Zadejte hledaný výraz...

Reklama podle počtu zobrazení?

pkotala
verified
rating uzivatele
(24 hodnocení)
3. 1. 2009 22:19:00
Mám web, který má 100.000 zobrazení za den (http://www.schemata.biz/), ale klikavost je minimální, takže jsou tam průměrně 2$. Možná je to i umístěním a formáty reklamy (na to opravdu nejsem odborník), ale spíš si myslím, že kdo už tam jde, tak si vybere, stáhne a jde pryč.
Vím, že se tu párkrát probírala reklama, kde se platí podle počtu zobrazení. Umíte někdo poradit, jestli by některá z reklam měla pro tento web význam (tj. více, než ty 2 dolary)? Nebo je i AdSense v pořádku, akorát by se to mělo udělat jinak?
Díky
Pavel
3. 1. 2009 22:19:00
https://webtrh.cz/diskuse/reklama-podle-poctu-zobrazeni#reply197337
systémy které platí za zobrazení jsou většinou na nic...
spíš bych si pohrál s adsense - barvu pozadí bych nedal bílou, ale sladil bych ji s pozadím webu... nechal bych tam jen textovou reklamu a obrázkvou bych stáhl... a zkusil bych přidat odkazové jednotky adsense...
3. 1. 2009 22:23:22
https://webtrh.cz/diskuse/reklama-podle-poctu-zobrazeni#reply197336
bibapub
verified
rating uzivatele
(11 hodnocení)
3. 1. 2009 22:52:14
Napsal BigLebowski;180533
systémy které platí za zobrazení jsou většinou na nic...
spíš bych si pohrál s adsense - barvu pozadí bych nedal bílou, ale sladil bych ji s pozadím webu... nechal bych tam jen textovou reklamu a obrázkvou bych stáhl... a zkusil bych přidat odkazové jednotky adsense...
Ahoj, nemohu tak jednoduše souhlasit, že systémy které jsou na zobrazení jsou na nic. Pokud prodáváte reklamu, tak je prodej na zobrazení velice výhodný. (Celosvětově konverzní poměr je cca. 0,2-0,5% prokliku na zobrazení - záleží však na mnoha okolnostech). Pokud ovšem nakupujete reklamu, tak se spíš přikloníte k variantě PPC.
Stále jsou zde klienti, kteří bannery potřebují podpořit image společnosti či konkrétního produktu. Pro tyto klienty je kampaň PPC hůře využitelná.
Adsense omezeně podporuje umístit grafické prvky připomínající bannery, ale zadavatelů stále moc není a asi ani nebude. Pokud se chcete orientovat na prodej reklamy na zobrazení, tak to znamená aktivní prodej přímo klientům a nespoléhat se na systémy třetích stran.
David
3. 1. 2009 22:52:14
https://webtrh.cz/diskuse/reklama-podle-poctu-zobrazeni#reply197335
Davide, ty ale mluvíš o přímem prodeji reklamy...
Myslím že Pavel Kotala se ptal spíše na systémy platící za zobrazení...
Pokud se pletu tak sorry za mystifikaci :)
3. 1. 2009 23:12:18
https://webtrh.cz/diskuse/reklama-podle-poctu-zobrazeni#reply197334
pkotala
verified
rating uzivatele
(24 hodnocení)
4. 1. 2009 10:48:56
Napsal BigLebowski;180596
Davide, ty ale mluvíš o přímem prodeji reklamy...
Myslím že Pavel Kotala se ptal spíše na systémy platící za zobrazení...
Pokud se pletu tak sorry za mystifikaci :)
myslel jsem to přesně tak - prostě CTR je nízké, tak mě napadlo použít něco jiného
4. 1. 2009 10:48:56
https://webtrh.cz/diskuse/reklama-podle-poctu-zobrazeni#reply197333
Koukni třeba tady - http://webtrh.cz/24134-ecpm-zkusenosti
Ale myslím, že ty částky za 1000 zobrazení jsou směšné...
4. 1. 2009 10:53:28
https://webtrh.cz/diskuse/reklama-podle-poctu-zobrazeni#reply197332
bibapub
verified
rating uzivatele
(11 hodnocení)
4. 1. 2009 10:57:04
A tak to pardon. Asi jsem to přechroupal blbě. V tomto případě bych doporučil zkusit oslovit nějakou mediální agenturu. (např. immpresion, atd..) Má to, ale několik nevýhod. Sice budou prodávat bannery va Vašem webu za zobrazení, ale musí o Váš web mít zájem také klient. No a pak taky provize pro medialku. (min. 15%, ale neni vyjímka i 40%:banghead:)
4. 1. 2009 10:57:04
https://webtrh.cz/diskuse/reklama-podle-poctu-zobrazeni#reply197331
MzK
verified
rating uzivatele
(44 hodnocení)
4. 1. 2009 11:05:53
Taky bych chtěl někdy v budoucnu zkusit… Když se platí za klik málo a navíc je nízká cena za klik, tak proč ne.
4. 1. 2009 11:05:53
https://webtrh.cz/diskuse/reklama-podle-poctu-zobrazeni#reply197330
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit