Zadejte hledaný výraz...

Reklamace zboží

Dobrý den.
Asi pře dvěma měsíci jsem si koupil bundu (mimo jiné si ji koupila i přítelkyně). Oběma se nám na bundě začalo objevovat poškození v místech, které se o sebe šoupou. Chápu, že se časem ošoupé vše, nicméně, domnívám se, že se jedná o nekvalitní materiál.
Dnes jsem byl bundu reklamovat a tam mi bylo řečeno:
že neví, zda mi bundu vyreklamujou, protože jsem ji koupil ve výprodeji a pod cenou - mají na to právo? Myslím si, že ne, ale chci se ujistit.
navíc se přiznali k tomu, že se o této závadě ví, a i z tohoto důvodu byla bunda ve výprodeji, nicméně mi o této závadě nic nebylo řečeno. Bundy se ve výprodeji neprodaly a nadále se prodávají za cenu, která u ni byla před výprodejem.
Chápu, že se vše časem ošoupe, ale u outdoorové bundy bych to za dva měsíce nečekal. To spíš tak u bundy z tržnice.
Jak mám tedy postupovat, pokud by mi reklamace nebyla uznána? A na co mám právo, případně na co má právo prodejce.
Předem děkuji za Váš čas a odpověď.
Přeji příjemný den.
1. 12. 2009 14:46:54
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-zbozi#reply412577
jiri.konecny
verified
rating uzivatele
2. 12. 2009 09:16:33
Napsal SKAKI;406517
Dobrý den.
Asi pře dvěma měsíci jsem si koupil bundu (mimo jiné si ji koupila i přítelkyně). Oběma se nám na bundě začalo objevovat poškození v místech, které se o sebe šoupou. Chápu, že se časem ošoupé vše, nicméně, domnívám se, že se jedná o nekvalitní materiál.
Dnes jsem byl bundu reklamovat a tam mi bylo řečeno:
že neví, zda mi bundu vyreklamujou, protože jsem ji koupil ve výprodeji a pod cenou - mají na to právo? Myslím si, že ne, ale chci se ujistit.
navíc se přiznali k tomu, že se o této závadě ví, a i z tohoto důvodu byla bunda ve výprodeji, nicméně mi o této závadě nic nebylo řečeno. Bundy se ve výprodeji neprodaly a nadále se prodávají za cenu, která u ni byla před výprodejem.
Chápu, že se vše časem ošoupe, ale u outdoorové bundy bych to za dva měsíce nečekal. To spíš tak u bundy z tržnice.
Jak mám tedy postupovat, pokud by mi reklamace nebyla uznána? A na co mám právo, případně na co má právo prodejce.
Předem děkuji za Váš čas a odpověď.
Přeji příjemný den.
Pokud nebude reklamace uznána, domáhal bych se svých nároků (zde by šlo asi o slevu, pro vrácení peněz/odstoupení by musela být vada tak závažná, že by to bránilo řádnému užívání bundy) vůči prodávajícímu oficiálně - asi jeden doporučený dopis a případně žaloba.
Kdyby byla výprodejová cena odůvodněna horší kvalitou (musí být jasně deklarováno), tak byste měli smůlu, ale jen tím, že je bunda ve slevě, nelze vadu omlouvat.
Na konkrétní povaze vady záleží, jestli bude nutné pro její prokázání zajistit nějaký znalecký posudek nebo ne. Pokud je zřejmé, co je to za vadu a čím je způsobena, tak je možné jít k soudu i bez předchozího zjištění vady a jejích příčin znalcem.
Zdraví,
JK
2. 12. 2009 09:16:33
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-zbozi#reply412576
Dobrý den.
Děkuji za Vaši odpověď. S pozdravem a přáním příjemného dne cDK.
2. 12. 2009 12:24:46
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-zbozi#reply412575
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit