Zadejte hledaný výraz...

řešení emailů

Marek Mixa
verified
rating uzivatele
(21 hodnocení)
14. 7. 2009 19:56:28
Zdravím,
zajímalo by mě, jak řešíte emailovou podporu zákazníků. Kamarád má poměrně rozsáhlý obchod, pro vyřizování dotazů má už zaměstnáno pět lidí a jeden email obchod@... na gmailu.
je v tom celkem chaos, na co kdo odpověděl, na co ne... co se má ještě udělat a tak.
Jak řešíte správu dotazů přes email? Je na to nějaká aplikace?
díky....
14. 7. 2009 19:56:28
https://webtrh.cz/diskuse/reseni-emailu/#reply336369
Michal Zima
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
14. 7. 2009 20:08:52
Většinou se na danou e-mailovou schránku napojí ticket system nebo něco na ten způsob (nepoužívám, takže přesný termín neznám), který automaticky vybírá schránku a nově příchozí e-maily ukládá do databáze, odkud jsou přes tento (často webový) systém dostupné a odkud se na ně i odpovídá + tam je kompletní historie komunikace.
14. 7. 2009 20:08:52
https://webtrh.cz/diskuse/reseni-emailu/#reply336368
Marek Mixa
verified
rating uzivatele
(21 hodnocení)
14. 7. 2009 20:41:20
jasně, já si to zhruba dovedu představit, ale jde mi o konkrétní řešení - předpokládám placené, ale hledám nějaké reference. Nechce se mi vymýšlet vymyšlené :)
14. 7. 2009 20:41:20
https://webtrh.cz/diskuse/reseni-emailu/#reply336367
Jaromir Fojtu
verified
rating uzivatele
(10 hodnocení)
14. 7. 2009 21:04:28
toto je jeden ze zakladnich kamenu CRM systemu. Tak se zkus porozhlednout, co by ti vyhovovalo. Reseni je dost ;]
14. 7. 2009 21:04:28
https://webtrh.cz/diskuse/reseni-emailu/#reply336366
Marek Mixa
verified
rating uzivatele
(21 hodnocení)
14. 7. 2009 21:18:46
díky za nakopnutí, je to přesně to co hledám.
- jen těch produktů je skutečně obrovské množství, nepoužívá někdo skutečně jen toto? (správa emailů)
14. 7. 2009 21:18:46
https://webtrh.cz/diskuse/reseni-emailu/#reply336365
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit