Zadejte hledaný výraz...

Reklamace nábytku – poškrábané zrcadlo. Po sestavení už nemám nárok na reklamaci?

marat
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
26. 1. 2016 18:06:43
Napsal jakanas;1260806
No u mě stejně jako u většiny lidí to bylo tak že nás ani nenapadlo že je to taková katastrofa. Prostě velký zavedený obchod, kde všechno funguje OK a jejich eshop je děl, katastrofa. nezájem o zákazníka, nekomunikace. Až potom mě napadlo jít na heureku a zjistila jsem že v tom nejsem sama.
Nám se to podařilo vyřešit na prodejně kterou máme asi 20km daleko. Pokud by to tam nechtěli řešit tak jim to posílám celé zpět.
Velké obchody mají tu výhodu že zákazníky ani nenapadne si je prověřovat.
---------- Příspěvek doplněn 26.01.2016 v 16:26 ----------
Jiné ceny na internetu a v kamenné prodejně jsou stále dost běžné, otravné ale běžné. A i v mém obchodě se lidé často ptají jestli máme stejné ceny jako na internetu.
Když jsem dělal v electroworldu tak tam také byly jiné ceny a často i o 30% vyšší, než na electroworďáckým eshopu, Ale prostě nesměli jsme jim to za tu cenu dát. MAx bylo povoleno dát cenu tak někam mezi kamennou a internetovou.
Ty máš rozdvojenou osobnost?
26. 1. 2016 18:06:43
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-nabytku-poskrabane-zrcadlo-po-sestaveni-uz-nemam-narok-na-reklamaci/strana/2#reply1169213
radekxxx
verified
rating uzivatele
(10 hodnocení)
26. 1. 2016 18:45:47
A tohle jsou duvody proč radši kupuju v polsku rychla doba dodaní cca 1-2 tydny zboží mi privezou za par stovek až před barák a už 2x jsem řešil reklamci a stačilo jen vyfotit špatný kus a vubec to neřeší přivezou novej a starej ani nechtějí nazpět jednou jsem měl rejhu na dvířkách skříně a po druhe mi menily uchytky mel jsem tam 2 vzory
26. 1. 2016 18:45:47
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-nabytku-poskrabane-zrcadlo-po-sestaveni-uz-nemam-narok-na-reklamaci/strana/2#reply1169212
marat
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
26. 1. 2016 19:05:29
Napsal radekxxx;1260852
A tohle jsou duvody proč radši kupuju v polsku rychla doba dodaní cca 1-2 tydny zboží mi privezou za par stovek až před barák a už 2x jsem řešil reklamci a stačilo jen vyfotit špatný kus a vubec to neřeší přivezou novej a starej ani nechtějí nazpět jednou jsem měl rejhu na dvířkách skříně a po druhe mi menily uchytky mel jsem tam 2 vzory
To je tím, že ten nejhorší šunt v Polsku vyrábí a tak na tom mají největší marži. Je to odpadní překližka vyplněná kartonem. To ti ty dvířka můžou poslat 5x a pořád budou v plusu.
26. 1. 2016 19:05:29
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-nabytku-poskrabane-zrcadlo-po-sestaveni-uz-nemam-narok-na-reklamaci/strana/2#reply1169211
radekxxx
verified
rating uzivatele
(10 hodnocení)
26. 1. 2016 19:57:46
neni pravda a tady je co poloviny nabytku s polska akorad je drahej tady a cekaci doba pomalu 2 mesice
26. 1. 2016 19:57:46
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-nabytku-poskrabane-zrcadlo-po-sestaveni-uz-nemam-narok-na-reklamaci/strana/2#reply1169210
Jan
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
27. 1. 2016 14:33:29
Napsal marat;1260858
To je tím, že ten nejhorší šunt v Polsku vyrábí a tak na tom mají největší marži. Je to odpadní překližka vyplněná kartonem. To ti ty dvířka můžou poslat 5x a pořád budou v plusu.
90% prodávaného nábytku je dovoz z Polska (Čína). Ale netvrdil bych, že by to byl šunt, poláci dělají kvalitní nábytek (potraviny), dodávají pouze to, co si obchod objedná a v tom je ten problém. A jak je u nás běžné lidi mají rádi levné věci a na kvalitu nehledí, ikdyž už se to pomalu mění. JITONA je český výrobce nábytku a v obchodech ho vidíte pouze v katalozích, protože je kvalitní (o to dražší) a málo kdo si ho koupí.
Reklamaci bych ani nepřisuzoval tomu kolik co stojí, ale jak se k tomu postaví obchod. Všecko je jen o lidech.
27. 1. 2016 14:33:29
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-nabytku-poskrabane-zrcadlo-po-sestaveni-uz-nemam-narok-na-reklamaci/strana/2#reply1169209
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit