Zadejte hledaný výraz...

Reklamace – vrácení peněz

fbcskk2
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
2. 9. 2009 13:24:20
1) prodal jsem zboží přes e-shop
2) určitý datum přišla klasická reklamace (špatná kulatost míče, poškozený povrch)
3) přeposlal jsem zboží k výhradnímu dustributorovi, ten pak výrobci (mimo ČR)
4) do dvou měsíců mi přišlo vyrozumění o zamítnutí reklamace
5) přeposlal jsem jej i s výrobkem zpět kupujícímu
Ten se teď ale dožaduje vrácení peněz s odůvodněním, cituji: "Reklamace trvá 30 dní,takže žádám vrácení peněz." ... Co s tím?
Díky za případná moudra a rady.
2. 9. 2009 13:24:20
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-vraceni-penez#reply364907
Doskok
verified
rating uzivatele
(10 hodnocení)
2. 9. 2009 14:40:15
Vrátit peníze. Nic jiného ti asi nezbyde...
2. 9. 2009 14:40:15
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-vraceni-penez#reply364906
fbcskk2
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
2. 9. 2009 15:55:06
Vrátit peníze. Nic jiného ti asi nezbyde...
Lze se tedy domáhat vrácení peněz u výhradního dodavatele, nebo tady už ta třicetidenní lhůta neplatí?
2. 9. 2009 15:55:06
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-vraceni-penez#reply364905
on.la
verified
rating uzivatele
(15 hodnocení)
2. 9. 2009 19:26:24
Napsal fbcskk2;353629
Lze se tedy domáhat vrácení peněz u výhradního dodavatele, nebo tady už ta třicetidenní lhůta neplatí?
z logiky věci by tomu tak být mělo. záleží ale, jak je tvůj dodavatel seriozní. u známějších značek to není obvykle problém.
2. 9. 2009 19:26:24
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-vraceni-penez#reply364904
igor
verified
rating uzivatele
(18 hodnocení)
2. 9. 2009 22:14:42
Od dodavatela beries podla Obchodneho zakonnika => ziadna zakonna zaruka 2 roky, ziadne vybavenie reklamacie do 30 dni, ziadna COI
Konecnemu spotrebitelovi predavas podla Obcianskeho zakonnika => zaruka 2 roky, reklamacia 30 dni, COI
Povedal by som, ze sa s tebou bohuzial nebudu bavit, pokial nie si zaujimavy zakaznik.
2. 9. 2009 22:14:42
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-vraceni-penez#reply364903
Martin
verified
rating uzivatele
(36 hodnocení)
2. 9. 2009 22:24:59
Konecnemu spotrebitelovi predavas podla Obchodneho zakonnika => zaruka 2 roky, reklamacia 30 dni, COI
Jenom opravím překlep, koncovému zákazníkovi prodáváš podle občanského zákoníku. To, jakou dohodu ohledně záruk máš s dodavatelem, je na vaší domluvě.
2. 9. 2009 22:24:59
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-vraceni-penez#reply364902
fbcskk2
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
5. 9. 2009 18:31:35
Díky za info pánové.
5. 9. 2009 18:31:35
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-vraceni-penez#reply364901
DaliborF
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
7. 9. 2009 12:14:57
Ze zákona máš povinnost vyřídit reklamaci do 30 dnů, ale nemáš povinnost sdělovat zákazníkovi, že je již reklamace vyřízena. Tzn.že pokud se zákazník po uplynutí 30ti dení lhůty neozval sám, ale kontaktoval jsi ho sám po dvou měsících, mlžeš mu tvrdit, že reklamace byla zamítnuta ve 30ti denní lhůtě, že je jeho problém, že se neozval.
7. 9. 2009 12:14:57
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-vraceni-penez#reply364900
fbcskk2
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
9. 9. 2009 16:31:26
Zajímavé... btw. je někde stanovena povinnost přeposílat to poštou? Napadl mě požadavek, že by si pro to mohl přijet... Jasně že bych to neuplatňoval u opodstatněných případů, ale třebe ten minulej mě díky té lhůtě regulérně natáhnul (reklamace neprošla).
---------- Post was amended at 8:46 ----------
Co je ohraničení toho 30denního termínu? První a poslední razítko pošty?
9. 9. 2009 16:31:26
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-vraceni-penez#reply364899
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit