Zadejte hledaný výraz...

Remarketing – kódy

vosika
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
25. 5. 2015 12:03:47
Zdravím, mám otázku, jaký je rozdíl mezi remarketingovým kodem AdWodrs, a měřícím kodem Analytics který leze jak koukám také nastavit pro využití remarketingových kampaní.
Je nějaký výhodnější či je to jedno, nebo jaký je zásadní rozdíl. Na webu mám již dany měřící kod Analytic tudiš nevím zda je výhodnější tam hodit přímo od Adwords či požít stávající od Analytics.
Děkuji
25. 5. 2015 12:03:47
https://webtrh.cz/diskuse/remarketing-kody#reply1115455
Lukáš Krejča
verified
rating uzivatele
26. 5. 2015 07:31:15
Pro klasický remarketing v GDN je většinou lepší analytics kód a nastavování seznamů přes Analytics, je tam totiž mnohem více možností, jak ten seznam nadefinovat. Seznamy v AdWords mají hlavně tu výhodu, že jdou využít pro RLSA (to seznamy z analytics nejdou)
26. 5. 2015 07:31:15
https://webtrh.cz/diskuse/remarketing-kody#reply1115454
vosika
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
26. 5. 2015 09:57:18
Co se myslí klasickým remarketingem v GDN - (omlouvám se tento pojem slyším poprvé), a s tím souvisí má další otázka co se myslí tím RLSA ?
26. 5. 2015 09:57:18
https://webtrh.cz/diskuse/remarketing-kody#reply1115453
Lukáš Krejča
verified
rating uzivatele
27. 5. 2015 09:07:58
Klasikcý remarketing v GDN - remarketing v reklamní síti http://www.google.com/ads/displaynetwork/find-your-audience/remarketing.html
RLSA - remarketing ve vyhledávací síti https://support.google.com/adwords/answer/2701222?hl=en
Každopádně má včerejší odpověď už úplně neplatí. V nejbližších dnech už půjde využít i listy z Analyticsc pro RLSA, takže doporučuji remarketing nastavovat tam.
27. 5. 2015 09:07:58
https://webtrh.cz/diskuse/remarketing-kody#reply1115452
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit