Zadejte hledaný výraz...

Reklamace jak řešit

domain
verified
rating uzivatele
(96 hodnocení)
8. 3. 2013 10:02:02
kdyz mel ten telefon tech 6 vad, tak snad poslal samsung novy
opravovat 6 vad by bylo drazsi nez vyrobit novy telefon
8. 3. 2013 10:02:02
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-jak-resit/strana/2/#reply875144
Právě to stálo na vyjádření aut. servisu - tam se poslal na posouzení.... jenže pro ně se vady odstranily výměnou MB a flashem FW => 2 závady a hotovo. A můj zákazník už ale tel. nechtěl.... no prostě prekérka :-)
Nakonec šel opravenej tel na bazar, zákazník dostal zpátky prachy a já do ztrát odepsal cca. 6000,- Kč ..... než abych se handrkoval a nechal na sebe posílat ČOI :-)
Někdy to ale uznali bez problému - kolovala urban legend, že britex má na měsíc kvóty kolik smí uznat telefonů na výměnu a tak ke konci měsíce už neuznávali nic :-) co je na tom pravdy nevím....
8. 3. 2013 10:08:29
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-jak-resit/strana/2/#reply875143
Ufonn
verified
rating uzivatele
8. 3. 2013 10:10:41
Do 6 měsíců od koupi má zákazník právo na výměnu za nový kus a s opravou nemusí souhlasit.
8. 3. 2013 10:10:41
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-jak-resit/strana/2/#reply875142
psena
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
8. 3. 2013 10:40:35
Bohužel takhle to je, ale radši to moc nikde nepišme... ať to nevyjíždí ve vyhledávači jako první varianta reklamace. :-)
8. 3. 2013 10:40:35
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-jak-resit/strana/2/#reply875141
domain
verified
rating uzivatele
(96 hodnocení)
8. 3. 2013 10:49:21
Napsal inet-creative;920068
Někdy to ale uznali bez problému - kolovala urban legend, že britex má na měsíc kvóty kolik smí uznat telefonů na výměnu a tak ke konci měsíce už neuznávali nic
mas spatne dodavatele, ne zakazniky
8. 3. 2013 10:49:21
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-jak-resit/strana/2/#reply875140
Napsal domain;920094
mas spatne dodavatele, ne zakazniky
Lépe čti ;-) britex je autorizovaný servis, kvóty má samozřejmě nastaveny od Samsung ČR (pokud je to pravda s těmi kvótami) a jelikož jsem prodával ofic. českou distribuci, pak jsem neměl při reklamaci jinou možnost jak postupovat.....
Navíc mobily už díky bohu nedělám.... tam nejde konkurovat .....
8. 3. 2013 10:56:40
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-jak-resit/strana/2/#reply875139
domain
verified
rating uzivatele
(96 hodnocení)
8. 3. 2013 11:04:02
pokud ti opakovane posilaji telefony s nefunkcnim firmware, pak mas spatne dodavatele
8. 3. 2013 11:04:02
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-jak-resit/strana/2/#reply875138
no možná jo.... ale vzhledem k tomu že to byl ofiko FW přímo od samsungu v tomhle konkrétním případě tak asi jiná možnost nebyla :-)
8. 3. 2013 11:49:38
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-jak-resit/strana/2/#reply875137
Ja340
verified
rating uzivatele
8. 3. 2013 11:57:41
Napsal inet-creative;920099
Lépe čti ;-) britex je autorizovaný servis, kvóty má samozřejmě nastaveny od Samsung ČR (pokud je to pravda s těmi kvótami) a jelikož jsem prodával ofic. českou distribuci, pak jsem neměl při reklamaci jinou možnost jak postupovat.....
Navíc mobily už díky bohu nedělám.... tam nejde konkurovat .....
hmm já ve své prodejně s výpočetní technikou prodal 5 telefonů různých značek a typů a za 3 jsem vracel peníze a 2 byly reklamovány 2x.
Potom jsem toto odvětví úplně zrušil:-)
8. 3. 2013 11:57:41
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-jak-resit/strana/2/#reply875136
Luděk Cína
verified
rating uzivatele
8. 3. 2013 15:12:03
Napsal on.la;920020
No tak jestli řešíte kažou reklamaci tímto způsobem, pak se nedivím, že budete mít takové zářezy, které povedou k brzkému konci vašeho podnikání. Pokud byla reklamace vyřízena včasně (tj. do 30 dní) a jedná se o 1-3 reklamaci, nemá zákazník samozřejmě právo na vrácení peněz, ale pouze o proplacení nákladů spojených s reklamací (tj. poštovné v obvyklé výši, případně jízdenku na mhd). toť vše :)
toť vše?
Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí.
Zákazník může požadovat výměnu věci za bezvadnou nebo odstoupení od smlouvy a vrácení peněz, to druhé požadoval.
8. 3. 2013 15:12:03
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-jak-resit/strana/2/#reply875135
psena
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
8. 3. 2013 15:37:51
To máte v OP nebo s tím přišel sám zákazník?
8. 3. 2013 15:37:51
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-jak-resit/strana/2/#reply875134
Luděk Cína
verified
rating uzivatele
8. 3. 2013 15:48:54
Ob.Z.
8. 3. 2013 15:48:54
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-jak-resit/strana/2/#reply875133
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit