Zadejte hledaný výraz...

Řešení eshop / prodejna

dave67
verified
rating uzivatele
30. 3. 2010 15:03:52
Nechci se ptat na reseni, protoze vim, ze me odkazete na funkci Hledej, ale zajimaji me zkusenosti s moji situaci.
Mam eshop, k tomu kamennou prodejnu, v centru mesta, s dobrou pristupnosti. Logicky se tedy lidi hrnou. Prostor bohuzel neni velkej, skladovy zasoby omezeny, presto zbozi pres 1 mega...
Denne lide chodi s otazkou - Ja jsem videl v eshopu tohle a tohle, mate? ... Tito zakaznici bohuzel casto odchazi zklamani, ze neco nemame bud vubec, nebo v jine velikosti, barve, od jinyho vyrobce atd ... Pokud bych zbozi mel skladem, verim ze by koupili.
V eshopu je pres 10 000 polozek, od korunovych, po tisicovy, jednoduse neni mozny mit vsechno skladem, pak bych byl velkosklad. V kazdeho zbozi je uvedena dostupnost, bud pocet dni, nebo skladem. Takze me zarazi, ze nekdo pocita s tim, ze nakoupi "hned".
Stava se vam to take? Jak to vyresit?
30. 3. 2010 15:03:52
https://webtrh.cz/diskuse/reseni-eshop-prodejna#reply482809
RayComputers
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
30. 3. 2010 15:10:15
Napadá mě umístit do e-shopu funkci "objednat na prodejnu" - zákazník by si zboží neobjednal, ale pouze dostal možnost přijít si jej na prodejnu prohlédnout (a pravděpodobně tak v 50% případů koupit...?)...samozřejmě otázka je, jaký máš odbyt, a zda bys provozně přežil, pokud by nakonec zákazník nekoupil....třeba by to ale nějak takhle řešit šlo...
30. 3. 2010 15:10:15
https://webtrh.cz/diskuse/reseni-eshop-prodejna#reply482808
RayComputers
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
30. 3. 2010 15:40:05
Napadá mě umístit do e-shopu funkci "objednat na prodejnu" - zákazník by si zboží neobjednal, ale pouze dostal možnost přijít si jej na prodejnu prohlédnout (a pravděpodobně tak v 50% případů koupit...?)...samozřejmě otázka je, jaký máš odbyt, a zda bys provozně přežil, pokud by nakonec zákazník nekoupil....třeba by to ale nějak takhle řešit šlo...
30. 3. 2010 15:40:05
https://webtrh.cz/diskuse/reseni-eshop-prodejna#reply482807
dave67
verified
rating uzivatele
30. 3. 2010 15:49:54
Napsal RayComputers;486941
Napadá mě umístit do e-shopu funkci "objednat na prodejnu" - zákazník by si zboží neobjednal, ale pouze dostal možnost přijít si jej na prodejnu prohlédnout (a pravděpodobně tak v 50% případů koupit...?)...samozřejmě otázka je, jaký máš odbyt, a zda bys provozně přežil, pokud by nakonec zákazník nekoupil....třeba by to ale nějak takhle řešit šlo...
Maji moznost objednat na osobni odber, dodaci lhuta je par dni. Ale prisel by za par dni, byt jen prohlidnout? Potiz je v tom, ze oni se na netu podivaj a vyrazi... Nezajima je, ze je tam nejaka dostupnost, nejaky tlacitko koupit... A kdyz uz to mame, tak to chteji za internetovy ceny.
30. 3. 2010 15:49:54
https://webtrh.cz/diskuse/reseni-eshop-prodejna#reply482806
igor
verified
rating uzivatele
(18 hodnocení)
30. 3. 2010 16:50:37
Stretavame sa s tym bezne. Logicky nemozeme v kamennych predajniach drzat taky sortiment ako na eshope. Chvalabohu, pri nasom sortimente, je mozne cloveka bez problemov presvedcit na kupu ineho/podobneho sperku. Zalezi od schopnosti predavaciek a samozrejme od sortimentu (ked by sme robili s elektro, tak ho tazko presvedcim na TV, ked prisiel kupit radio...)
30. 3. 2010 16:50:37
https://webtrh.cz/diskuse/reseni-eshop-prodejna#reply482805
Tak ukazujte u zboží zároveň dostupnost na prodejně, pokud je to možné. Dělá to třeba Megapixel.cz.
30. 3. 2010 17:43:20
https://webtrh.cz/diskuse/reseni-eshop-prodejna#reply482804
Petr Soukup
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
30. 3. 2010 17:50:35
Ukazovat dostupnost je zrádné - muselo by být jasné, co tím myslíte. Lidi to může i odradit. Spíš bych se zaměřil na podchycení toho, aby lidi pochopili, že v centru je showroom a sklad je jinde. Můžeš sem dát odkaz na obchod a třeba nás tu hromadně něco napadne, jak to zjasnit
30. 3. 2010 17:50:35
https://webtrh.cz/diskuse/reseni-eshop-prodejna#reply482803
dave67
verified
rating uzivatele
30. 3. 2010 20:57:29
Napsal Souki;487015
Ukazovat dostupnost je zrádné - muselo by být jasné, co tím myslíte. Lidi to může i odradit. Spíš bych se zaměřil na podchycení toho, aby lidi pochopili, že v centru je showroom a sklad je jinde. Můžeš sem dát odkaz na obchod a třeba nás tu hromadně něco napadne, jak to zjasnit
On to ani nema byt showroom, puvodne to byla prodejna, pak se vytvoril eshop a ted to na lezi spis na nem. Jsou to chovatelske potreby, mezi pravidelne zakazniky se "vtiraji" ti z eshopu. Ukazat na webu co je skladem neni problem (krom toho, ze v tom mame trochu neporadek, takze si nejsem jistej, jestli by to bylo kuprospechu), ale zase je asi neresitelny to, ze zbozi pro eshop je ve skladu i v prodejne... Me spis zarazi ta naivita lidi, co si mysli, ze uprostred mesta bude nejakej hangar 100x100 metru, kde nakoupi vse v potrebnych velikostech, barvach atd... :frown:
30. 3. 2010 20:57:29
https://webtrh.cz/diskuse/reseni-eshop-prodejna#reply482802
Andrea
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
30. 3. 2010 21:24:00
No, asi to není úplně ideální řešení, ale kdyby mě to štvalo hodně, tak bych na e-shopu nepropagovala kamenný obchod. Dala bych tam možnost "osobní odběr", ale nezdůrazňovala bych tam, že na té adrese je zároveň i kamenný obchod.
Ti aktivnější zákazníci si to stejně zjistí, ale budeš mít alespoň větší šanci, že jim o té skladové (ne)dostuponosti řekneš dřív, než k tobě do prodejny dorazí.
Samozřejmě tím ale asi ztratíš pár zákazníků, kteří by se nahrnuli rovnou do prodejny, kde máš vždycky šanci je přesvědčit k nákupu něčeho jiného, když nenajdou zrovna to, co hledali.
30. 3. 2010 21:24:00
https://webtrh.cz/diskuse/reseni-eshop-prodejna#reply482801
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit