Zadejte hledaný výraz...

Řešení reklamací – nemáme udaje

tola
verified
rating uzivatele
18. 12. 2020 08:10:57
Hezký den.
Jak řešit reklamace, ke kterým nemáme udaje? Tj někdo nám pošle zboží. (levné oblečení, takže nic drahého) Zřejmě to je člověk co to dostal jako dárek, nemáme na něj tedy nic než adresu odesílatele, a někdy ani to ne, prostě na obálce není. Uvnitř není info o tom co s tím máme dělat (za jakou velikost, barvu vyměnit)
A tak to necháme tady ležet a doufáme, že se ozve až mu to přijde divný, že nic stále nemá, ale je tady toho docela hromada (desítky ks) a nikdo se neozývá...
Asi neexistuje nic jako "po roce" to neřeště a vyhoďte... ?
18. 12. 2020 08:10:57
https://webtrh.cz/diskuse/reseni-reklamaci-nemame-udaje/#reply1472260
cz_mawa
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
18. 12. 2020 08:48:21
Pokud vím tak to musíš půl roku skladovat na svoje náklady, a pak to půl roku skladovat a můžeš si účtovat nějaký denní poplatek za uskladnění. Po roce můžeš produkt odprodat a náklady za uskladnění si z toho můžeš odečíst a případný přeplatek vrátit zákazníkovi (pokud by se někdy ozval). Ale takhle to bylo mnoho let zpátky, když nám právník dělal různé věci pro eshop. Možná je to dnes úplně jinak.
18. 12. 2020 08:48:21
https://webtrh.cz/diskuse/reseni-reklamaci-nemame-udaje/#reply1472259
co poslat dopis na adresu odesílatele?
18. 12. 2020 09:05:46
https://webtrh.cz/diskuse/reseni-reklamaci-nemame-udaje/#reply1472258
tola
verified
rating uzivatele
18. 12. 2020 12:22:50
Napsal colbi;1608271
co poslat dopis na adresu odesílatele?
Není rok 1986, Pokud nedokážou naspat email, nebo telefon, tak to je jejich problém. My to v podmínkách máme. zase tak moc prozákaznickej s tupcema být nechci.
18. 12. 2020 12:22:50
https://webtrh.cz/diskuse/reseni-reklamaci-nemame-udaje/#reply1472257
Napsal tola;1608300
Není rok 1986, Pokud nedokážou naspat email, nebo telefon, tak to je jejich problém. My to v podmínkách máme. zase tak moc prozákaznickej s tupcema být nechci.
Tak evidentně nezvládnul splnit podmínky reklamace (jestli to máte ošetřené v podmínkách). Třeba průvodní dopis nebo něco dalšího, podle čeho by mohla být reklamace vyřízená. Já bych to obratem poslal zpět, pokud by to dorazilo znovu, tak to uskladnit a účtovat skladné tomu konkrétnímu adresátovi. dokud nedodá další údaje pro vyřízení reklamace.
18. 12. 2020 12:26:41
https://webtrh.cz/diskuse/reseni-reklamaci-nemame-udaje/#reply1472256
lada1979
verified
rating uzivatele
18. 12. 2020 12:48:22
A proč myslíte, že to musí být reklamace, může odstupovat od smlouvy. To se nám stává dost často a borec z ČOI dokonce tvrdil, že vrácením zboží bez průvodního dopisu, kde bychom se mohli dozvědět co tím vlastně míní prý od zákazníka nepotřebujeme a pokud je to do 14 dnů od převzetí tak máme předjímat, že tímto chtěl odstoupit. Tak nevím na co ty zákony máme.
18. 12. 2020 12:48:22
https://webtrh.cz/diskuse/reseni-reklamaci-nemame-udaje/#reply1472255
No ale odstoupit může jenom ten člověk, se kterým byla ta kupní smlouva uzavřená ne? Tedy ne obdarovaný, ale ten kdo dárek pořídil.
18. 12. 2020 12:49:50
https://webtrh.cz/diskuse/reseni-reklamaci-nemame-udaje/#reply1472254
David Hampl
verified
rating uzivatele
(86 hodnocení)
18. 12. 2020 13:17:35
Tenhle fakt jiná zpětná adresa na dopise nevylučuje.
18. 12. 2020 13:17:35
https://webtrh.cz/diskuse/reseni-reklamaci-nemame-udaje/#reply1472253
lada1979
verified
rating uzivatele
18. 12. 2020 13:30:08
tak v principu mu může dát plnou moc kupující. Nicméně já chtěl jen poukázat na přístup ČOI. Na jednu stranu tu máme nějaké obchodní a reklamační podmínky pro spotřebitele a na druhou stranu máme předjímat co vlastně odesilatel zásilkou míní, zda reklamaci výměnu a nebo odstoupení a najednou ČOI nic nezajímá a že prý máme předjímat.
U nás to bylo, že přišel email " dobrý den chci vrátit jak to mám udělat". Pošle to za 14 dnů bez ničeho, takže se dotazujeme co s tím. Prý odstoupil od smlouvy. Dle Čoi taky projevil vůli odstoupit, takže termín pro vrácení peněz běžel od jeho emailu. Takže na co je nějaké odstoupení od smlouvy nebo formuláře.
18. 12. 2020 13:30:08
https://webtrh.cz/diskuse/reseni-reklamaci-nemame-udaje/#reply1472252
tola
verified
rating uzivatele
18. 12. 2020 13:32:26
Pokud to je odstoupení od smlouvy, tak to nevíme, když tam nic není, může to být cokoliv... Takže pánbůh ví.
Problém že někdy nevíme ani tu adresu ze které psal. Na obálce není.
18. 12. 2020 13:32:26
https://webtrh.cz/diskuse/reseni-reklamaci-nemame-udaje/#reply1472251
lada1979
verified
rating uzivatele
18. 12. 2020 13:58:57
Tak když není tak není, je to blbé ale to taky lze brát, že nic nepřišlo. Takže počkat 14 dnů měsíc a dále neřešit. Ono kolikrát je ještě nejhorší, že lidi zaplatí předem, pak si to nevyzvednou, na emaily a telefon nereagují a pak se ozvou, že jsme je okradli.
18. 12. 2020 13:58:57
https://webtrh.cz/diskuse/reseni-reklamaci-nemame-udaje/#reply1472250
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit