Zadejte hledaný výraz...

Reklamace do 30-ti dnů

Dnes je to 33 dní, co jsem poslal do reklamace subwoofer. Ačkoliv mi dnes přišel e-mail o tom, že je subwoofer opraven, tak by mě zajímalo, jak je možné se bránit, když je ze zákona dáno, že reklamace musí proběhnout do 30-ti dnů? Slyšel jsem něco o vrácení peněz. Je tomu skutečně tak?
Díky.
13. 7. 2009 12:18:51
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-do-30-ti-dnu#reply335685
Ondrej Vertat
verified
rating uzivatele
(48 hodnocení)
13. 7. 2009 12:27:38
Podle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele má kupující po uplynutí 30 dnů ode dne uplatnění reklamace stejná práva, jako by šlo o neodstranitelnou vadu, a může tedy mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy, tedy požadovat vrácení kupní ceny za zboží.
edit: ovšem pozor, nikdo nemá povinnost tě informovat, že zboží je už ok a máš si ho vyzvednout. To si musíš hlídat sám. Pokud to opraví ve stanovené lhůtě a nedají ti vědět, pak nikde chyba nenastala.
13. 7. 2009 12:27:38
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-do-30-ti-dnu#reply335684
Nezáleží na tom, kdy jsi to poslal, ale kdy to dostali, tady bych řekl, že se do těch 30 dní ještě možná vešli.
13. 7. 2009 12:32:16
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-do-30-ti-dnu#reply335683
Díky za vysvětlení. Jde o to, že nejmenovaný e-shop posílá e-mail vždy při přijetí a vždy a vždy, když mají reklamaci hotovou. Když jsem tam minulý týden psal, bylo mi jasně řečeno, že reklamace musí být provedena do pátku (což bylo těch 30 dní), ale nebyla.
A ještě jeden dotaz: co, když mám doma zbytek soustavy? To jim tam mám odeslat také?
---------- Doplňující příspěvek odeslán v 12:34 ----------
Napsal Neregistrovaný;321223
Nezáleží na tom, kdy jsi to poslal, ale kdy to dostali, tady bych řekl, že se do těch 30 dní ještě možná vešli.
Ne, na jejich webu mají: Přijato: 10.6.2009 a Vráceno: 13.7.2009.
---------- Doplňující příspěvek odeslán v 19:54 ----------
Přišel mi e-mail, ve kterém stojí:
Dobrý den pane Potěšil,
zde bohužel není možnost na odstoupení od kupní smlouvy. Reproduktory již byly odeslány na vaši adresu.
V případě dalších dotazů nás neváhejte kontaktovat.
S pozdravem
Pořád podotýkám, že byl odeslán až dneska, čili 33 dní po přijetí.
Co poradíte? Nechat to být, nebo se bránit?
13. 7. 2009 12:33:27
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-do-30-ti-dnu#reply335682
Mimochodem, nejedná se takhle čirou náhodou o CZC?
30. 1. 2010 23:37:56
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-do-30-ti-dnu#reply335681
Mimochodem ano.
31. 1. 2010 21:44:29
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-do-30-ti-dnu#reply335680
Pavel Jílek
verified
rating uzivatele
(81 hodnocení)
31. 1. 2010 23:51:12
Už jsem párkrát reklamoval a co dělám já? Po 30 dnech, hned ráno (kdyby náhodou blbec) si tam jedu pro peníze nebo novej kus. Budou ti říkat, že si máš zavolat zítra atd. ale zákon je zákon. Řešil jsem takhle základní desku, grafiku a snad i HDD. Pokaždé mi s úsměvem sdělili, že to stále není vyreklamované a že si mám zavolat za týden...
Jinak nemusíš jim dodávat kompletní balení, ale pouze reklamovanou věc...
31. 1. 2010 23:51:12
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-do-30-ti-dnu#reply335679
Dávno neaktuální. Dostal jsem nový kus s prodlouženou záruční dobou.
1. 2. 2010 14:39:55
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-do-30-ti-dnu#reply335678
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit