Zadejte hledaný výraz...

Reklamace notebooku

ondrax
verified
rating uzivatele
11. 7. 2013 10:10:31
Dobrý den, před rokem a půl jsem u alza.cz zakoupil notebook. Nyní přestal fungovat a já jel přesně před 30 dny reklamoval (poštou). DNes je to přesně 30. den od doručení. Jak mám nyní postupovat. Samozřejmě že bych chtěl vrátit peníze a zakoupit nový přístroj. Problémem je jak jsem scanoval originální doklad k reklamačnímu protokolu tak jsem ho někam zatoulal a za žádnou cenu jej nemohu najít. Druhým problémem je to že nemám ani dárek který jsem k tomu dostal který jsem ztratil už kdysi dávno. Jednalo se o USB flash disk. Je tedy nějaká možnost odstoupení od smlouvy i v tomto případě.
Děkuji
11. 7. 2013 10:10:31
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-notebooku-2#reply921618
saja
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
11. 7. 2013 10:29:44
Pozor na počítání lhůt - tzn. doručíte zboží 1. ledna, ale lhůta se počítá od 00.00 2. ledna ... od té doby 30 dní. Pokud jste s tím nepočítal, tak se ještě nehlašte, aby Vám jej nevrátili. Druhá věc je, zda mají někde uvedeno, že Vás budou kontaktovat (a jak). Stalo se nám, že telefon byl opraven asi 10. den po reklamaci, ale ndošla nám sms, tím pádem jsme čekali zbytečně 20 dní.
11. 7. 2013 10:29:44
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-notebooku-2#reply921617
Napsal saja;971940
Pozor na počítání lhůt - tzn. doručíte zboží 1. ledna, ale lhůta se počítá od 00.00 2. ledna ... od té doby 30 dní. Pokud jste s tím nepočítal, tak se ještě nehlašte, aby Vám jej nevrátili. Druhá věc je, zda mají někde uvedeno, že Vás budou kontaktovat (a jak). Stalo se nám, že telefon byl opraven asi 10. den po reklamaci, ale ndošla nám sms, tím pádem jsme čekali zbytečně 20 dní.
O povinnosti oznamnit vyrizeni reklamace za strany prodejce uz rozhodl i NS, takze ta povinnost je na strane prodejce. Dle meho se nezbavi teto povinnosti tim, ze posle SMSku a ta zakaznikovi nedorazi. Stale by to bylo, ze zakaznika neinformovali.
11. 7. 2013 10:33:27
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-notebooku-2#reply921616
ondrax
verified
rating uzivatele
11. 7. 2013 10:45:23
Dobrý den, cca před 10dny jsem alzu kontaktoval s tím jak probíhá. byl mi poslán email se zprávou od technika co vše bylo vyměněno. prý chyběla dorucovaci adresa v protokolu tak jsem jí ihned zaslal a bylo mi řečeno že byla doplněna. ovšem dnes je onen 31 už včera, teď jsem koukal do podaciho listku . proto vás žádám o radu jak nyní postupovat.
11. 7. 2013 10:45:23
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-notebooku-2#reply921615
Peníze ti určitě nevrátí...Koupeno před rokem a půl.Opraví ti v záruční době 2 let...
11. 7. 2013 11:45:34
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-notebooku-2#reply921614
Martin
verified
rating uzivatele
(62 hodnocení)
11. 7. 2013 11:50:15
Napsal kupsimobil;971979
Peníze ti určitě nevrátí...Koupeno před rokem a půl.Opraví ti v záruční době 2 let...
Pokud to nestihnou v zákoné lhůtě, bere se to jako neopravitelná závada. Takže může požádat o nové zboží nebo vrácení peněz.
11. 7. 2013 11:50:15
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-notebooku-2#reply921613
Napsal Martin Kejzlar;971982
Pokud to nestihnou v zákoné lhůtě, bere se to jako neopravitelná závada. Takže může požádat o nové zboží nebo vrácení peněz.
To souhlasím,ale pochybuji,že si na lhůty nedá Alza pozor
11. 7. 2013 12:29:50
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-notebooku-2#reply921612
PourFem
verified
rating uzivatele
12. 7. 2013 07:59:03
Napsal kupsimobil;972004
To souhlasím,ale pochybuji,že si na lhůty nedá Alza pozor
Ale Alza to samozřejmě neopravuje. Vše se posílá do značkových servisů. A tam občas na lhůty pečou.
12. 7. 2013 07:59:03
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-notebooku-2#reply921611
Mario
verified
rating uzivatele
(15 hodnocení)
12. 7. 2013 08:16:10
Ja som asi pol roka do zadu kupil v alzi microtik router po 2tyzdnoch odpadlo v nutri reset tlacitko ( vyrobna chyba ) isiel som ho reklamovat vsetko v poriadku po 30dnoch router stale nechodil ked som sa ich spytal co stym je povedali mi ze som si to zavinil sam a ze nato sa 30 dnova lehota nevztahuje ze to moze trvat aj pol roka ze to mam napisane v reklamacom protokole tak som tam pozrel a malymi pismenami bolo napisane ze som to zavinil sam pritom sa ma technik nepytal ako sa to stalo. Tak ze tolko k alze ;)
12. 7. 2013 08:16:10
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-notebooku-2#reply921610
ondrax
verified
rating uzivatele
14. 7. 2013 13:35:02
No zatím žádná odpověď ze strany alzy. Bohužel nemám krabici,nemám dárek a nemám originál záručního listu. Přeházel jsem půlku bytu a netuším kde by mohl být. Dárek byl tehdy zdarma.
14. 7. 2013 13:35:02
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-notebooku-2#reply921609
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit