Zadejte hledaný výraz...

Reklamace u České pošty po převzetí zboží zákazníkem

pavelpvl
verified
rating uzivatele
30. 1. 2016 21:10:30
Mám e-shop a Česká pošta mě vyjde nejlevněji (posílám malé balíčky). Co mě však zaráží a nevím jak řešit je situace, kdy klient balíček převezme a pak (asi až po chvíli někde doma) zjistí, že produkt je rozbitý.
Bylo mi řečeno, že v tom případě já nemohu vůbec řešit reklamaci služby, za kterou jsem zaplatil, že to musí vše dělat klient, protože balík přijmul.
Setkali jste se s touto situací? Jak řešíte reklamaci u ČP?
30. 1. 2016 21:10:30
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-u-ceske-posty-po-prevzeti-zbozi-zakaznikem/#reply1170654
darksir
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
30. 1. 2016 21:12:42
Ano, proto se na většině lepících pásek s potiskem píše - pokud je poškozená, nepřebírejte a sepište reklamaci s řidičem. Jak může pošta ručit za něco, co si člověk odnesl domů a tam to mohl rozšlapat? Pokud na balíku není patrné poškození a přesto je věc uvnitř rozbitá, je to VĚTŠINOU chyba toho, kdo zboží nevhodně zabalil. Poslal jsem několik tisíc zásilek a pošta poškodila možná tři.
30. 1. 2016 21:12:42
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-u-ceske-posty-po-prevzeti-zbozi-zakaznikem/#reply1170653
Milan
verified
rating uzivatele
(72 hodnocení)
30. 1. 2016 21:27:42
Me jich pošta poškodila víc, ale vždy reklamaci uznala. Což třeba DPD, PPL, ... Ne. A to ať už jsem reklamoval ja protože zákazník zásilku neprevzal, nebo reklamoval zákazník.
30. 1. 2016 21:27:42
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-u-ceske-posty-po-prevzeti-zbozi-zakaznikem/#reply1170652
pavelpvl
verified
rating uzivatele
30. 1. 2016 22:30:42
Klient musí obálku nejdřív otevřít, a k tomu se nedostane dřív, než když podepíše dokument o přijetí. Navíc pokud klient nevidí, že je obálka poškozená, produkt převezme a pošťáky nezdržuje, to je logické.
30. 1. 2016 22:30:42
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-u-ceske-posty-po-prevzeti-zbozi-zakaznikem/#reply1170651
Radek M.
verified
rating uzivatele
(17 hodnocení)
30. 1. 2016 23:56:41
Napsal pavelpvl;1262221
Bylo mi řečeno, že v tom případě já nemohu vůbec řešit reklamaci služby, za kterou jsem zaplatil, že to musí vše dělat klient, protože balík přijmul.
Vykašli se na to, co ti někde bylo řečeno a najdi si to v obchodních podmínkách České pošty. Jak to tam má ČP nevím, ale u PPL běžně reklamujeme zásilky třeba druhý den po převzetí a rozbalení a řešíme reklamaci my jako odesílatel. A spousta takových reklamací nám byla v pohodě uznána. Když jsi odesílatel a za tu službu platíš ČP ty, tak nevidím důvod, proč by tu reklamaci u ČP měl, nebo dokonce musel dělat příjemce.
30. 1. 2016 23:56:41
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-u-ceske-posty-po-prevzeti-zbozi-zakaznikem/#reply1170650
Pavel Frcek
verified
rating uzivatele
(14 hodnocení)
31. 1. 2016 01:13:36
U Geise máte 3 dny na reklamaci zásilky po doručení..jak je to jinde to nevím....
31. 1. 2016 01:13:36
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-u-ceske-posty-po-prevzeti-zbozi-zakaznikem/#reply1170649
keran
verified
rating uzivatele
31. 1. 2016 08:46:04
Příjemce zásilky musí do 2 dnů od převzetí nahlásit na poště, že zásilka přišla poškozena. Jinak právo na reklamaci zaniká
31. 1. 2016 08:46:04
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-u-ceske-posty-po-prevzeti-zbozi-zakaznikem/#reply1170648
pavelpvl
verified
rating uzivatele
31. 1. 2016 09:59:33
Napsal ramix;1262250
Vykašli se na to, co ti někde bylo řečeno a najdi si to v obchodních podmínkách České pošty.
Tak, tvrdí to zaměstnanci ČP a obchodní zástupce ČP. :) Ale asi máš pravdu, počtu si, jen se bojím, že se nedočtu nic nového..
31. 1. 2016 09:59:33
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-u-ceske-posty-po-prevzeti-zbozi-zakaznikem/#reply1170647
darksir
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
31. 1. 2016 17:29:51
Fakt je ten, že pošta je co se týká reklamaci hodně vstřícná. Často uznají i v případech, kdy to bylo evidentně špatně zabalené. Asi pochopili, že nemají nejlepší pověst a tímto by si ji ještě dále zhoršovali. Těch pár korun, co občas vyplatí za poškození zásilek jim za pomluvy mezi lidmi zřejmě nestojí.
31. 1. 2016 17:29:51
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-u-ceske-posty-po-prevzeti-zbozi-zakaznikem/#reply1170646
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit