Zadejte hledaný výraz...

Reklamace – kvůli barvě

beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
15. 4. 2014 08:22:35
Zákazník si koupil celkem drahou, velkou a těžkou věc za desítky tisíc korun. Po tom, co mu to zboží bylo dovezeno volal, že mu nevyhovuje barva a že chce výměnu. Pominu to, že pokud mu tak šlo o tu barvu, tak se to všechno mohlo domluvit dopředu. U produktu nebyla uvedena. Už jsem objednal další kus, takže to bude pálka ... lze si v tomto případě říci o nějaké vícenáklady?
15. 4. 2014 08:22:35
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-kvuli-barve#reply1015375
Kamilweb
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
15. 4. 2014 08:30:26
To me se stalo nekolikrat, ze zbozi vraceli, ze se jim zkratka nelibi. Nastesti to.nebyla takova palka
15. 4. 2014 08:30:26
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-kvuli-barve#reply1015374
jake vicenaklady? Berte to realne, ma pravo odstoupit do 14 dnu od smlouvy, takze mohl klidne vec vratit a objednat v jine barve a zadne vicenaklady byste uctovat nemohl.
15. 4. 2014 08:35:51
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-kvuli-barve#reply1015373
igor
verified
rating uzivatele
(18 hodnocení)
15. 4. 2014 08:38:44
Stava sa nam bezne, ze tovar vymiename kvoli farbe, velkosti, rozmerom ("myslel som si, ze retiazka je hrubsia") a to napriek tomu, ze presne uvadzame rozmery, hmotnost, fotky technicke, fotky na modelke....
Nijako sa tomu nevyhnete, myslim, ze sa oplati zaakznikom vyjst v ustrety. Pokial nie ste vyrobca, tak je to asi financne narocnejsie, "vicenaklady" si nauctovat nemozete.
15. 4. 2014 08:38:44
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-kvuli-barve#reply1015372
beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
15. 4. 2014 10:16:47
Vždy vycházím vstříc, jenže tohle mě fakt dostalo ... taková blbost. Doufám, že napodruhé už to klapne :-)
15. 4. 2014 10:16:47
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-kvuli-barve#reply1015371
Martin Hajna
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
15. 4. 2014 10:53:07
To je tak, když někdo nabízí zboží, které nikdy neměl skladem. U normálního eshopu je to standard, že někdo něco mění.
15. 4. 2014 10:53:07
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-kvuli-barve#reply1015370
Ja340
verified
rating uzivatele
16. 4. 2014 12:02:59
to bude prča až ti to vrátí znova:-)
16. 4. 2014 12:02:59
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-kvuli-barve#reply1015369
Poštovné je pálka nebo co se děje?
Příště by bylo dobré dát barvu rovnou vybrat při objednávce a nebo říci, že jinou barvu nemáte, pokud se vám nevyplatí mu to posílat znova. Vrátit výrobek má právo tak nebo tak.
Pokud je to něco drahého, tak byste měl mít zpravidla vyšší marži než u drobných věcí, takže vám to asi nese i tak dobrý zisk nebo ne? Holt s těmito zákazníky musíte počítat a mít je už zakalkulované potencionálně v marži.
16. 4. 2014 12:07:40
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-kvuli-barve#reply1015368
beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
16. 4. 2014 12:16:14
Tak to víte, že se všemi variantami počítám ... ale vždycky mě to štve. Hlavně mě nemrzí mít zboží na skladě, protože u trvanlivých věcí je čas na mé straně. Pokud to má 2 roky ležet někde v koutě, tak to hold zaplatí banka, ze zisku se zaplatí úrok. Ale pravdu má "já", prdel bude, až mi to vrátí znovu - to už fakt asi neprodám :-) Občas mi tu po reklamaci leží nějaká drobnost do 10k ... třeba jako stříhací strojek na srst a vzhledem k tomu, jak mi rostou chlupy na zádech, možná si ho i sám koupím.
B.
---------- Příspěvek doplněn 16.04.2014 v 12:23 ----------
Napsal Frajerlada;1079196
Poštovné je pálka nebo co se děje?
Příště by bylo dobré dát barvu rovnou vybrat při objednávce a nebo říci, že jinou barvu nemáte, pokud se vám nevyplatí mu to posílat znova. Vrátit výrobek má právo tak nebo tak.
Pokud je to něco drahého, tak byste měl mít zpravidla vyšší marži než u drobných věcí, takže vám to asi nese i tak dobrý zisk nebo ne? Holt s těmito zákazníky musíte počítat a mít je už zakalkulované potencionálně v marži.
To jste se asi spletl. Pokud mluvíte o marži, tedy relativních číslech, tak ty jsou samozřejmě nižší u dražších věcí. V absolutních číslech samozřejmě vydělám mnohem více, ale i tak to nevidím rád. Protože já tu částku otočím raději vícekrát na drobnostech.
16. 4. 2014 12:16:14
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-kvuli-barve#reply1015367
Jo takhle vám to musí hnít na skladě, dodavatel to zpátky nebere? A co to třeba střelit na ebay?
16. 4. 2014 12:52:49
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-kvuli-barve#reply1015366
TondaP
verified
rating uzivatele
16. 4. 2014 16:50:58
Cele je to o nastaveni systemu. Zakonodarce rozhodl, ze zakaznik ma vysadu (to neni pravo, nazyvejme veci spravne - pravo je pasivni vec, ktera neomezuje prava druhych) zpusobit prodejci nesmyslne naklady. Prodejce je tedy nucen vsem zakaznikum tyto naklady navic rozuctovat, tedy kolektivni zodpovednost za individualni pitomost. Kdyby to zakonodarci nechali lezet, tak by z takovych vysad byla proste konkurencni vyhoda nekterych provozovatelu a tito by si mohli stanovit podminky v unosnem provedeni zavislem na vlastnostech produktu - jenze to by pak chudaci z dTestu museli zacit pracovat namisto zvatlani a lobbovani za kraviny.
A ted si predstavte, ze si nekdo obedna nadesetkrat neco podobneho, na stopadesatkrat, natisickrat... - je to bajecny nastroj drsneho konkurecniho boje, kde pochopitelne vitezi ten bohatsi, ktery je schopen takove tlaky snaze ustat. Ale co, drtiva vetsina aktivnich volicu si takovy svet preje...
16. 4. 2014 16:50:58
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-kvuli-barve#reply1015365
marat
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
16. 4. 2014 19:44:14
Neprodává něco DTest? Že by jsme udělali hromadnou objednávku.....;-)
16. 4. 2014 19:44:14
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-kvuli-barve#reply1015364
psena
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
16. 4. 2014 19:58:44
A co záruka u dodavatele? Ta přece když ti to leží na skladě postupně ubývá u dodavatele a budeš to pak mít na vlastní triko.
16. 4. 2014 19:58:44
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-kvuli-barve#reply1015363
Metaxa
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
17. 4. 2014 00:08:45
Občas, když se podívám na heureku, tak se nestačím divit, s jakou marží někdo vystačí. A pravě zisk je to z čeho by se mělo tohle pokrýt. Zákazník má právo ti to vrátit třeba desetkrát...
17. 4. 2014 00:08:45
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-kvuli-barve#reply1015362
ehw
verified
rating uzivatele
17. 4. 2014 22:45:16
Zkusit se domluvit se zákazníkem na slevě, aby z toho vyjít na nule (sundat marži a dát pár stovek navíc).
17. 4. 2014 22:45:16
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-kvuli-barve#reply1015361
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit