Zadejte hledaný výraz...

Reklamace zásilky na České poště

Vit Hellebrand
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
16. 5. 2012 18:40:56
Dobrý den,
zajímalo by mě jak reklamovat poškozenou zásilku na České poště. Situace je taková, že zasíláme produkty přes Českou poštu a včera nás kontaktoval zákazník, že po otevření doporučené zásilky zjistil, že produkt je poškozen. Na googlu jsem našel, jak reklamovat zásilku v případě, že ještě nebyla otevřená, nebo když chce přímo adresát reklamovat zásilku na dané poště, ale nikdy nebylo jak vyřešit situaci, pokud chce vymáhat zpět peníze odesílatel. Pochybuji, že pokud mi zákazník pošle zásilku zpět (i s poškozeným obalem) a já zajdu na poštu s podacím lístkem, že mi peníze vrátí. Navíc když by se reklamace měla provést nejlépe do dvou pracovních dnů.
Děkuji za všechny rady a náměty jak situaci řešit.
16. 5. 2012 18:40:56
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-zasilky-na-ceske-poste#reply765507
David Koudela
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
16. 5. 2012 18:44:48
Upřímně? Vykašlete se na to.... pokud to nebylo za 10 000 nemá to smysl, ale vůbec. Pošta se bude cukat jako by šlo o půl mega. Je to stejně zbytečné jako reklamovat značkové boty v kamenné prodejně měsíc před uplynutím 2 let. ( osobní zkušenost)
16. 5. 2012 18:44:48
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-zasilky-na-ceske-poste#reply765506
Vit Hellebrand
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
16. 5. 2012 18:51:20
Jsme teprve začínající eshop, takže každá částka se hodí, ale především jde o to, kdyby se to opakovalo znovu.
16. 5. 2012 18:51:20
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-zasilky-na-ceske-poste#reply765505
V tomto pripade se reklamovat uz neda.
Zakaznik si mel pri prebirani otevrit zasilku primo na poste (paklize obal jevil znamky poskozeni).
Pokud je obal netknuty, pak se ma vetsinou zato, ze obsah zasilky nebyl dostatecne chranen (a ruku na srdce byl?) a proto je reklamace zbytecna.
16. 5. 2012 18:55:45
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-zasilky-na-ceske-poste#reply765504
reklamovat se da samozrejme i zasilka otevrena doma, viz. http://www.ceskaposta.cz/cz/nastroje/reklamace-id36629/
a musim rici, ze dodatecne reklamace ze zkusenosti maji uspesnot tak okolo 30%. Ale nemam uplne extremne velky vzorek.
16. 5. 2012 18:59:44
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-zasilky-na-ceske-poste#reply765503
Marek
verified
rating uzivatele
(26 hodnocení)
16. 5. 2012 20:17:07
Dostanete zpět částku 150 Kč. Ale proděláte 300. Takže jak píše dkoudela. Vykašlete se na to. Opět někdo může namítat néé, nic jim nedarujte. Dle mého názoru je to blbost. Stejně je dál budete využívat. A než by jste s z nich dostali pár korun, tak si sečtěte peníze za komunikaci se zákazníkem. Lítání na poštu, ztrávený čas zbytečným lítáním za něčím, co stejně nemá význam a pak si sečtěte ten čas, kdyby jste ho investoval efektivněji. Třeba věnováním se svému obchodu a zákazníkům. Nebo spíš třeba ten čas, věnovat do přemýšlení o tom, jak kvalitněji zabezpečit zásilku proti poškození. Taky možnost.
16. 5. 2012 20:17:07
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-zasilky-na-ceske-poste#reply765502
Zdravím Víte,
povím moji zkušenost. Na poště jsem si přebral balík. Nová case k počítači, došel jsem domů, rozbalil a k mému překvapení jsem zjistil, že case má pokřivené plechy, ano šlo by to srovnat v dílně, ale proč ? Volal jsem do daného obchodu s tímto problémem a ti mě odkázali přímo na Českou poštu, že reklamaci mám uplatnit u nich. Tedy jsem šel na poštu s case, včetně původního obalu a dal jsem zásilku k reklamaci. Vše se mnou sepsali prohlídli si obal a za 14 dní mě vyrozuměli s tím, že je vyřízená. Dostal jsem plnou náhradu za cenu case, ale už ne poštovné, protože to by musel požadovat zpět obchod.
Tedy doporučuji zákazníky odkazovat na reklamaci přepravy přímo na Českou poštu a pokud dopadnou jako já nabídnout jim dopravné zdarma.
16. 5. 2012 23:06:24
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-zasilky-na-ceske-poste#reply765501
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit