Zadejte hledaný výraz...

Reklamace druhý den – řešení?

Jiri Adamek
verified
rating uzivatele
20. 10. 2016 14:57:00
Dobrý den,
zakoupil jsem si herní konzoli se 4mi přiloženými dárky pomocí zákaznické karty Electro Worldu - na prodejně. Hned ten den se však na konzoli projevila závada - chtěl jsem ji vrátit, ale nevzali mi ji ,protože byla rozbalená a použitá. Bylo mi řečeno, že se to pošle na reklamaci.
Po důkladném hledání jsem však zjistil, že limitovaná edice, kterou jsem zakoupil je velmi poruchová a s problémy se potýkají tisíce lidí. Nechci tedy novou konzoli - protože by mi dali stejnou edici, kde je velká pravděpodobnost, že se situace bude opakovat - ztratím 3 měsíce reklamacemi, než mi vznikne nárok na vrácení peněz - tzn. 9 tisíc bude tři měsíce viset ve vzduchu a požitek z konzole nikde.
Mluvil jsem s reklamačním oddělením a řekl jim, že pokud servis vadu uzná a vymění mi konzoli za úplně novou, tak ji nechci a chci vrátit peníze. Slečna po telefonu řekla, že pokud mi pošlou celý nový kus, tak se to nechá zabalené a mám právo na vrácení peněz.
Chci se tedy zeptat - je toto možné nebo mě jen chtěla uklidnit ?
Dále se chci zeptat, pokud bude možné vrátit peníze, zůstanou mi dárky nebo je budu muset taky vrátit ?
Díky mockrát
20. 10. 2016 14:57:00
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-druhy-den-reseni#reply1231304
hnidopich
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
20. 10. 2016 15:00:45
Napsal Jiří Adámek;1333135
Dále se chci zeptat, pokud bude možné vrátit peníze, zůstanou mi dárky nebo je budu muset taky vrátit ?
Typický čech ;-(
20. 10. 2016 15:00:45
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-druhy-den-reseni#reply1231303
Jiri Adamek
verified
rating uzivatele
20. 10. 2016 15:09:38
Vy typický čechu:
Jde mi o to, že dárky už byly taky rozbaleny a použity, tak nevím, zda nevznikne problém jako v případě navrácení rozbalené konzole.
Když nemáte zájem poradit, tak proč se vůbec vyjadřujete ? Předpokládám, že Váš nick má opravdu své opodstatnění.
20. 10. 2016 15:09:38
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-druhy-den-reseni#reply1231302
hnidopich
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
20. 10. 2016 15:14:50
Napsal Jiří Adámek;1333143
Ty typický čechu:
Jde mi o to, že dárky už byly taky rozbaleny a použity, tak nevím, zda nevznikne problém jako v případě navrácení rozbalené konzole.
Když nemáš zájem poradit, tak proč se vůbec vyjadřuješ ? Předpokládám, že tvůj nick má opravdu své opodstatnění.
Co chceš radit, chceš zpět své peníze, tak logicky budeš muset vrátit všechno. Uveď jediný důvod, proč by sis měl dárky nechávat?
Já jsem asi blbý, ale tak nějak to považuji za naprosto normální a nenapadlo by mě to nijak jinak řešit.
20. 10. 2016 15:14:50
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-druhy-den-reseni#reply1231301
Jiri Adamek
verified
rating uzivatele
20. 10. 2016 15:21:34
Pokud vím, tak bonusy se nevztahují na zakoupené zboží. V případě opakovaných reklamací a následného odstupu od KS se dárky vracet nemusí.
Nevím však, jak se to řeší v tomto konkrétním případě.
20. 10. 2016 15:21:34
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-druhy-den-reseni#reply1231300
kofy
verified
rating uzivatele
(11 hodnocení)
20. 10. 2016 15:21:54
Napsal Jiří Adámek;1333135
Dále se chci zeptat, pokud bude možné vrátit peníze, zůstanou mi dárky nebo je budu muset taky vrátit ?
Díky mockrát
To by takto mohl dělat každý. Hledat věcí, ke kterým něco dostaneš a pak to vracet a nechávat si dárky.
Takže logicky, opravdu nemáš nárok si je nechat.
20. 10. 2016 15:21:54
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-druhy-den-reseni#reply1231299
Dolphi
verified
rating uzivatele
(28 hodnocení)
20. 10. 2016 15:23:10
Vrácení peněz za zboží zakoupené v kamenné prodejně nemá žádnou oporu v OZ. To jestli je nebo není zboží rozbalené na to nemá vliv.
Na vrácení peněz proto nemáte nárok.
20. 10. 2016 15:23:10
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-druhy-den-reseni#reply1231298
Jiri Adamek
verified
rating uzivatele
20. 10. 2016 15:25:16
Napsal kofy;1333150
To by takto mohl dělat každý. Hledat věcí, ke kterým něco dostaneš a pak to vracet a nechávat si dárky.
Takže logicky, opravdu nemáš nárok si je nechat.
To samozřejmě chápu. Já už při reklamaci donesl všechny věci včetně dárků zpět. Ale nevím, jak se to řeší v případě uznané reklamace a vrácení peněz.
---------- Příspěvek doplněn 20.10.2016 v 15:26 ----------
Napsal Dolphi;1333151
Vrácení peněz za zboží zakoupené v kamenné prodejně nemá žádnou oporu v OZ. To jestli je nebo není zboží rozbalené na to nemá vliv.
Na vrácení peněz proto nemáte nárok.
Prodejci v electro worldu mi právě řekli, že v případě zakoupení přes zákaznickou kartu nákup disponuje výhodami internetového prodeje.
20. 10. 2016 15:25:16
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-druhy-den-reseni#reply1231297
Miro
verified
rating uzivatele
(33 hodnocení)
20. 10. 2016 15:58:31
Z techto duvodu, bych si tam ani baterie nekoupil...
20. 10. 2016 15:58:31
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-druhy-den-reseni#reply1231296
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit