Zadejte hledaný výraz...

Reklama v patičce emailů

Chtěl bych se zeptat jak je to s reklamami umísťovanými do patičky "systémových" emailů, tedy emailů odesílaných například při registraci, nebo pro ověření emailové adresy?
Jaký je zájem o tuto formu propagace (reklamy) ze strany inzerentů a v jakém rozmezí se pohybují ceny?
PS: žádný názor není OT ...
25. 6. 2008 15:47:42
https://webtrh.cz/diskuse/reklama-v-paticce-emailu#reply86782
lukaspulda
verified
rating uzivatele
(24 hodnocení)
25. 6. 2008 15:53:20
No zrovna do emailů s registrací nebo s ověřením emailu to asi není správná cesta. Vlastně jsem o tom ještě neslyšel. Ale umísťování reklamy do newsletterů, to už je něco jiného. Centrum si za takový email účtuje korunu: http://infotext.centrum.cz/
25. 6. 2008 15:53:20
https://webtrh.cz/diskuse/reklama-v-paticce-emailu#reply86781
Napsal lukaspulda;75439
No zrovna do emailů s registrací nebo s ověřením emailu to asi není správná cesta. Vlastně jsem o tom ještě neslyšel. Ale umísťování reklamy do newsletterů, to už je něco jiného. Centrum si za takový email účtuje korunu: http://infotext.centrum.cz/
Abych to uvedl na správnou míru, tak jsem se dneska kamsi registroval a právě potvrzující zpráva, která mi přišla obsahovala v patičce hned tři reklamy, tak mě napadlo, jestli je to opravdu tak výborný způsob propagace...
25. 6. 2008 16:27:31
https://webtrh.cz/diskuse/reklama-v-paticce-emailu#reply86780
Dave
verified
rating uzivatele
26. 6. 2008 09:29:40
Asi záleží, jak moc je to cílené. Samozřejmě si tu a tam všimnu, že je v patičce mailu nějaká reklama.
Používám například službu Woko.cz. V příchozích mailech jsou nabídky školení Dobrého Webu, odebírám tak novinky z různých menších hudebních serverů, takže cílení nulové. Naopak v mailech od H1 "Firma Online" jsou ty nabídky hodně dobře cílené.
26. 6. 2008 09:29:40
https://webtrh.cz/diskuse/reklama-v-paticce-emailu#reply86779
lukaspulda
verified
rating uzivatele
(24 hodnocení)
26. 6. 2008 12:05:35
Novinka a registrační/potvrzuící email je IMHO něco jiného. Registrační email = otevřu, kliknu na odkaz, zavřu. U novinky nebo jakéhokoliv emailového zpravodaje se podívám co mi to přišlo, co ten email obsahuje a lze tam narazit na reklamu.
Takže reklama v emailech proč ne, samoz. když je dobře cílena, ale nedával bych ji do registračích emailů.
26. 6. 2008 12:05:35
https://webtrh.cz/diskuse/reklama-v-paticce-emailu#reply86778
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit