Zadejte hledaný výraz...

Reklamační řád eshopu bez provozovny

darksir
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
8. 8. 2014 11:44:47
Ahoj,
vzorový případ, eshop nemá žádnou kamennou prodejnu, "sklad" a místo podnikání má zapsané v kanceláři, kde probíhá výdej zboží POUZE po předchozí dohodě. Fakturační adresa je na trvalé bydliště, kde se prodejce nezdržuje, bude ale také v té kanceláři. Kancelář není jako provozovna, aby nemusela být otevírací doba.
Jak je to podle NOZ, kde se píše, že prodejce přijme reklamaci v každé ze svých provozoven, nebo v místě podnikání, či sídle firmy? (je to i v obchodních podmínkách od apeku)
Dá se toto LEGÁLNĚ omezit reklamačním řádem tak, že reklamace mohou zákazníci posílat POUZE poštou, případně nosit do kanceláře, ale jen PO DOHODĚ, aby tam nemusela být žádná pevná otevírací doba a ČOIka neprudila, že nikdo nepřijal reklamaci, přinesenou osobně?
Jak to vyřešit, aby to bylo legální a lidi nejezdili "otravovat" na fakturační adresu, kde se prodejce nezdržuje, ani tam nemá žádnou otevírací dobu a aby v případě, že se nedohodneme na rozumném čase schůzky musel zákazník reklamaci uplatnit poštou?
Díky za tipy.
8. 8. 2014 11:44:47
https://webtrh.cz/diskuse/reklamacni-rad-eshopu-bez-provozovny/#reply1046648
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit