Zadejte hledaný výraz...

Reklamace balíku

veronika.p1
verified
rating uzivatele
10. 10. 2011 10:46:09
Ahoj,
chtěla bych se zeptat, zda už někdo neřešil problém s reklamací u přepravní společnosti.
Posílala jsem přes ně skleněný stoleček kamarádce k narozeninám. Zabalila jsem stoleček do krabice a vystlala velkou vrstvou bublinkové fólie a dala na balík samolepku křehké.
Stoleček i přesto přišel rozbitý. Na reklamacích mi sdělili, že pokud nebyla poškozená krabice (sepsán reklamační protokol), tak reklamaci neuznávají.
Pravděpodobně s balíkem někdo hodil na plocho, proto krabice poškozená nebyla a kamarádka balík přebrala.
Stolek byl řádně zabalený, aby při respektování štítku křehké dorazil v pořádku.
Jak toto řešit?
Přeci když hodím na plocho balík, tak nemusí být poškozená krabice. :-(
Děkuji všem za rady.
10. 10. 2011 10:46:09
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-baliku#reply685810
Jameson
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
10. 10. 2011 10:51:10
Většinou jsou podmínky tak, že i při balíku "křehké" musí balík vydržet pád z cca 1 m, což je z rampy nebo z auta. Takže pokud opravdu není poškozen obal, tak máte asi smůlu. Na reklamace je vždy nejlepší pošta.
Na křehké věci je nejlepší ta firma, která je rychlejší než blesk. Ta je schopná si ten stolek i sama zabalit a pak ho neporušený dovézt. Ostatní jsou tupci, kteří jsou schopni vám balík, stokrát olepený cedulkami neklopit a křehké, dovézt naležato a rozbitý.
10. 10. 2011 10:51:10
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-baliku#reply685809
A vyfotila jste ho v té krabici, abyste měla důkaz, že při zabalování byl ještě celý?
Já vím, že to je uhozené, když člověk toto musí dělat, ale co když Vám teď řeknou, že jste ty "střepy" mohla zabalit úmyslně a teď reklamujete u nich, jako těch, kteří nehodu způsobili.
Zkuste kdyžtak kontaktovat Sdružení pro ochranu spotřebitele, za optání nic nedáte - http://www.spotrebitele.info/elektronicke-poradenstvi/vlozitdotazverejnost.html
Samozřejmě ten kdo s tím švihl, určitě slyšel, že stolek rozflákal. Ten se ale nepřizná, tak nevím jestli šance vůbec nějaká je. Reklamace by se měla sepsat před eventuálním převzetím balíku a jelikož balík je v pořádku, tak oni asi vážně nic uznat nemusí.
10. 10. 2011 10:52:44
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-baliku#reply685808
Dušan Helma
verified
rating uzivatele
(46 hodnocení)
10. 10. 2011 11:42:00
Keď som ja riešil s prepravnou spoločnosťou nálepky "krehké" tak mi bolo povedané, že aj keď budem mať na balíku krehké nemôžu mi zaručiť, že sa obsah balíka nepoškodí. Je to len varovanie pre kuriéra, že s tým má zaobchádzať opatrne.
Pokiaľ bude krabica v poriadku a obsah nie, tak za to oni nezodpovedajú. Iné by bolo keby bola aj krabica poškodená, vtedy by reklamáciu uznali.
10. 10. 2011 11:42:00
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-baliku#reply685807
veronika.p1
verified
rating uzivatele
12. 10. 2011 10:05:37
Děkuji všem za rady. Budu kontaktovat Sdružení spotřebitelů.
Ještě se zeptám - jak zabalit sklo, aby pád z 1 m vydrzelo? Jsou vůbec legální jejich podmínky a důvody zamítání reklamace, když Česká pošta toto nemá?
12. 10. 2011 10:05:37
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-baliku#reply685806
Riman
verified
rating uzivatele
12. 10. 2011 10:17:10
Dejte pak vědět jak to dopadlo. Posíláme křehké věci a taky nám už párkrát pošta reklamaci neuznala i při poškozené krabici. Je to opravdu o náhodě na jakého trefíte řidiče.
12. 10. 2011 10:17:10
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-baliku#reply685805
boogey
verified
rating uzivatele
12. 10. 2011 11:13:26
Napsal veronika.p1;711429
Ještě se zeptám - jak zabalit sklo, aby pád z 1 m vydrzelo?
Hele s tím si nedělej vůbec starosti. Jednou nám neuznali reklamaci na balík ani když jsem jim názorně ukázal, co takhle zabalenej balík všechno vydrží. Mrdnul jsem s ním vší silou o zem, pak na něj dupnul a ještě se na něm otočil. Balík byl dost na sr****, ale zboží přežilo bez úhony. Dokonce jsem si na to stěžoval u obchoďáka a prej s tím nejde nic udělat. Čili když nechtěj, neuznaj ti nic. Nevím jak u tebe, ale nám nestojí za to se s nima soudit, radši jsme snížili počty balíku přes ČP posílaných. Netrvalo dlouho než si toho všimli a když jsem jim pak řekl důvod, tak je to asi dost štvalo, že mi tenkrát nevyhověli.
12. 10. 2011 11:13:26
https://webtrh.cz/diskuse/reklamace-baliku#reply685804
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit