz-zkusenosti-reference-jeden-velky-podvod/strana/3/#reply1043371
Orel005
verified
rating uzivatele
29. 7. 2014 23:26:13
Napsal E.T.;1111369
Tak teď jsem z toho tuplem jelen. :-D Ty máš zpátky auto, tady rusák píše, že jsi týpka připravil o stodeset táců, píšeš že za demontáž folií zaplatíš 15 až 20 tisíc, což je pí....na na entou (to je cena za nalepení) a podle všeho sis to uvařil sám, když jsi s tím jel ty. :-D Celá ta story mě přijde pěkně uhozená a ty budeš nejspíš dobrý pako. A jestli ti seberou papíry za to že po obci lítáš jak prase.....dobře ti tak. :-D
Svuj ucel tematu jsem splnil dale se nema smysl vice zdrzovat a opakovat. A pro tvou informaci, jsem si cenu demontaze zjistoval u 3 firem, ktere lakuji auta. Je to prace na spousty hodin a neni to jako obrousit lak ( na to vezmes nastroj a jedes ), ale tady ? Vsechno rucne, protoze kdyz vezmes nejakou brusku, co se asi stane s folii ? Nalepise / spali se. Ale o tom nema smysl mluvit.
PS: Reagovat na dalsi komentare od lidi, kteri si dnes zalozili ACC a jsou tu proto aby si zachranili svoji reputaci ( resenipokut.cz ) jiz nebudu... Kazdy si udela svuj obrazek. Ja muzu jen slibit, ze vysledek soudniho sporu sem rad postnu ( pokud budu moci ).
Kdybych nemel podklady a nekonzultoval to s advokatem, nehnal bych se do zadneho soudniho sporu. Jenze ja jsem stim od zacatku pocital, protoze vetsina pratel me hned rikalo, ze je divne aby OBCHODNI reditel prijel na prohlidku vozidla vlakem a chtel auto na splatky. Proto jsem si temer ke vsem schuzkam bral i svedka.
---------- Příspěvek doplněn 29.07.2014 v 23:33 ----------
Napsal Michail Angelov;1111372
Já to auto viděl........a musím říct, že Muler je pěknej trouba, že ti vůbec skočil na špek a vzal si od tebe takovej vrak za takovou cenu. Jeho chyba, přišel o sto táců, když je blbej. Ale tvý jednání je sviňský, to mi nikdo nevymluví.
Co jineho by mel asi rici clovek, ktery se zastava sveho kamarada ?
Moje jednani je svinske:
1) vozidlo na splatky,
2) sleva na banalni zavadu 55 tisic,
3) misto 14 dni cekani, 4 mesice vyjednavani a starosti,
4) starosti s dopravou, opravou, uvedenim do puvodniho stavu ( a to nepocitam to, ze na aute mel blikacky, elektroinstalaci a zustalo po nem jen nekolik prestipanych dratu a dir v masce... )
5) Mel jsem snahu se snim i dodatecne domluvit tj. po tom co jsem si auto prevzal, jsem mu rekl ze mu dam dalsi tyden na to aby sehnal penize a vse muze byt vyresene a auto si klidne zas muze vzit ( tj. jen dukaz toho, ze jsem chtel jednat fer a jit opet na ruku ), jen dodam ze to slovo DALSI tyden jsem protahoval az z toho byli ty 4 mesice + dalsi tyden po tom co jsem si auto vzal...
6) I po tomto ultimatu jsem poskytl dalsi 2 tydny
7) I po tomto ultimatu jsem mel snahu jeho dluh umaznout tak, ze treba za ty nepotrebny blikacky zaplatim 3x tolik nez stoji nove v obchode a dalsi veci.
8) Upozornoval jsem na to, ze jestli me neprestane ignorovat podelim se o tom na internetu aby lidi vedeli co je to za bandu zlodeju.
Ale jak jsem rekl, tohle nema smyl. Debatovat s nekym kdo si dnes zalozi acc a je ocividne kamarad osoby ( nebo to je on sam ), je ztrata casu.
---------- Příspěvek doplněn 29.07.2014 v 23:34 ----------
Napsal Radek O.;1111373
budete se divit ale sundani folii i nelepenych ale tech co se resi fenem apod. stoji cca tolik co nalepeni. osobne jsem mel folii na aute a sundani s renovaci pod 15 tis nenabidl nikdo. navic ten lak pod tim byva casto znicen a jedina rozumna cesta je to pak prestrikat.
Vzdyt jo, ja nemam duvod si neco vymyslet. Zjistoval jsem si to. A pocital jsem vzdy tu nizsi hodnotu. Pac me bylo treba receno za demontaz 15-20 a za celolak 30-40 ( a v praxi to je spis to vyssi cislo ), ale jemu jsem pocital to nejnizsi cislo.
29. 7. 2014 23:26:13
https://webtrh.cz/diskuse/resenipokut-cz-zkusenosti-reference-jeden-velky-podvod/strana/3/#reply1043370
Michail Angelov
verified
rating uzivatele
29. 7. 2014 23:35:00
Jo, já se klidně přiznám že jsem si tu založil profil dnes kvůli týhle diskuzi.......protože vzhledem k tomu, že tu story znám i z jiné strany a nelíbí se mi ty kecy na řešení pokut, který funguje jestli se nepletu už celkem přes tři roky, tak jsem uznal za vhodné se do toho přimíchat. Jak jsem řek, jsem u nich už druhým rokem, přiznám se, že jezdím řekněme svižně, ale rozhodně nelítám jak hovado přes obec skoro kilem, abych někoho zabil. A pak si ještě stěžoval, že přijdu o papíry. A jestli máš problém s autem, tak si to máte vyřídit mezi sebou s Mulerem.
29. 7. 2014 23:35:00
https://webtrh.cz/diskuse/resenipokut-cz-zkusenosti-reference-jeden-velky-podvod/strana/3/#reply1043369
Christ Petr
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
29. 7. 2014 23:44:59
Aby jsem nevtrhla produkce z TV Nova nebo Prima a nebyla z toho zítra reportáž :DD či další díl v Ulici nebo v Cestách domů (nebo jak se to jmenuje)...
29. 7. 2014 23:44:59
https://webtrh.cz/diskuse/resenipokut-cz-zkusenosti-reference-jeden-velky-podvod/strana/3/#reply1043368
Orel005
verified
rating uzivatele
29. 7. 2014 23:45:14
Napsal Michail Angelov;1111382
Jo, já se klidně přiznám že jsem si tu založil profil dnes kvůli týhle diskuzi.......protože vzhledem k tomu, že tu story znám i z jiné strany a nelíbí se mi ty kecy na řešení pokut, který funguje jestli se nepletu už celkem přes tři roky, tak jsem uznal za vhodné se do toho přimíchat. Jak jsem řek, jsem u nich už druhým rokem, přiznám se, že jezdím řekněme svižně, ale rozhodně nelítám jak hovado přes obec skoro kilem, abych někoho zabil. A pak si ještě stěžoval, že přijdu o papíry. A jestli máš problém s autem, tak si to máte vyřídit mezi sebou s Mulerem.
Ja si nic nevymyslim. A tim cim tady argumentujes je k smichu.
Jestli budu prodavat zazracnou pilulku na to aby mi fungoval bimbas a ja si ji vezmu a on mi misto toho upadne, tak se budu zlobit na to, kdyz mi potom nekdo jako ty odpovi
" no jo, jenze to je tvoje chyba, ze ti bimbas upadnul. Me neupadnul a to uz pilulku uzivam 3 roky, nemas mit bimbase cernyho, ale bileho jako ho mam ja ".
Chapes co tim chci rict ? Ze si ted pravidla nekdo stavi podle toho jak se mu to hodi.
Jednou garantuji, ze :
www.resenipokut.cz - klientům GARANTUJEME, že za všechny své přestupky nedostanou ani pokuty, ani body a nepřijdou o řidičský průkaz a to za 2.799.- ročně.
Je to proste podvod, kcemu pak maji domenu www.pravonarychlost.cz ?
- Ja se nezastavam tech kteri jezdi rychle, ani nehledam pochopeni u Vas. Jel jsem rychle, jel a trest si odpikam. Ale to nemeni nic na tom, ze me nekdo podvedl a podvadi dalsi.
- Stejne tak se nezastavam toho, kdo ridi opilej. Ale resenipokut.cz toto nabizi ze to za priplatek vyresi, co si o tom ma pak clovek myslet ? Me to pripada, jako ty smejdi co okradaji duchodce. Jenze v tomhle pripade to jsou blbci jako ja, kteri verili ze existuje neco na ochranu ridicaku.
viz: http://30kmh.cz/index.php?topic=325.0
A NAVIC jak jsem uvedl, pokud me resenipokut presvedci o tom, ze toto zabaveni ridicaku je jenom otazka nekolika dni, pak to samozrejme aktualizuji. Pro pojistovnu by to potom byla opravna reklama, ze to opravdu funguje. Ja ale pojistovne nedam vice casu nez do konce tydne. Protoze se nenecham nadale zastupovat nekym kdo mi muze v budoucnu zpusobit jen problemy, obsilky, nebo exekuci ( tim myslim, to ze neco proserou a treba mi to nereknou a posta bude chodit jim, jako zmocnencum )...
29. 7. 2014 23:45:14
https://webtrh.cz/diskuse/resenipokut-cz-zkusenosti-reference-jeden-velky-podvod/strana/3/#reply1043367
saja
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
30. 7. 2014 00:41:57
Napsal Michail Angelov;1111382
Jo, já se klidně přiznám že jsem si tu založil profil dnes kvůli týhle diskuzi.......protože vzhledem k tomu, že tu story znám i z jiné strany a nelíbí se mi ty kecy na řešení pokut, který funguje jestli se nepletu už celkem přes tři roky, tak jsem uznal za vhodné se do toho přimíchat.
Prosím tě a s jakou advokátkní kanceláří popř. s jakým advokátem spolupracují? To jen tak, když to znáš celé z druhé strany? Na stránkách jsem se o tom nedozvěděla nic, nenašla jsem ani jedno jméno, tak mě to zajímá. :)
30. 7. 2014 00:41:57
https://webtrh.cz/diskuse/resenipokut-cz-zkusenosti-reference-jeden-velky-podvod/strana/3/#reply1043366
David Koudela
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
30. 7. 2014 00:55:04
Napsal Michail Angelov;1111382
Jo, já se klidně přiznám že jsem si tu založil profil dnes kvůli týhle diskuzi.......protože vzhledem k tomu, že tu story znám i z jiné strany a nelíbí se mi ty kecy na řešení pokut, který funguje jestli se nepletu už celkem přes tři roky, tak jsem uznal za vhodné se do toho přimíchat. Jak jsem řek, jsem u nich už druhým rokem, přiznám se, že jezdím řekněme svižně, ale rozhodně nelítám jak hovado přes obec skoro kilem, abych někoho zabil. A pak si ještě stěžoval, že přijdu o papíry. A jestli máš problém s autem, tak si to máte vyřídit mezi sebou s Mulerem.
Ty máš tak 19 roků a vaříš kafe někomu kdo tomu tunelu šéfuje.
30. 7. 2014 00:55:04
https://webtrh.cz/diskuse/resenipokut-cz-zkusenosti-reference-jeden-velky-podvod/strana/3/#reply1043365
Marek Stebel
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
30. 7. 2014 01:27:05
Orel005: Přeji jen, ať se domůžeš svého práva. Pokud je opravdu činnost těchto "pojišťoven" taková sviňárna, jak píšeš. Ale vůbec se tomu nedivím, když jsem ty stránky viděl poprvé, tak mi to hned bylo podezřelé
30. 7. 2014 01:27:05
https://webtrh.cz/diskuse/resenipokut-cz-zkusenosti-reference-jeden-velky-podvod/strana/3/#reply1043364
Hrome, tady je to snad samý dopravní policista. :)
K původnímu dotazu týkající se resenipokut.cz a podobných "pojišťoven" se asi vcelku dobře vyjádřil Smrtihlav na D-Fensovi http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2014012901.
Víc k tomu není co dodat, snad jen drobnost - v případě, že dopravní přestupek zavání odebráním řidičského průkazu a správním řízením, je vhodné oslovit specialistu - nejlépe advokáta.
30. 7. 2014 07:25:59
https://webtrh.cz/diskuse/resenipokut-cz-zkusenosti-reference-jeden-velky-podvod/strana/3/#reply1043363
Michail Angelov
verified
rating uzivatele
30. 7. 2014 08:27:35
A tady je zase přímo od D-Fense. http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2013042402
Napsal Plaváček;1111419
Hrome, tady je to snad samý dopravní policista. :)
K původnímu dotazu týkající se resenipokut.cz a podobných "pojišťoven" se asi vcelku dobře vyjádřil Smrtihlav na D-Fensovi http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2014012901.
Víc k tomu není co dodat, snad jen drobnost - v případě, že dopravní přestupek zavání odebráním řidičského průkazu a správním řízením, je vhodné oslovit specialistu - nejlépe advokáta.
---------- Příspěvek doplněn 30.07.2014 v 08:28 ----------
Skutečně inteligentní vyjádření......ty budeš asi taky rozenej psycholog, ne?
Napsal dkoudela;1111402
Ty máš tak 19 roků a vaříš kafe někomu kdo tomu tunelu šéfuje.
---------- Příspěvek doplněn 30.07.2014 v 08:30 ----------
Napsal saja;1111399
Prosím tě a s jakou advokátkní kanceláří popř. s jakým advokátem spolupracují? To jen tak, když to znáš celé z druhé strany? Na stránkách jsem se o tom nedozvěděla nic, nenašla jsem ani jedno jméno, tak mě to zajímá. :)
Jak to mám vědět? :-D Já jsem jen spokojenej klient. To z druhé strany jsem měl na mysli story s tou károu.
30. 7. 2014 08:27:35
https://webtrh.cz/diskuse/resenipokut-cz-zkusenosti-reference-jeden-velky-podvod/strana/3/#reply1043362
lrs
verified
rating uzivatele
30. 7. 2014 09:09:56
Napsal Michail Angelov;1111431
A tady je zase přímo od D-Fense. http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2013042402
Podobný případ s krajní nouzí ti obhájí student prváku práv (i z Plzně). Chtěl bych vidět, jak ti někdo obhájí zadokumentovanou rychlejší jízdu o 40km a více. Zoufalá snaha obhájit hezký podvod resenipokut.cz , naštěstí v dnešní době už jsou lidi obezřetní a dávají si přes různá fora znát, co, kde jak...
30. 7. 2014 09:09:56
https://webtrh.cz/diskuse/resenipokut-cz-zkusenosti-reference-jeden-velky-podvod/strana/3/#reply1043361
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit