Zadejte hledaný výraz...

Reklamace židle

MMMMM
verified
rating uzivatele
(9 hodnocení)
13. 11. 2009 06:42:16
Dne 12.10 jsem reklamoval židli SpinaliS Apollo (http://zdravotni-zidle.cz/), protože se odlepovala koženka na podsedáku. Protože obchodní zástupkyně,
který prodávala tuto židli již u této firmy nepracuje, tak mě kontaktovala přímo firma ze Slovenska, která zajistila aby
16.10. přijelo PPL a pouze podsedák, který jsem odmontoval ode mě vzala. Bylo mi sděleno, že podsedák se musí zaslat do
Slovinska, kde jej opraví.
Jediný doklad který mám je doklad od společnosti že jsem jim předal zásilku.
Zajímá mě teď následující, pokud mi 16.11 nepřijde opravený podsedák, jak postupovat, pokud bych chtěl vrátit peníze.
Mám 16.11 napsat nějaký dopis na společnost na Slovensku?
Zajímá mě jestli se doba nějak neprodlužuje, pokud se to posílá do jiných států na opravu, nebo jestli platí stále že
reklamace má být vyřízena do 30ti dnů.
Jak tedy postupovat?
Jinak jsem na internetu našel toto:
http://www.spinalis.sk/referencie/spokojni-klienti/
Jinak já mám fakturu pouze na 50% částky kterou jsem zaplatil jako zálohu
http://s2.imgupload.cz/img/--/88445/z0S2r/faktura.jpg
Židle byla docela drahá ale na celou částku nemám fakturu, už nevím proč, nebude v tom nějaký problém při vrácení peněz?
Děkuji
13. 11. 2009 06:42:16
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-zidle#reply403035
jiri.konecny
verified
rating uzivatele
13. 11. 2009 08:39:39
Napsal MMMMM;395753
Dne 12.10 jsem reklamoval židli SpinaliS Apollo (http://zdravotni-zidle.cz/), protože se odlepovala koženka na podsedáku. Protože obchodní zástupkyně,
který prodávala tuto židli již u této firmy nepracuje, tak mě kontaktovala přímo firma ze Slovenska, která zajistila aby
16.10. přijelo PPL a pouze podsedák, který jsem odmontoval ode mě vzala. Bylo mi sděleno, že podsedák se musí zaslat do
Slovinska, kde jej opraví.
Jediný doklad který mám je doklad od společnosti že jsem jim předal zásilku.
Zajímá mě teď následující, pokud mi 16.11 nepřijde opravený podsedák, jak postupovat, pokud bych chtěl vrátit peníze.
Mám 16.11 napsat nějaký dopis na společnost na Slovensku?
Zajímá mě jestli se doba nějak neprodlužuje, pokud se to posílá do jiných států na opravu, nebo jestli platí stále že
reklamace má být vyřízena do 30ti dnů.
Jak tedy postupovat?
Jinak jsem na internetu našel toto:
http://www.spinalis.sk/referencie/spokojni-klienti/
Jinak já mám fakturu pouze na 50% částky kterou jsem zaplatil jako zálohu
http://s2.imgupload.cz/img/--/88445/z0S2r/faktura.jpg
Židle byla docela drahá ale na celou částku nemám fakturu, už nevím proč, nebude v tom nějaký problém při vrácení peněz?
Děkuji
Svoje nároky byste měl uplatnit přímo proti tomu, kdo Vám židli prodal, tj. zjevně vůči té paní uvedené ve faktuře. Není Váš problém, že už s dodavatelem nespolupracuje.
Na celou částku nemáte fakturu asi proto, že se zbytek doplácel v hotovosti proti převzetí zboží, tedy aspoň to tak často bývá. Velký problém bych v tom neviděl, i když to trochu znejisťuje Vaši pozici.
JK
13. 11. 2009 08:39:39
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-zidle#reply403034
MMMMM
verified
rating uzivatele
(9 hodnocení)
13. 11. 2009 09:31:34
Děkuji za informace. Existuje nějaka šablona odstoupení od smlouvy, že protože nebylo zboží opraveno do 30ti dnů, požaduji peníze zpět?
Děkuji
13. 11. 2009 09:31:34
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-zidle#reply403033
MMMMM
verified
rating uzivatele
(9 hodnocení)
15. 11. 2009 20:28:04
Platí reklamaco do 30ti dnů i když jsem to koupil jako podnikatel pro podnikání.
Od kdy se těch 30 dnů počítá? Od doby kdy oni obdrželi zboří nebo když jsem to předal PPL?
15. 11. 2009 20:28:04
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-zidle#reply403032
jiri.konecny
verified
rating uzivatele
16. 11. 2009 18:31:11
Napsal MMMMM;397083
Platí reklamaco do 30ti dnů i když jsem to koupil jako podnikatel pro podnikání.
Od kdy se těch 30 dnů počítá? Od doby kdy oni obdrželi zboří nebo když jsem to předal PPL?
1) neplatí
2) od převzetí zboží (jimi)
JK
16. 11. 2009 18:31:11
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-zidle#reply403031
Napsal MMMMM;397083
Platí reklamaco do 30ti dnů i když jsem to koupil jako podnikatel pro podnikání.
Od kdy se těch 30 dnů počítá? Od doby kdy oni obdrželi zboří nebo když jsem to předal PPL?
dobry den, pokud je tento problem jeste aktualni, napiste mi na mail jk@zdravotni-zidle.cz, kde vam s reklamaci pomuzeme neb od ledna 2010 zastupujeme SpinaliS v CR i SR.
17. 5. 2010 00:59:49
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-zidle#reply403030
MMMMM
verified
rating uzivatele
(9 hodnocení)
17. 5. 2010 06:36:52
už je vyřešeno, židle opravena a zatím ok, díky
17. 5. 2010 06:36:52
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-zidle#reply403029
A jak se na ní po celé ty roky sedi? Právě přemýšlím o spinalis hacker, nebo spider
4. 2. 2013 13:39:36
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-zidle#reply403028
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit