Zadejte hledaný výraz...

Reklamace notebooku

lotty22
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
9. 4. 2010 19:05:01
Dobrý den,
potřebovala bych rady ohledně toho, jak mám postupovat při odstoupení od kupní smlouvy.
Níže Vám popíšu svůj případ:
30. ledna 2009 jsem si v brněnské pobočce Electro Worldu, s.r.o. kupovala počítač HP Mini Note. Používala jsem ho k běžým účelům: psaní, školním pracem, zpracovávání grafiky, prohlížení internetu a dalším a hlavně jsem nezasahovala do systému windows XP, který byl v tomto pc nainstalovaný.
V dubnu téhož roku jsem šla notebook reklamovat s tím, že jsem se nemohla dostat do systému windows, jelikož se notebook jednoho dne nechtěl vůbec zapnout. První reklamace byla vyřízena vpořádku. Vyměnili mi systemboard. Jo, první reklamaci mi provedl v pobočce v Olympii.
Pak mi letos 19. března 2010 klekl notebook podruhé. A to už mě začalo trochu štvát. Notebook zase nechtěl naběhnout. Zapnul se, ale zamrzl na modré obrazovce "Vítejte". Notebook vzali na reklamaci v pobočce v Tescu v Brně U Dálnice. V servisu CSystem, který opravuje vadné zboží Electro Worldu, s.r.o. vyměnili u tohoto notebooku celou základní desku. Bez konzultace se mnou nainstalovali nový operační systém a já jsem pišla o všechna data (na štěstí jsem je měla zazálohovaná na externím Harddisku HP - tedy na HDD kompatibilním s notebookem.
Po třetí jsem zašla do pobočky Electroworldu do Tesca s tím, že chci zboží vrátit: přinesla jsem jim originální krabici a veškeré příslušenství, které jsem obdržela k notebooku při koupi. Nejprve mi řekli, že musí notebook odeslat na poouzení, zda jde o tři stejné závady a pokud nepůjde o tři stejné závady, servis Csystem, notebook opraví a pošle jimho zpět do pobočky, kam jsem notebook odnesla. Největší gól byl ten, že se mě paní, co vyřizovala reklamaci, ptala na to, zda je notebook v záruční lhůtě. Taky mi bylo řečeno, že mohu odstoupit od kupní smlouvy pouze tehdy, přijdu-li se třemi stejnými závadami a nebo se čtyřmi různými závadami.
Před hodinou jsem se dozvěděla další zajímavou skutečnost: notebook už na mě čeká v Electroworldu a nikdo mi nenapsal SMS, jak slibovali. A další gól je ten, že hardware notebooku je v pořádku, že zjistili softwarovou závadu - jde o poškozený operační systém - do windowsu jsem vážně nelezla. Notebook neopravili, ale doporučili novou instalaci OS. Takže se ptám: Co mám v tomto případě dělat, když tenhle notebook, který je již ,podle mého slohu, vadný výrobek, když ho už nechci. Mám čekat do čtvrté závady a doma si pak nainstalovat nový operační systém (mezi CD nebylo přidáno CD s platnou licencí windows xp - jak si ho mám tedy nainstalovat?). Mám čekat až do té čtvrté závady, když zboží již nechci? Takové zboží podle mě není spolehlivé, a jak se mám pak spolehnout na to, že odvede slušnou práci, když spisuji svůj román? Mám čekat ve strachu, kdy se zase zhroutí OS - navíc by mi vznika škoda na Office, kterou mohu použít jen 3x, pochopila jsem-li to správně, nebo mohu od nich okamžitě žádat peníze a říct, že zboží už nechci?
Budu ráda za každou radu.
Jinak tady jsou obchodní podmínky Electroworldu.
Hezký den vám všem přeje
lotty22 ;)
9. 4. 2010 19:05:01
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-notebooku#reply488367
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit