Zadejte hledaný výraz...

Reklamace -posílání příslušenství

Kdy posílám na reklamaci třeba grafickou kartu, proč musím posílat i kabely, CD, příručku, tedy i věci co jsou v pořádku ? Zbytečně pak zkěžkává balík a je vyšší poštovné.
Přece v servisu kam to e-shop zašle toto příslušenství mají.
27. 11. 2009 17:53:05
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-posilani-prislusenstvi/#reply410588
mka
verified
rating uzivatele
27. 11. 2009 18:15:26
To si vyřeš s tím, od kohos' nakoupil a kdo to po tobě vyžaduje. Tady mi to připadá poněkud mimo mísu...
27. 11. 2009 18:15:26
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-posilani-prislusenstvi/#reply410587
Peter Sandtner
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
27. 11. 2009 18:40:51
K tomu káblu. Niekedy môže aj on zapríčiňovať problém.
27. 11. 2009 18:40:51
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-posilani-prislusenstvi/#reply410586
Petr Silon
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
27. 11. 2009 18:58:02
Napsal Neregistrovaný;404296
Když posílám na reklamaci třeba ..., proč musím posílat i .....
Musíš poslat vše komplet:
- ať je možné vše řádně vyzkoušet
- pokud je zboží neopravitelné, mění se většinou kus za kus (balení za balení)
- nikdo při výdeji opraveného zboží nebo vydání nového zboží nebude složitě kontolovat, co všechno jsi dodal/nedodal apod. příp. pokud by ti dávali novou věc, tak by ti zas část příslušenství neměli posílat apod.
- i prodejce, u kterého si nakoupil, u svého dodavatele mění většinou také kus/kus
- všichni, kdo se v procesu s reklamovanou věcí dostanou do styku ti navíc budou vděční, pokud zboží dodáš i v originálním balení (to ovšem není podmínkou - balení není součást výrobku) ALE, zjednodušíš a zrychlíš orientaci všech, kdo s tím budou manipulovat, a originální krabice/vycpávky zajistí většinou i nejlepší ochranu při cestě zákazník-prodejce-servis a zpět
Napsal Neregistrovaný;404296
Přece v servisu kam to e-shop zašle toto příslušenství mají.
Ne, nemají. :) Některé servisy opravují tolik různorodých výrobků, jejich produktových řad, navíc různého stáří, případně různých výrobců, že opravdu nikdo nějaké příslušenství na servise nedrží.
Je to už trošku jasnější?
27. 11. 2009 18:58:02
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-posilani-prislusenstvi/#reply410585
Santhew
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
5. 12. 2009 14:12:44
Poštovné stejně nebudeš mít vyšší. Cena balíku se nerozpočítává podle váhy... Pokud překročíš nějákou "extrémní" váhu, tak ti poštovné o pár korun zvýší, ale...
5. 12. 2009 14:12:44
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-posilani-prislusenstvi/#reply410584
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit