Zadejte hledaný výraz...

Remarketing – stížnost zákazníka

NV
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
6. 1. 2014 21:46:56
už jste někdy řešili, že by si zákazník stěžoval na remarketingovou reklamu?
Dobrý den,
již několikrát se mi stalo, že se Vaše reklama objevuje když si prohlížím jiné webové stranky.
Vždy je to krátce po návštěvě vašich webovek.
Tento systém považuji za obtěžování a nevhodné sledování toho co dělám.
Přetože jsem u Vás již několikrát nakupoval tak pokud budete v této praxi pokračovat rozhodně už u Vás nic nekoupím.
používám produktový remarketing
6. 1. 2014 21:46:56
https://webtrh.cz/diskuse/remarketing-stiznost-zakaznika#reply982661
ASDF
verified
rating uzivatele
(11 hodnocení)
6. 1. 2014 22:09:25
Nemám rád remarketing. Dávno nakoupeno, a google mi točí dalších 14 dní stejné reklamy. Stále hledáte kuchyňský mixér?
6. 1. 2014 22:09:25
https://webtrh.cz/diskuse/remarketing-stiznost-zakaznika#reply982660
Michal Toma
verified
rating uzivatele
6. 1. 2014 22:09:41
No ja si myslím že má pravdu, mňa to tiež niekedy obťažuje že keď niečo hľadám na internete a preklikám zopár obchodov tak mesiac na to sa mi všade objavujú bannery, ktoré ma presviedčajú aby som sa tam vrátil. Myslím si že ten zákazník je naštvaný oprávnene.
6. 1. 2014 22:09:41
https://webtrh.cz/diskuse/remarketing-stiznost-zakaznika#reply982659
Gogan
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
6. 1. 2014 22:26:28
Remarketing som zatial neskúšal, ale ako zákazníka ma to dosť obťažuje. V každom príapde používajú ho aj najväčší hráči, takže v tom niečo bude a nebude to úplná kktina.
6. 1. 2014 22:26:28
https://webtrh.cz/diskuse/remarketing-stiznost-zakaznika#reply982658
NV: vubec to nereste a pouzivejte to dal. Samozrejme je nutne mit nastaveny scenare rozumnym zpusobem, aby se nezobrazovaly veci, co nemaji.
6. 1. 2014 22:26:52
https://webtrh.cz/diskuse/remarketing-stiznost-zakaznika#reply982657
NV
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
6. 1. 2014 22:32:36
no právě že se nad tím zamýšlím. Před vánoci jsem nakoupil na parfums a od té doby doby mi to točí taky podobné produkty co jsem koupil. Dřív než za rok se stejně nevrátím. Aby to nebylo ve stylu všeho moc škodí.
Na druhou stranu pokud tam nebude moje reklama, tak tam bude druhá. Třeba heureka.
6. 1. 2014 22:32:36
https://webtrh.cz/diskuse/remarketing-stiznost-zakaznika#reply982656
Napsal NV;1040669
no právě že se nad tím zamýšlím. Před vánoci jsem nakoupil na parfums a od té doby doby mi to točí taky podobné produkty co jsem koupil. Dřív než za rok se stejně nevrátím. Aby to nebylo ve stylu všeho moc škodí.
Na druhou stranu pokud tam nebude moje reklama, tak tam bude druhá. Třeba heureka.
presne tak, tomu cloveku se neco zobrazovat bude a je na vas, zda ten prostor pustite nekomu jinemu. Stejne to mate nastaveno tak, at je to efektivni, tak co.
6. 1. 2014 22:33:53
https://webtrh.cz/diskuse/remarketing-stiznost-zakaznika#reply982655
Tomáš
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
6. 1. 2014 22:37:56
Tak ono je zbytečné hned po nákupu ukazovat reklamu, pokud nemáš vhodný produkt na upsell, ikdyž ten jsi měl už nabídnout v košíku..ale jak psal Radek - zobrazoval bych ho:)
6. 1. 2014 22:37:56
https://webtrh.cz/diskuse/remarketing-stiznost-zakaznika#reply982654
Gabonator
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
6. 1. 2014 22:42:36
Klientovi sa zobrazí buď vaša reklama, ale iná reklama. Dôvod teda nebude remarketing ale, je treba zistiť, prečo neprimerane reagoval.
Možno mal pocit že kúpil draho a za jeho peniaze sa mu vysmievate?
6. 1. 2014 22:42:36
https://webtrh.cz/diskuse/remarketing-stiznost-zakaznika#reply982653
NV
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
6. 1. 2014 22:45:52
právě že po nákupu nezobrazuji reklamy. Jen pro ty kdo navštívili nějaký produkt a opustili stránku před dokončením objednávky.
Na dokončené nákupy připravuji jen pozdrav od naší firmy :-)
6. 1. 2014 22:45:52
https://webtrh.cz/diskuse/remarketing-stiznost-zakaznika#reply982652
Tak co kdybyste vyloucil z kampane lidi, kteri jiz nakoupili?
7. 1. 2014 08:05:07
https://webtrh.cz/diskuse/remarketing-stiznost-zakaznika#reply982651
OndrejDyrka
verified
rating uzivatele
(15 hodnocení)
7. 1. 2014 13:57:37
Týpkovi bych neodpovídal (ještě ho to utvrdí v jeho wannabe důležitosti) a jenom bych si pohrál s nastavením – jde vždycky o nalezení rovnováhy mezi buzerací a konverzí. Klient s velmi luxusním zbožím třeba remarketing úplně odmítnul s tím, že jeho zákazníci nejsou vymaštěný a umí se rozhodnout bez bombardování reklamou v každém rohu internetu...
7. 1. 2014 13:57:37
https://webtrh.cz/diskuse/remarketing-stiznost-zakaznika#reply982650
NV
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
7. 1. 2014 18:05:00
Napsal Michal Kubíček;1040769
Tak co kdybyste vyloucil z kampane lidi, kteri jiz nakoupili?
vždyt jsem to psal. Reklamy se zobrazují jen pro ty kdo opustili stránky před košíkem. Jiná reklama je pro ty co opustili košík bez nákupu a jiná rekl. pro ty co již nakoupili. (ta vlastně ještě není spuštěná)
7. 1. 2014 18:05:00
https://webtrh.cz/diskuse/remarketing-stiznost-zakaznika#reply982649
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit