Zadejte hledaný výraz...

Reklama PPC(Google/Sklik) vs FB/Inst – Kam investovat?

Martin Ladyr
verified
rating uzivatele
29. 11. 2018 12:32:30
Napsal Aivori;1496183
Dobrý den,
měl bych dotaz, co bude lepší. Malý eshop zaměřený na stylové doplňky do domácnosti.Máme omezený rozpočet na reklamu, a teď uvažujeme zda bude lepší investovat peníze do reklamy na FB/inst. kterou si nějak naklikáme sami nebo tu samou částku vložit do PPC reklamy na googlu a skliku kterou nám musí někdo naklikat kterému musíme dát např 20% z investované částky.
Děkuji za odpovědi.
Zdravím,
PPC Ads 70% VS Sklik 30% jde o poměr konverze a průmerného CPC. Každý eshop má jinou cílovku. Obecně Ads fungují velice rychle s vysokou CPC a zobrazením,ale velmi nízkou CTR do 2-3% u Skliku bude CPC nízká a CTR vysoká a velice malé zobrazení.
M.L
29. 11. 2018 12:32:30
https://webtrh.cz/diskuse/reklama-ppcgoogle-sklik-vs-fb-inst-kam-investovat/strana/2#reply1374969
Mojmír Honyis
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
3. 12. 2018 15:22:28
Napsal Aivori;1496297
Abych upřesnil situaci, spustili jsme propagaci na FB: 7 dnů, 1den/100kč, za ten týden jsme dosáhli 298 prokliků tzn. 42 prokliků na den za stovku, tzn 2,3kč za proklik
PPC specialistka nám naklikala sklik a Google výsledek je takový: Google: průměr 40 prokliku/den za 6,11kč/proklik Sklik: 30 prokliků/den za 4,53kč/proklik
Závěr: z toho mi vyplývá že FB reklama kterou jsme si naklikali "sami" je efektivnější a levnější než reklama na google a skliku ale rád bych slyšel názor odborníka, třeba se pletu.
Pro rýpaly: částky jsou nízké protože zatím prověřujeme a diagnostikujeme která cesta je pro nás ta správná.
U FB kampaně je 100 Kč / den (zvlášť, pokud běží jen jedna kampaň) na vyvození jakýchkoliv závěrů dost nízký rozpočet. Minimálně to zkoušejte s 250-300 Kč / den na jednu kampaň a ideálně v několika variantách, které se budou lišit jak cílením, účelem, tak samotnými kreativami apod. U PPC kampaní je to dost závislé na optimalizaci, žádná kampaň neběží hned podle představ, je potřeba ji neustále optimalizovat. Nejlepší je kombinace více marketingových kanálů (tedy např. PPC, sociální sítě, e-mailing, obsahový marketing...), protože pokud Vám bude byznys stát na jedné noze, není to dobré. Pokud máte omezený rozpočet, bylo by možná lepší zaměřit se nejdříve pořádně na jeden a poté na druhý, než dělat všechny a žádný pořádně.
3. 12. 2018 15:22:28
https://webtrh.cz/diskuse/reklama-ppcgoogle-sklik-vs-fb-inst-kam-investovat/strana/2#reply1374968
Vizionar85
verified
rating uzivatele
10. 12. 2018 09:37:14
Ahoj, nevím kolik chcete dát do reklamy, ale na tyhle doplňky mi na eshopu víc jak dobře funguje favi. Minimálni cena prokliku je 1,50,- a prodávme vlastně hlavně vany, sprchy atd. Ty sem tam nějaká se prodá, ale ty doplňky do koupelny tam jdou celkem pravidelně skrz favi. Defakto z googlu či seznamu prakticky žádná. Tam se určitě na těch 200,- za den vlezete s přehledem.
10. 12. 2018 09:37:14
https://webtrh.cz/diskuse/reklama-ppcgoogle-sklik-vs-fb-inst-kam-investovat/strana/2#reply1374967
určitě sociální sítě. V poslední době se nejvíc řeší reklama přes FB a Instagram. Neřešil bych nějak velkou částku. Začal bych od malé částky s dobře nastavenou reklamou a grafikou a podle dat s částkou hýbal. Na začátek ti postačí klidně 200Kč.
Kdyby tě zajímalo víc o tom nebo bys potřeboval pomoci s nastavením tak stačí napsat.
11. 12. 2018 10:23:05
https://webtrh.cz/diskuse/reklama-ppcgoogle-sklik-vs-fb-inst-kam-investovat/strana/2#reply1374966
MarvinDela
verified
rating uzivatele
(7 hodnocení)
11. 12. 2018 10:31:25
Facebook je dobrej v tom filtrování zákazníka , co se týče jeho zálib atd. 100kč je málo ale vidíš, že nákej náhled ti to ve srovnání s PPC specialistkou dalo co se týče nákladu na reklamu, ale důležitý je co ti přineslo konverzi, tedy co z nich ti přivedlo skutečnýho zákazníka.
edit: já sám mám např. u dárkového zboží proklik na FB 2,60-7kč dle druhu zboží.
11. 12. 2018 10:31:25
https://webtrh.cz/diskuse/reklama-ppcgoogle-sklik-vs-fb-inst-kam-investovat/strana/2#reply1374965
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit