Zadejte hledaný výraz...

Reklamace zboží španělsko

Migelie
verified
rating uzivatele
18. 3. 2013 17:19:42
Dobrý den mám dotaz,
začínám s podnikáním a proto jsem si pro začátek obejdnala zboží(oblečení)
ze španělska z velkoobchodu než otevřu eshop.
asi po týdnu mi došlo ale skoro všechny typy oblečení jsou v jiné barvě než jsem si obejdnala, a na dvou z nich jsou zřetelné vady (kaz tisku šaty a špinavá kabelka)
Psala jsem velkoobchodníkovi že mi zaslal jiné barvy zboží než jsem si objdnala a také že oblečení vypadá uplně jinak než na jejich obrázcích a že má zřetelné vady.
Na to že má oblečení jiné barvy než jsem si objednala mi stručnš odepsal že mi poslal to co jsem chtěla ( i když to samozdřejmně není pravda) a že jestli to budu chtít vyměnit tak budu muset zaplatit 50 euro za zaslání tam a 50 euro za zaslání zpět.( i když chybu udělal on),
poté jsem mu posílala fotografie kazů a vad na oblečení a dále se mnou obchodník již nekomunikuje.
Jak mám prosím v tomto případě postupovat?
jsem velmi zklamaná z jednání tohoto velkoobchodníka, celá objendávka je uplně nanic.
18. 3. 2013 17:19:42
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-zbozi-spanelsko#reply879650
Přečetl bych si smlouvu/podmínky a zaměřil se na body ohledně reklamací, vrácení zboží apod. pokud nic takového nebylo ujednáno, pak máte smůlu.
Resp. pokud zboží neodpovídá objednávce, pak by to šlo samozřejmě soudně řešit, ovšem je otázkou, zda jste schopna prokázat, že to neodpovídá.
18. 3. 2013 17:28:10
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-zbozi-spanelsko#reply879649
Migelie
verified
rating uzivatele
18. 3. 2013 17:41:59
Nemají vůbec na stránkách obchodní podmínky což mi přišlo taky divné o reklamaci ani zmínka,
a zboží které neodpovídá objednávce ono to zboží odpovídá objednávce ale poslali mi uplně jiné barvy než jsem chtěla a na faktuře barvy objednaných položek vůbec nejsou, takže toto nelze dohledat, mám jen objednávku co jsem si vytiskla předtím něž jsem objednávala, ale dostalo mě že jsem objednávala z online velkoobchodu a ty věci vypadají úplně jinak (děsně) než jeprezentováno na obrázku. třeba ramíka od šatů která měl být růžová jsou modrá, tyrkysově modré kytky jsou tmavě modré a žlutá je svítívě zelená barva atd je toho mnoho co se liší.
velkoobchodník se mnou nekomunijuje od chvíle co jsem zaslala fotky z kazem na oblečení.Zasílala jsem i link jak mělo oblečení vypadat a fotku jak vypadá, a na to mi také neodepsal na email.Váně nevím když to tam do sedmi dnů pošlu zpět jestli mi vůbec vrátí peníze nebo se mi někdo ozve.
18. 3. 2013 17:41:59
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-zbozi-spanelsko#reply879648
S tím vám neporadím, pouze se neřídíte klasickým občanským zákoníkem, ale je to obchodní vztah a tam jednoduše bývá to, že co není domluveno, to nemáte. Není-li uvedena nějaká možnost reklamací apod. pak toto právo automaticky nemáte. Dle mého názoru asi moc možností jak to smírně vyřešit nemáte, když nechce komunikovat.
18. 3. 2013 17:48:50
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-zbozi-spanelsko#reply879647
Migelie
verified
rating uzivatele
18. 3. 2013 17:52:36
mmmmmmmm bingo , no dobře jsem se spálila, každopádně Vám díky za odpovědˇ.
18. 3. 2013 17:52:36
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-zbozi-spanelsko#reply879646
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit