Zadejte hledaný výraz...

Reklamace v Alza

kosmik1
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
25. 11. 2014 14:46:58
Dobrý den,
potřeboval bych opět poradit, v Alze mám notebook v reklamaci, vadu opravili ale volali mi, jestli chci opravit i rozbitý popraskaný spodní kryt za 1800kč - já jsem si jistý, že nic prasklého nebylo a nechal sem si to při předání také potvrdit do reklamačního protokolu.
Otázka je na co mám nyní právo?
Zítra jedu na pobočku Alzy a nevím, co po nich vlastně chtít, ať to uvedou do původního stavu,tzn. že budu další dobu čekat na notebook (mají na to nějakou lhůtu vůbec?), nebo mohu rovnou požadovat těch 1800kč za které si koupím ten kryt a sám vyměním? Na co mám podle zákona oficiálně právo prosím?
Díky.
25. 11. 2014 14:46:58
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-v-alza#reply1071214
Milan Hrnčál
verified
rating uzivatele
(19 hodnocení)
25. 11. 2014 16:02:47
Ahoj,
určitě si vem reklamační protokol. Jestli to tam máš napsané, tak by neměl být problém a cenu za opravu musí uhradit oni.
25. 11. 2014 16:02:47
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-v-alza#reply1071213
Gabonator
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
25. 11. 2014 16:35:34
Zdá sami, že pokiaľ je to reklamácia, tak nemáte sám nič opravovať ani vymieňať.
25. 11. 2014 16:35:34
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-v-alza#reply1071212
kosmik1
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
25. 11. 2014 16:43:40
Napsal Gabonator;1143932
Zdá sami, že pokiaľ je to reklamácia, tak nemáte sám nič opravovať ani vymieňať.
Rozumím, ale pro mě by bylo lepší, kdybych si to mohl opravit sám, než další měsic čekat, než to pošlou zpět do servisu, aby to opravili na náklady alzy..
25. 11. 2014 16:43:40
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-v-alza#reply1071211
Milan Hrnčál
verified
rating uzivatele
(19 hodnocení)
25. 11. 2014 18:19:51
Napsal kosmik1;1143934
Rozumím, ale pro mě by bylo lepší, kdybych si to mohl opravit sám, než další měsic čekat, než to pošlou zpět do servisu, aby to opravili na náklady alzy..
A co to poslat přímo servisnímu středisku? Já to tak řešil vždy s reklamací a za týden nebylo co řešit :-)
25. 11. 2014 18:19:51
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-v-alza#reply1071210
ixemin
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
25. 11. 2014 20:23:38
požiadať alzu o zapožičanie notebooku, ak nevyhovejú, notebook si niekde prenajať a žiadať od alzy úhradu nákladov, ak ho máš k práci napríklad.
Ak spôsobili vadu, mali by niesť následky
25. 11. 2014 20:23:38
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-v-alza#reply1071209
Gabonator
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
25. 11. 2014 20:47:41
Napsal kosmik1;1143934
Rozumím, ale pro mě by bylo lepší, kdybych si to mohl opravit sám, než další měsic čekat, než to pošlou zpět do servisu, aby to opravili na náklady alzy..
Chápem, je to blbé. Mne sa pokazil Asus, tak som to rovno poslal autorizovanému servisu. Za tri dni ho kurier doniesol opravený. Obišiel som predajcu a poslal priamo servisu. 1800 Kč tiež nenájdete na ulici, možno malá útecha.
25. 11. 2014 20:47:41
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-v-alza#reply1071208
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit