Zadejte hledaný výraz...

Reklamace od zákazníků

Mirek
verified
rating uzivatele
(61 hodnocení)
22. 1. 2013 10:12:54
Lidi opravdu nečtou, já se poměrně dlouho potýkal s tím, že lidi objednávali zboží co není. Přestože přímo u tlačítka pro vložení do košíku byl obrovský červený nápis Není skladem. Takže jsem to nakonec musel vyřešit tak, že co není skladem nelze vložit do košíku. Jinak k těm reklamacím, já jich mám obecně poměrně málo s vyjímkou zboží co lítá. Zákazník si koupí vrtulník či cokoliv jiného, doma to zkouší a protože to neumí tak ho rozstřelí o zed. No a poté se to snaží reklamovat s odůvodněním, že dálkové ovládání funguje špatně že by to do té zdi přeci neposlal.
22. 1. 2013 10:12:54
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-od-zakazniku/strana/2#reply854970
HonzaD
verified
rating uzivatele
24. 1. 2013 07:38:23
Možná bych se taky zkusil zamyslet, jestli to co prodáváš je vůbec vhodným produktem pro prodej přes internet. Jestli to nevyžaduje spíše s potenciálním zákazníkem promluvit, vyjasnit si představy a potom teprve tvořit.
24. 1. 2013 07:38:23
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-od-zakazniku/strana/2#reply854969
vandusa
verified
rating uzivatele
2. 7. 2013 21:09:03
Musím se zapojit, mám vážný dotaz a spěchá to. Prosím poraďte jak mám postupovat, když si paní objednala zboží cca za 1000 Kč a hradila ho předem. Balík jí dorazil, ale paní mi píše, že jí nic nedošlo a do shcránky nedostala žádný papír. Balík leží na poště, doložila jsem jí to i dokumentem na internetu. Paní si tam ovšem nedošla, že nemá papír. Mám obavy , že se balík vrátí zpět. Pokud si neuhradí znovu poštovné, tápu jak mám postupovat potom. Má nárok na vrácení peněz? Trochu mě i napadá, že je to bouda a zboží si schválně nechce vyzvednout, abych jí musela vrátit zpět platbu. Jak je to ze zákona? Díky za rady!!!
2. 7. 2013 21:09:03
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-od-zakazniku/strana/2#reply854968
Napsal vandusa;968659
Musím se zapojit, mám vážný dotaz a spěchá to. Prosím poraďte jak mám postupovat, když si paní objednala zboží cca za 1000 Kč a hradila ho předem. Balík jí dorazil, ale paní mi píše, že jí nic nedošlo a do shcránky nedostala žádný papír. Balík leží na poště, doložila jsem jí to i dokumentem na internetu. Paní si tam ovšem nedošla, že nemá papír. Mám obavy , že se balík vrátí zpět. Pokud si neuhradí znovu poštovné, tápu jak mám postupovat potom. Má nárok na vrácení peněz? Trochu mě i napadá, že je to bouda a zboží si schválně nechce vyzvednout, abych jí musela vrátit zpět platbu. Jak je to ze zákona? Díky za rady!!!
tak pokud by se vam balik vratil, tak plneni vratit musite, nicmene v rovine teoreticke byste mohla pozadovat nahradu nakladu co jste s tim meli. Nicmene je tu druha vec. Pokud by si pani balik prevzala a odstoupila od smlouvy, tak byste ji musela penize vratit taky a zaroven i nahradit postovne, ktere platila za doruceni od vas k ni. Takze je otazkou, zda to resit.
2. 7. 2013 21:19:08
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-od-zakazniku/strana/2#reply854967
kunwald
verified
rating uzivatele
(70 hodnocení)
2. 7. 2013 21:19:46
Napsal vandusa;968659
Musím se zapojit, mám vážný dotaz a spěchá to. Prosím poraďte jak mám postupovat, když si paní objednala zboží cca za 1000 Kč a hradila ho předem. Balík jí dorazil, ale paní mi píše, že jí nic nedošlo a do shcránky nedostala žádný papír. Balík leží na poště, doložila jsem jí to i dokumentem na internetu. Paní si tam ovšem nedošla, že nemá papír. Mám obavy , že se balík vrátí zpět. Pokud si neuhradí znovu poštovné, tápu jak mám postupovat potom. Má nárok na vrácení peněz? Trochu mě i napadá, že je to bouda a zboží si schválně nechce vyzvednout, abych jí musela vrátit zpět platbu. Jak je to ze zákona? Díky za rady!!!
Zavolat na poštu jde je balík uložen a poprosit o opětovné doručení? Většinou jsou maximálně vstřícni, když po nich něco potřebuji.
2. 7. 2013 21:19:46
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-od-zakazniku/strana/2#reply854966
superprodejce007
verified
rating uzivatele
12. 7. 2013 15:21:32
Napsal jan.zehnal;896677
Kolik máte neoprávněných reklamací? Myslím tím skutečných vymyšlených reklamací od zákazníků. Bohužel já jich mám kolem 95%. Jak to máte vy?
Například mi chodí reklamace typu:
Zboží (plakát) nemá rozměr jako v popisu. Zboží přeměřím a rozměr je v pořádku.
Zboží neodpovídá obrázku. Zákazník ale není schopen říct v čem konkrétně.
Zboží je vyrobené z jiného materiálu, než je uvedeno v popisu. Zákazník si objedná zboží ze skla a tvrdí mi, že je to plast. Samozřejmě je zboží z čistého skla.
Velice často se mi také stává, že si zboží zákazník poškodí sám a pak se ho snaží reklamovat.
Především mě zaráží, že všichni zákazníci, kteří zkoušejí reklamovat takové nesmysly, požadují ihned peníze zpět s výhrůžkou.
Když mám oprávněné reklamace, kdy je na zboží skutečná výrobní vada, reklamují vždy slušně a není problém se s nimi dohodnout na výměně.
Máte štěstí asi na idioty, co neví, že mohou odstoupit od kupní smlouvy ve lhůtě 14ti dnů a tak zboží raději poškodí, aby ho mohli reklamovat. S tím ovšem asi těžko něco uděláte, leda se zákazníkem soudit a prokázat mu, že zboží poškodil on.
12. 7. 2013 15:21:32
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-od-zakazniku/strana/2#reply854965
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit