Zadejte hledaný výraz...

Reklamace – vrácení plné částky

lada1979
verified
rating uzivatele
6. 12. 2017 19:26:38
Napsal Karlos;1428483
ad1) ano servis zboží přijal, prověřil, se zákazníkem komunikoval
ad2) servis nabídl, že daný produkt pomůže prodat dále jako použité zboží samozřejmě za nižší cenu
Ad1 ) ale přijal k čemu k posouzení nebo k reklamaci?
Navíc nechápu proč nechal projít 30 denní lhůtu. Nevím jakou tam máš pozici, ale měl bys trvat na jejich vině a odpovědnosti za tvou škodu i když chápu, že se s tebou nemusí vůbec bavit.
6. 12. 2017 19:26:38
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-vraceni-plne-castky/strana/2#reply1315976
Karlos
verified
rating uzivatele
(53 hodnocení)
6. 12. 2017 19:43:06
Napsal láďa1979;1428485
Ad1 ) ale přijal k čemu k posouzení nebo k reklamaci?
Navíc nechápu proč nechal projít 30 denní lhůtu. Nevím jakou tam máš pozici, ale měl bys trvat na jejich vině a odpovědnosti za tvou škodu i když chápu, že se s tebou nemusí vůbec bavit.
Ze strany zákazníka bylo zboží reklamováno. Žádná závada ovšem nebyla zjištěna a vše je plně funkční.
6. 12. 2017 19:43:06
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-vraceni-plne-castky/strana/2#reply1315975
lada1979
verified
rating uzivatele
6. 12. 2017 19:55:25
Zákazník nereklamuje pouze uplatnuje vady. O reklamaci rozhoduje viz. výše
§ 19
(3) Prodávající nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady.
Nikde není psáno, že to nemohli odborně posuzovat třeba 30 dní.
6. 12. 2017 19:55:25
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-vraceni-plne-castky/strana/2#reply1315974
David Koudela
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
6. 12. 2017 19:58:17
Napsal Karlos;1428486
Ze strany zákazníka bylo zboží reklamováno. Žádná závada ovšem nebyla zjištěna a vše je plně funkční.
30 dní uplynulo od doručení servisu nebo od doby kdy ti napsal email? Psal jsi že to nedodal celé, to je samozřejmě povinen. A ještě jsi pro zajímavost neuvedl částku o jakou jde.
Díky
6. 12. 2017 19:58:17
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-vraceni-plne-castky/strana/2#reply1315973
Karlos
verified
rating uzivatele
(53 hodnocení)
6. 12. 2017 21:27:50
Napsal dkoudela;1428491
30 dní uplynulo od doručení servisu nebo od doby kdy ti napsal email? Psal jsi že to nedodal celé, to je samozřejmě povinen. A ještě jsi pro zajímavost neuvedl částku o jakou jde.
Díky
30 dní počítáme od doby kdy pošta doručila do servisu. Cena za kterou zákazník koupil byla cca 9900,-
6. 12. 2017 21:27:50
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-vraceni-plne-castky/strana/2#reply1315972
Napsal láďa1979;1428489
Zákazník nereklamuje pouze uplatnuje vady. O reklamaci rozhoduje viz. výše
§ 19
(3) Prodávající nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady.
Nikde není psáno, že to nemohli odborně posuzovat třeba 30 dní.
30 dní jako odborné posouzení ti nikdo se zdravým rozumem neuzná. Možná tak 3 nebo 4 dny ještě ano.
6. 12. 2017 21:33:07
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-vraceni-plne-castky/strana/2#reply1315971
cz_mawa
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
6. 12. 2017 23:19:45
Jestli to není tajné můžeš sem napsat výrobce toho produktu ? A jestli to tajné je, pošli mi to do SZ, děkuji ;-)
6. 12. 2017 23:19:45
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-vraceni-plne-castky/strana/2#reply1315970
Karlos
verified
rating uzivatele
(53 hodnocení)
7. 12. 2017 11:51:22
No každopádně já mu musím vrátit plnou částku, nic jiného mi nezbývá. Je na to nějaká lhůta nebo není stanoveno? On ale zase musí dodat zbytek součástek které byly součástní balení při prodeji že? Pouze samotný obal nemusí vracet.
7. 12. 2017 11:51:22
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-vraceni-plne-castky/strana/2#reply1315969
cz_mawa
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
7. 12. 2017 11:54:01
Vracet to komplet nemusí ale ty můžeš strhnout něco za to co nevrátil. Obal se nepočítá, ten není součástí výrobku. Lhůta je na to dva týdny.
7. 12. 2017 11:54:01
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-vraceni-plne-castky/strana/2#reply1315968
Karlos
verified
rating uzivatele
(53 hodnocení)
7. 12. 2017 12:20:27
Napsal cz_mawa;1428581
Vracet to komplet nemusí ale ty můžeš strhnout něco za to co nevrátil. Obal se nepočítá, ten není součástí výrobku. Lhůta je na to dva týdny.
Takže úměrná částka kterou mu strhnu musí být odsouhlasena oběma? Nebo je to na mě či na nějaké kalkulaci třeba právě od dovozce?
Jinak od začátku je vidět že zákazník čekal přesně na toto. Při komunikaci se servisem se dokonce dušoval, že si klidně počká déle, že chce aby se výrobek řádně a důkladně prověřil, otestoval... I díky tomu to vlastně padlo mimo 30 dní, což vlastně ze začátku byl jeho záměr. I takový jsou někteří zákazníci.
7. 12. 2017 12:20:27
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-vraceni-plne-castky/strana/2#reply1315967
David Koudela
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
7. 12. 2017 12:44:25
Napsal Karlos;1428588
Takže úměrná částka kterou mu strhnu musí být odsouhlasena oběma? Nebo je to na mě či na nějaké kalkulaci třeba právě od dovozce?
Jinak od začátku je vidět že zákazník čekal přesně na toto. Při komunikaci se servisem se dokonce dušoval, že si klidně počká déle, že chce aby se výrobek řádně a důkladně prověřil, otestoval... I díky tomu to vlastně padlo mimo 30 dní, což vlastně ze začátku byl jeho záměr. I takový jsou někteří zákazníci.
To ale zcela mění situaci... myslím... po dohodě se dá lhůta prodloužit a myslím že tohle co napsal je akceptace toho že po 30 dnech nemá právo jakého se dožaduje. Nebo se mylím?
7. 12. 2017 12:44:25
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-vraceni-plne-castky/strana/2#reply1315966
Napsal dkoudela;1428590
To ale zcela mění situaci... myslím... po dohodě se dá lhůta prodloužit a myslím že tohle co napsal je akceptace toho že po 30 dnech nemá právo jakého se dožaduje. Nebo se mylím?
Urcite fakt, ze trva na poradem vyzkouseni, neznamena, ze tim souhlasis s prolouzenim doby potrebne k vyrizeni. Tam by musel byt jednoznacny souhlas s tim prodlouzenim a to proste nebyl. Nebyl na to ani upozornen, ze by to mohlo trvat dele a zakon ten souhlas vyzaduje.
7. 12. 2017 12:58:48
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-vraceni-plne-castky/strana/2#reply1315965
David Koudela
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
7. 12. 2017 14:32:14
Napsal Radek O.;1428593
Urcite fakt, ze trva na poradem vyzkouseni, neznamena, ze tim souhlasis s prolouzenim doby potrebne k vyrizeni. Tam by musel byt jednoznacny souhlas s tim prodlouzenim a to proste nebyl. Nebyl na to ani upozornen, ze by to mohlo trvat dele a zakon ten souhlas vyzaduje.
Několikrát se dušoval že počká déle.... co už více je souhlas? No nejsme právníci ani soudci. Dle mě to není tak jednoznačné. Ale je to samozřejmě na majiteli.
7. 12. 2017 14:32:14
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-vraceni-plne-castky/strana/2#reply1315964
Z ceho usuzujete, ze s tim souhlasil? Divam se na toto vlakno a zakladatel to takto nepopisuje. Samozrejme pokud najde souhlas s tim, ze se lhuta muze prodlouzit, pak neni co resit a je to v poradku.
7. 12. 2017 14:52:20
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-vraceni-plne-castky/strana/2#reply1315963
David Koudela
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
7. 12. 2017 14:56:00
Při komunikaci se servisem se dokonce dušoval, že si klidně počká déle, že chce aby se výrobek řádně a důkladně prověřil, otestoval... I díky tomu to vlastně padlo mimo 30 dní, což vlastně ze začátku byl jeho záměr. I takový jsou někteří zákazníci.
Z toho bych jednoznačně toto usoudil.
7. 12. 2017 14:56:00
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-vraceni-plne-castky/strana/2#reply1315962
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit