Zadejte hledaný výraz...

Reklamace zboží

Jan Řeha
verified
rating uzivatele
29. 5. 2018 10:33:01
Dobrý den,
zákazník nám poslal zboží na reklamaci kvůli nepatrné čárky na něm. Zboží však přišlo rozbité, i přesto chce zákazník vrátit peníze. Má na to nárok?
Pošta reklamaci zamítla s tím, že ho zákazník špatně zabalil.
Díky za radu.
29. 5. 2018 10:33:01
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-zbozi-2/#reply1348714
Proč některé eshopy podnikají, když nedokáží ani zhodnotit stav reklamace?...
29. 5. 2018 10:37:27
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-zbozi-2/#reply1348713
a udělá to opravdu tak velkou díru ve vašich příjmech?
29. 5. 2018 10:38:14
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-zbozi-2/#reply1348712
Uprimne narok na reklamaci ma tak jako tak i dkyz to dodal rozbite. Pokud ta vec je opravdu znciena, lze mu to vratit s tim, ze sepisete reklamacni formular a psolete mu to s tim, ze zbozi nelze reklamovat pro danou vadu, jelikoz je kompletne znicene apod. Takze narok na vraceni penez nema.
Navic zakon o nejake automatickem vraceni penez nic nerika. Jsou tam slevy z ceny, oprava, vymena apod. a odstoupeni od smlouvy je az krajni reseni.
29. 5. 2018 10:43:37
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-zbozi-2/#reply1348711
Jan Řeha
verified
rating uzivatele
29. 5. 2018 11:39:25
Díky Radku.
29. 5. 2018 11:39:25
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-zbozi-2/#reply1348710
Jan
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
29. 5. 2018 13:11:12
Pošta reklamací zamítla, že zboží bylo špatně zabaleno... Pokud si Pošta zboží přebrala a nic proti tomu nenamítala, mám za to, že zboží bylo v pořádku. Stejně tak to platí, když si zákazník přebírá zboží od Pošty a nic nenamíta. Asi bych se víc bránil.
29. 5. 2018 13:11:12
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-zbozi-2/#reply1348709
Napsal iPekelnik;1466154
Pošta reklamací zamítla, že zboží bylo špatně zabaleno... Pokud si Pošta zboží přebrala a nic proti tomu nenamítala, mám za to, že zboží bylo v pořádku. Stejně tak to platí, když si zákazník přebírá zboží od Pošty a nic nenamíta. Asi bych se víc bránil.
tak to pozor. Zakzanik vubec nemusi resit v jakem stavu zasilku prebira. To, ze to pise nejaky eshop v podminkach, ze clovek ma kontrolovat zasilku a spatnou neprevzit je naprost neplatne ujednani, ktere zakaznika k nicemu nezavazuje, takze muze prevzit dezolatni balik a eshop neni vyvazany z odpovednosti mu dodat produkt bezvadny a zaroven to, ze to eshopu pak kuryr k reklamaci neprevezme, ze si to zakaznik neprevzal opet zakaznika nezajima a je to jen a jen problem eshop-kuryr.
29. 5. 2018 13:19:05
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-zbozi-2/#reply1348708
Pokud to není za tisíce neřešil bych a vrátil peníze.
čerstvá zkušenost:
Prodal jsem SD kartu za 890kč (128GB). zákazník píše še v PC mu šla, pak ji dal jinam nešla. Zkusil opět PC a nešla. Píšu vraťte pošlu novou. Karta došla a samozřejmě fungovala.
Zákazník opět píše karta nejde. říkám to je divné, chcete ji vrátit. Ano. Tak jsem ji převzal a karta opět fungovala.
Ale stejně jsem zákazníku vrátil vše + mu zaplatil veškeré náklady a za to jsem dostal pěkné hodnocení na Seznamu (firmy.cz).
Prostě to dám do nákladů a neřeším :)
29. 5. 2018 16:08:10
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-zbozi-2/#reply1348707
mkcz
verified
rating uzivatele
29. 5. 2018 16:58:33
Napsal Radek O.;1466161
tak to pozor. Zakzanik vubec nemusi resit v jakem stavu zasilku prebira. To, ze to pise nejaky eshop v podminkach, ze clovek ma kontrolovat zasilku a spatnou neprevzit je naprost neplatne ujednani, ktere zakaznika k nicemu nezavazuje, takze muze prevzit dezolatni balik a eshop neni vyvazany z odpovednosti mu dodat produkt bezvadny a zaroven to, ze to eshopu pak kuryr k reklamaci neprevezme, ze si to zakaznik neprevzal opet zakaznika nezajima a je to jen a jen problem eshop-kuryr.
V každém případě převzetím balíku zákazníkem se absolutně vyvazuje přepravce z odpovědnosti. Takže je tu snaha alespoň aby zákazník odmítl balík, který je dodán rozemletý v sáčku. Ve skutečnosti je to tedy jen problém eshopu protože ten už zastání nikde mít nebude.
29. 5. 2018 16:58:33
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-zbozi-2/#reply1348706
Jan
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
30. 5. 2018 08:10:16
Napsal Radek O.;1466161
tak to pozor. Zakzanik vubec nemusi resit v jakem stavu zasilku prebira. To, ze to pise nejaky eshop v podminkach, ze clovek ma kontrolovat zasilku a spatnou neprevzit je naprost neplatne ujednani, ktere zakaznika k nicemu nezavazuje, takze muze prevzit dezolatni balik a eshop neni vyvazany z odpovednosti mu dodat produkt bezvadny a zaroven to, ze to eshopu pak kuryr k reklamaci neprevezme, ze si to zakaznik neprevzal opet zakaznika nezajima a je to jen a jen problem eshop-kuryr.
Pravda.
---------- Příspěvek doplněn 30.05.2018 v 08:12 ----------
Napsal MKcz;1466213
V každém případě převzetím balíku zákazníkem se absolutně vyvazuje přepravce z odpovědnosti. Takže je tu snaha alespoň aby zákazník odmítl balík, který je dodán rozemletý v sáčku. Ve skutečnosti je to tedy jen problém eshopu protože ten už zastání nikde mít nebude.
Nevyvazuje, do dvou dnu se dá reklamovat od převzetí.
30. 5. 2018 08:10:16
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-zbozi-2/#reply1348705
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit