Zadejte hledaný výraz...

Reklamace sluzby

Dobrý den,
chci se zeptat jak postupovat v případě ze klient provedl reklamaci úpravy na webu a já případně nebudu schopen ji opravit. Podle mne by mela byt vrácena zaplacena částka za úpravu či za modul. Jak byste postupovali Vy?
Je to první případ, ale obavám se, ze se nevyhnu nějakému podobnému řešení.
Jak dlouho případně mám na reklamaci? Ze zákona pokud vim jeden měsíc.
Děkuji za odpovědi a případně podněty.
10. 9. 2013 01:33:05
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-sluzby/#reply942932
Jde o reklamaci (dokončení správného zadání objednávky), nebo o následné služby (nad rámec objednávky) ?
10. 9. 2013 09:04:54
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-sluzby/#reply942931
To první. Resp. takto. Zadání bylo hotovo, faktura proplacena a pak vznesen pozadavek na úpravu. My jsme vyhověli, nicméně zadavateli se zda, ze script nenaplnil očekávání. A já se obavám ze úpravu k vzájemně spokojenosti nezvladneme. Klient si tam už začíná vymyslet az nesmysly. Co s tím?
10. 9. 2013 10:40:23
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-sluzby/#reply942930
qwertr
verified
rating uzivatele
(7 hodnocení)
10. 9. 2013 11:04:42
Jednoducho.
Pozriem sa prílohy zmluvy, kde je podrobne spísané požiadavky na script.
S tým zoznamom požiadaviek súhlasili obidve strany. Pri odovzdávaní ste zobrali ten zoznam požiadaviek, čo mal to zadanie robiť, prešli ste ho a klient to akceptoval. Pokiaľ klient niečo reklamuje, tak reklamuje len niečo z toho zoznamu požiadaviek. Prečo by mal reklamovať a požadovať niečo na čom ste sa nedohodli, že to budete robiť.
Pokiaľ tie nezmysli, čo požaduje klient sú nad rámec zadania, tak to nie je reklamácia. To sú nové veci, ktoré chce po Vás a stým musia súhlasiť obidve strany.
10. 9. 2013 11:04:42
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-sluzby/#reply942929
GraphicSite
verified
rating uzivatele
(20 hodnocení)
10. 9. 2013 13:31:23
Přesně tak, že nenaplnil jeho očekávání je jeho smůla když to tak řeknu. Pokud script vyhovuje smluvní specifikaci není co řešit.
10. 9. 2013 13:31:23
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-sluzby/#reply942928
Smlouva na toto není. Specifikace grafický návrh. Vymýšlí si že toto je špatně a toto. Řešení je aktuálně funkční, ale zkresluje náhledy ( fotky mají nevyhovující tvar ) a ořezávací script nebyl předmětem objednávky ( objednávku bych nevzal jinak ). Navíc náhledy kde má postava uřízlou hlavu jsou blbost. Zkreslení je minimální. Variabilní šířka náhledu blbne v jiných prohlížečích ( narážím na problém, že né každý script funguje všude stejně ). Jak tedy postupovat?
10. 9. 2013 16:25:00
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-sluzby/#reply942927
Tomáš
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
11. 9. 2013 16:58:31
Takže jde o to, že tam chce k nahraným fotkám náhledy zmenšené na konkrétní velikost? Pokud ano, tak PM (tady se řeší spíše smluvní záležitost). Něco takového jsem nedávno dělal (PHP, AJAX) a můžu případně pomoci a nebo alespoň získáš přehled nad možnostmi ;-)
11. 9. 2013 16:58:31
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-sluzby/#reply942926
PM pošlu zítra. Ale už je to vyřešené. Nicméně rád problém zkonzultuji pro příště :-)
12. 9. 2013 00:04:24
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-sluzby/#reply942925
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit