Zadejte hledaný výraz...

Reklamace zboží těsně před koncem záruky

aleekjochy
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
21. 5. 2015 17:03:32
Ahoj Webtržníci potřeboval bych poradit jak zareagovat na tuto reklamaci:
Dobrý den,
6.7.2013 jsem u Vás objednal koženou brašnu. Po necelých dvou letech (a rozhodně nebyla nošená denně) je její stav nejen opotřebovaný. Během času došlo k vypárání zipu na přední kapse (částečné, nelze ho používat), došlo k utržení koženého poutka na řemen přes rameno. Chtěl bych brašnu reklamovat, protože nesplnila to, co jsem od ní očekával. Nevydržela běžný provoz.
Jakým způsobem postupovat? Nafotit a zaslat fotky? nebo zaslat brašnu?
21. 5. 2015 17:03:32
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-zbozi-tesne-pred-koncem-zaruky/#reply1114566
Vady je treba reklamovat ihned po zjisteni, aby se stav nezhorsoval. Pokud mu tedy vznikla vada a dal s tim fungoval a stav se diky tomu jeste zhorsil, tak ma smulu. Jinak myslim, ze to je vykuk, ze proste 2 roky nosi a pak vrati. Nicmene tezko rici, da se na to vztahnout bezne opotrebeni.
21. 5. 2015 17:12:00
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-zbozi-tesne-pred-koncem-zaruky/#reply1114565
psmodel
verified
rating uzivatele
21. 5. 2015 17:29:09
je to vyjebávač. Ale slušně bych mu odpověděl, že má na reklamaci právo. Ať to pošle. 28 den poslat zamítnutí :-) Vše si naafotit.
21. 5. 2015 17:29:09
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-zbozi-tesne-pred-koncem-zaruky/#reply1114564
Kaper
verified
rating uzivatele
21. 5. 2015 18:39:22
Niektorí ľudia su v dnešnej dobe, slušne povedané drzí... S týmto naštastie ešte nemám skúsenosti, ale z jeho vyjadrenia je jasné, že je to vyjebávač ako tu bolo spomenuté, asi by som to riešil tiež tak, že mu zamietnuť reklamáciu. Týmto sa chcem spýtať, v takomto prípade zamietnutia, čo treba dodať (aké dokumenty atď) zákazníkov ako zamietnutie reklamácie? Prípadne je treba to riešiť napr. cez výrobcu / dodávateľa?
21. 5. 2015 18:39:22
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-zbozi-tesne-pred-koncem-zaruky/#reply1114563
tola
verified
rating uzivatele
21. 5. 2015 18:47:37
Jeste bych ho poprosil, at k zaslane brasne prida popis závad s popisem kdy se staly, abys mel proti nemu dukaz ze nereklamoval ihned po tom co zavada nastala. Verim, ze napise něco ve stylu, po 3 mesicich prestal fungovat zip :-D
21. 5. 2015 18:47:37
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-zbozi-tesne-pred-koncem-zaruky/#reply1114562
Monila
verified
rating uzivatele
21. 5. 2015 19:30:08
S reklamací kabelky před uplynutím 2 leté záruční doby jsem se už také setkala (i když ne kožené). Samozřejmě nechybí k popisu závady poznámka - "stalo se to krátce po zakoupení, ale dlouho jsem ji nenosila...tak ji reklamuji až po roce. To je přece jedno, kdy ji reklamuji, když je záruka 2 roky". Proto používám větu - záruka se nevztahuje na běžné opotřebení nebo mechanické poškození věci. Také uvádím - Reklamaci je třeba uplatnit bezodkladově, aby nedošlo k rozšíření vady a v jejím důsledku k zamítnutí reklamace. Popřípadě - prodejce neodpovídá za vady, které spotřebitel na věci způsobil nedodržením obecných zásad zacházení s věcí, pop. zásad speciálních, se kterými jej prodejce písemně seznámil (např. přetěžování kabelky) - to mne poučilo a ke každému výrobku zasílám s fakturou poučení o údržbě a ošetřování.
Zahájit reklamaci doporučuji v každém případě
21. 5. 2015 19:30:08
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-zbozi-tesne-pred-koncem-zaruky/#reply1114561
grizly007
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
21. 5. 2015 19:34:10
Bych se styděl po 2letech něco reklamovat...každopádně nech si to poslat podívej se jak vypadá a rozhodnout se musíš sám zda k tomu došlo běžným opotřebením jako že samozřejmě ano.
21. 5. 2015 19:34:10
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-zbozi-tesne-pred-koncem-zaruky/#reply1114560
quikman
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
21. 5. 2015 19:39:44
Závada výrobku není v žádném případě vyloučena, je potřeba postupovat jako při každé jiné reklamaci.
21. 5. 2015 19:39:44
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-zbozi-tesne-pred-koncem-zaruky/#reply1114559
Gavarilo
verified
rating uzivatele
21. 5. 2015 19:40:32
Jak je tu několikrát napsáno, reklamovat má hned po zjištění závady... přijmout k reklamaci, zamítnout, poslat zpět.
Taky bych se asi propadl po dvou letech reklamovat něco, co zákonitě nevydrží ani rok - boty např. :) Vždy jdou po určitých levelech až do stádia boty na zahradu a pak do popelnice.
21. 5. 2015 19:40:32
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-zbozi-tesne-pred-koncem-zaruky/#reply1114558
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit