Zadejte hledaný výraz...

Řešení reklamací s dodavatelem

Zdravím,
jak řešíte reklamace s dodavatelem, v odvětví módy? Můj dodavatel mi oznámil, že bude přijímat reklamace do 30 dní, ale následně ne. Tím pádem když například zákazník po roce vyreklamuje zboží, já jej následně nemůžu poslat na reklamaci svému dodavateli. Je toto běžná záležitost?
Děkuji.
PH
27. 2. 2019 09:37:26
https://webtrh.cz/diskuse/reseni-reklamaci-s-dodavatelem/#reply1390399
lada1979
verified
rating uzivatele
27. 2. 2019 10:21:46
a nepleteš si to s tím, že zboží si máš do 30 dnů přebrat? A na množstevní a zjevné vady už nebude brán po 30 dnech zřetel.
27. 2. 2019 10:21:46
https://webtrh.cz/diskuse/reseni-reklamaci-s-dodavatelem/#reply1390398
Napsal láďa1979;1514172
a nepleteš si to s tím, že zboží si máš do 30 dnů přebrat? A na množstevní a zjevné vady už nebude brán po 30 dnech zřetel.
Je to dodavatel z Itálie, ohledně dalších reklamací mám prý kontaktovat přímo výrobce. Nevím, jestli je toto běžné.
27. 2. 2019 10:54:34
https://webtrh.cz/diskuse/reseni-reklamaci-s-dodavatelem/#reply1390397
kobl
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
27. 2. 2019 11:28:43
Zcela běžné - u textilu to prostě prakticky musíš odepsat. Nejlepší to je u takových těch rádoby značek pro nás východ typu Versace jeans, Armani jeans apod hlavně velký nápis, kde se platí jenom značka, tedy cena příšerná i v nákupce, ale kvalita nulová. Reklamovatelnost žádná.
27. 2. 2019 11:28:43
https://webtrh.cz/diskuse/reseni-reklamaci-s-dodavatelem/#reply1390396
Napsal kobl;1514193
Zcela běžné - u textilu to prostě prakticky musíš odepsat. Nejlepší to je u takových těch rádoby značek pro nás východ typu Versace jeans, Armani jeans apod hlavně velký nápis, kde se platí jenom značka, tedy cena příšerná i v nákupce, ale kvalita nulová. Reklamovatelnost žádná.
Tak to je docela na prd. To se kolikrát nemůže ani vyplatit, když nákupka je třeba 500Kč, prodejní cena s DPH je 1 210Kč. Pokud ti to zákazník reklamuje a následně se to nedá vyreklamovat u dodavatele, tak už je to ztrátové (po započtení nákladů na marketing, servis, atd). Navíc dnes lidi reklamují každou blbost.
27. 2. 2019 11:39:27
https://webtrh.cz/diskuse/reseni-reklamaci-s-dodavatelem/#reply1390395
lada1979
verified
rating uzivatele
27. 2. 2019 11:40:40
Napsal BestT;1514179
Je to dodavatel z Itálie, ohledně dalších reklamací mám prý kontaktovat přímo výrobce. Nevím, jestli je toto běžné.
Tak od něho neber, ještě bys měl možná definovat co se skrývá za tvým móda. v B2B neexistuje žádná zákonná záruční doba, vše si musíš dohodnout. Nám třeba naši zahraniční dodavatelé vzhledem k ceně dopravného od nás na západ dávají "mimořádnou slevu" 10-20% na pokrytí reklamací a výrobních vad, takže pokud reklamace překročí 10 a 20% můžeme reklamovat do 10 a 20 to máme pokrýt tou slevou. Samozřejmě Italové nedávají nic a ještě to chtějí poslat do Itálie na naše náklady, což nemá smysl.
27. 2. 2019 11:40:40
https://webtrh.cz/diskuse/reseni-reklamaci-s-dodavatelem/#reply1390394
kobl
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
27. 2. 2019 12:02:01
Napsal BestT;1514197
Tak to je docela na prd. To se kolikrát nemůže ani vyplatit, když nákupka je třeba 500Kč, prodejní cena s DPH je 1 210Kč. Pokud ti to zákazník reklamuje a následně se to nedá vyreklamovat u dodavatele, tak už je to ztrátové (po započtení nákladů na marketing, servis, atd). Navíc dnes lidi reklamují každou blbost.
Bohužel se s tím musí kalkulovat. Založit si obchod jenom na těhle značkách bez přímé podpory oné značky nevidím jako uživitelné. Nebo být opravdu významným zákazníkem, což všichni víme, že s ČR nikdy nebudeme. Všemu samozřejmě pak přispívá rozmazlenost zákazníka díky “ledoborcům” typu zoot atd.
27. 2. 2019 12:02:01
https://webtrh.cz/diskuse/reseni-reklamaci-s-dodavatelem/#reply1390393
Napsal kobl;1514200
Bohužel se s tím musí kalkulovat. Založit si obchod jenom na těhle značkách bez přímé podpory oné značky nevidím jako uživitelné. Nebo být opravdu významným zákazníkem, což všichni víme, že s ČR nikdy nebudeme. Všemu samozřejmě pak přispívá rozmazlenost zákazníka díky “ledoborcům” typu zoot atd.
A jak se tedy v tomto případě řeší reklamace se zákazníkem? Někde jsem viděl, že obchodník nevrátí peníze, ale dá pouze možnost nakoupit zboží ve stejné hodnotě. Je toto možné u e-shopů?
27. 2. 2019 13:55:31
https://webtrh.cz/diskuse/reseni-reklamaci-s-dodavatelem/#reply1390392
Napsal BestT;1514233
A jak se tedy v tomto případě řeší reklamace se zákazníkem? Někde jsem viděl, že obchodník nevrátí peníze, ale dá pouze možnost nakoupit zboží ve stejné hodnotě. Je toto možné u e-shopů?
zrejme ji budete muset resit ze sveho... pokud vznikne duvod k odstoupeni od smlouvy, tak nemuzete zakaznikov tito odmitnout, jen proto, ze vas dodavael vam to nepokryje. Muzete mu sice nabidnout, at si vybere neco jineho, ale nemuzete ho k tomu nutit, ani nikdo nikdje jinde.
To si mozna pletete to, ze nektere kamenne obchody umozni vratit zbozi do 14 dnu, ale jen vymenou.
27. 2. 2019 14:00:53
https://webtrh.cz/diskuse/reseni-reklamaci-s-dodavatelem/#reply1390391
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit