Napsal markoniuss;1140480
Třeba Lenovo platí http://fleishmanhillard.com/ , samozřejmě když nemáte unikátní a dobrý produkt, tak to žádná marketingová agentura nezachrání. Marketingová agentura je tu pro komunikaci se zákazníky pro větši společnosti typu Adidas, Nike, Lenovo atd... Nebo třeba pro e-shopy to dělá www.acomwar
Z mojich empirickych (a bohatych skusenosti): vsetky velke firmy, ktore uvadzate nesleduju efektivitu standardnym sposobom. V newspeaku: akceptuju "branding znacky" (pre beznych ludi: rozhadzuju neefektivne peniaze) - t.j. priklad je zly.
Co sa tyka acomware - podla mojich informacii:
a) neakceptuju vykonnostne platby
b) na klientskych projektoch povacsine pracuju "junior account manageri" - naozajstnych "marketing guru" je tam minimum
c) uvedte prosim aspon zopar projektov kde acomware uspesne dokazal to co ste tvrdili:
"pokud opravdu mám peníze a tématu nerozumím si zaplatím marketingovou agenturu, která vytvoří marketingovou strategii, jejíž součástí je web"
podla mojich informacii taketo nieco neexistuje.
Uvedomte si prosim, ze pokial by taketo super-hyper agentury existovali, tak si mozu naozaj uctovat na poplatkoch nekonecne sumy, pretoze komplexna marketingova strategia je dnes naozaj gro kazdeho projektu. Ostatne veci (i.e. nakup/vyroba tovaru/produktu, logistika, pravny a ekonomicky background, HR a pod) su naozaj uplne podruzne...
13. 11. 2014 21:12:07