Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Reklamace – problémy

lada1979
verified
rating uzivatele
25. 9. 2018 20:50:13
Napsal jakanas;1486586
Tak bohužel je vidět že jsi nikdy s žádným znalcem nepracoval.
Ten samozřejmě do protokolu o který se potom může opírat soud dává i protokol a svoje připomínky k němu.
Také většina znalců to dělá tak že pokud vada na zboží je tak platí zákazník plnou cenu posudku, kterou potom požaduje proplatit po prodávajícím.
Pokud tam není tak si bere 10-15% . Např posudek na boty nás stál 1300Kč i s poštovným tam a zpět.
Vždycky jsme to dělávali tak že když byla reklamace částečně uznaná tak jsme to rozepsali po bodech
1) uznáno opraveno
2) neuznáno , mechanické poškození....
jenže z toho nevyplývá zda byla reklamace uznána nebo neuznána a dle právníka tohoto zákazníka pokud není reklamace uznána tak do zboží nesmíme zasahovat aby se mohl udělat znalecký posudek.
Jenže když neopravíme ty uznané části tak zase tím pádem nevyřídíme reklamaci.
Snažil jsem se volat na linku čoi o radu, ale místo slibovaného operátora je tam pouze automat který mi předčítá rady z jejich stránek.
No začínáš mě docela bavit, ale nevím proč se do mě navážíš, když ti chci pomoci. Pokud máš znalce za 1300 za znalecký posudek na boty, myslím tím skutečně znalecký posudek a ne dopis dej mi prosím kontakt. Asi hloupě používáme TZU Brno a tam je ceník za posouzení dopisem 1000 Kč na textil a 2400 Kč na boty, plus poštovné. Znalecký posudek v násobcích dle způsobu posouzení a provedených zkoušek.
Jinak reklamaci jsi vyřídil a nezáleží na tom zda jsi po odborném posouzení vady uznal či neuznal. Pokud není zákazník spokojen se způsobem vyřízení reklamace či uznaných neuznaných vad, má se proti tomu odvolat a nebo použít mimosoudní řešení sporů, případně udělat posudek a soudit se. Zatím jsi tu z výhrad zákazníka nic konkrétního kromě vyhrožování právníkem zákazníka neuvedl. Odůvodnění, že neuznané vady způsobil zákazník v případě ztracených věcí či nedodržování návodu je dostatečné. U ztracených částí může znalec tak nanejvýš zkoumat, zda vada není to, že to vůbec vypadlo. To, že jsi něco opravil není nic co by bránilo posouzení znalcem. Na druhou stranu pokud tu opravdu hrozí soud měl by sis udělat sám znalecký posudek na vady a způsobu jejich odstranění, jelikož se během soudu už k výrobku asi nedostaneš aby sis udělal svůj posudek.
25. 9. 2018 20:50:13
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-problemy/strana/2/#reply1366428
cargopro
verified
rating uzivatele
27. 9. 2018 00:05:12
Napsal jakanas;1486785
No to snad nemyslíš vážně.
Nejde jen o 3000kč, jde o 8500kč. To je už částka kterou nejsem ochotný jen tak zahodit. Hlavně nechápu proč bych měl ustupovat nějakému pomatenému vykukovi.
A ano takový jeden mě rozhodit dokáže, jedeme 100% prozákaznicky, proto jsme ochotni opravit i to co si zákazník rozbije sám, nahradit díl který ztratil. Pouze v tomto případě se to bohužel obrací proti nám. Protože dle právníka nesmíme opravovat to co jsme neuznali jako závadu.
možná byste měl uvést o jaký konkrétní výrobek šlo a byli bychom více v obraze. Jestli z výrobku upadávají krytky nesvědčí to o nějaké kvalitě a chápu, že se ze zákazníka stává uhlavní nepřítel.
27. 9. 2018 00:05:12
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-problemy/strana/2/#reply1366427
jakanas
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
17. 10. 2018 09:08:58
Tak se do toho nakonec zapojila žena tohoto zákazníka, požádala mě zda ještě platí nabídka na odkup za slíbenou cenu a druhý den zákazníka poslala reklamaci převzít a rovnou prodat. Jsem strašně rád že aspoň ona pochopila že pro ně dělám mnohem víc než bych musel. Ale je to stres.
Ale plyne mi z toho jedno ponaučení, pokud budeme chtít zákazníkovi něco zdarma opravit, tak na to musíme mít písemné svolení.
---------- Příspěvek doplněn 17.10.2018 v 09:11 ----------
Napsal cargopro;1487159
možná byste měl uvést o jaký konkrétní výrobek šlo a byli bychom více v obraze. Jestli z výrobku upadávají krytky nesvědčí to o nějaké kvalitě a chápu, že se ze zákazníka stává uhlavní nepřítel.
S kvalitou nemáme problém a krytky upadávají pouze těm co se ke zboží chovají jako prasata, ale těch je naštěstí pod jedno procento.
Podáváme 300ks zboží měsíčně a máme letos 12 reklamaci, takže zatím spokojenost.
17. 10. 2018 09:08:58
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-problemy/strana/2/#reply1366426
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit