Zadejte hledaný výraz...

Reklamace – rada

kavecko
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
4. 4. 2013 05:56:02
Lhůtu o odstoupení do 14 dnů máme v obchodních podmínkách :).
Jinak jak postupujete s velmi agresivní, vulgárním a arogantním zákazníkem? Teď se mi to teda sešlo. Tento zákazník mi prokazatelně vyhrožuje, takřka násilím. Upozornil jsem ho, že pokud bude pokračovat, budu muset dát podklady PČR.
4. 4. 2013 05:56:02
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-rada/strana/2#reply886158
marat
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
4. 4. 2013 06:39:26
Napsal kavecko;931924
No můj text byl pochopený z Vaší strany špatně. Výstup - konektor podporuje Full HD, tzn. že si na něm přehrajete Full HD filmy, ale prostředí zařízení má v HD. O prostředí ve Full HD není nikde nic psáno. Je rozdíl v tom jestli přehrává FULL HD a nebo jestli má prostředí (operační systém) v HD. To jsou dvě rozdílné věci.
Tohle zase nechápu já. Pokud napíšeš, že zařízení podporuje Full HD, tak mě žádné prostředí nezajímá. Buď zařízení tu specifikaci má nebo ne. Něco jiného je, když prodáváš jenom kabel se specifikací Full HD.
4. 4. 2013 06:39:26
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-rada/strana/2#reply886157
kavecko
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
4. 4. 2013 08:37:58
marat:
Dobrý den,
pletete dvě rozdílné věci dohromady. To máte přeci to samé jako u telefonu. Má výstup na HDMI, které podporuje FULL HD, ale to přeci neznamená, že displej telefonu má také FULL HD ne?
4. 4. 2013 08:37:58
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-rada/strana/2#reply886156
ora
verified
rating uzivatele
(14 hodnocení)
4. 4. 2013 14:16:32
Někteří zákazníci si bohužel naučili používat tento agresivní způsob jednání, aby dosáhli svého a mnohdy se jim to daří. Často je to zásluhou mizerné úrovně služeb , kdy se slušným chováním ničeho nedomůžete (ani toho na co máte nárok). Jako podnikatel se ovšem nemůžete hádat se zákazníkem, to nikdy nevyhrajete i když budete mít pravdu.
Situaci musíte snažit vždy obrátit ve svůj prospěch (např. že napíšete sami dotaz na ČOI :-)) a snažit se mu záležitost vysvětlit (že přesně pro tyto účely je v zákoně doba 14 dnů) a navrhnout kompromis. Např. výměnu za jiný výrobek s doplatkem, poskytnutí voucheru v určité ceně atd.
Často se ovšem stává, že eshopy pracují s tak nízkou marží, že jim pro řešení podobných případů nezbývají prostředky. Dělat ovšem business tímto způsobem (levné ceny) je krátkozraké...
4. 4. 2013 14:16:32
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-rada/strana/2#reply886155
kavecko
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
4. 4. 2013 14:31:51
Rozhodl jsem se, že se zákazníkem to ukončím. Zařízení hodím na web jako bazarové a bude klid ;).
4. 4. 2013 14:31:51
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-rada/strana/2#reply886154
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit