Zadejte hledaný výraz...

Reklamace dopravy – kontrola zboží u zákazníka

Veol
verified
rating uzivatele
19. 4. 2021 09:52:26
Dobrý den,
chtěl bych se zeptat jaký čas dáváte zákazníkovi, aby si zboží od přepravce zkontroloval. Někdy mi píšou zákazníci i po týdnu nebo dvou, že zboží teprve rozdělali a že je poškozené od přepravy. Jakou s tím máte zkušenost, případně jakou necháváte "lhůtu"? Já toleruji 2-3 dny od doručení.
Děkuji za postřehy.
Martin
19. 4. 2021 09:52:26
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-dopravy-kontrola-zbozi-u-zakaznika/#reply1482577
lada1979
verified
rating uzivatele
19. 4. 2021 10:41:47
to máš jedno, záleží na koho narazíš. Samozřejmě všichni máme v OP, že by si to měl prohlédnout hned, ale pokud narazíš na někoho znalého, tak s tím prvních 6 měsíců od prodeje nic nenaděláš, leda bys měl záznam z balení, že jsi to tam dal v pořádku. Nicméně pokud používáš poštu, tak tam to zákazník dnes skoro při její otvírací době nemá šanci reklamovat. Jinak obecně naši zákazníci z 99% tvrdí, že jsme to již poslali poškozené jelikož přepravce to rozbít nemohl. Dokonce tvrdí, že i obal byl nepoškozený, ale foto obalu nikdo zaslat nechce. On totiž dnes nikdo nechce zaslat ani fotografii natož zboží zpět, prý někde četli, že se to nemusí:)
19. 4. 2021 10:41:47
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-dopravy-kontrola-zbozi-u-zakaznika/#reply1482576
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit