Zadejte hledaný výraz...

Reklama na veřejných místech

licantrop
verified
rating uzivatele
24. 9. 2014 20:45:30
Jaké máte zkušenosti s umístěním reklamních materiálů (plakáty, menší až větší banery, reklamní plachty) na veřejných místech (například baner na stožáru veřejného osvětlení, atd...)?
Kam všude se dají tyto materiály umístit? Od koho žádat povolení?
24. 9. 2014 20:45:30
https://webtrh.cz/diskuse/reklama-na-verejnych-mistech/#reply1056831
mumuhe
verified
rating uzivatele
24. 9. 2014 21:04:53
reklamy na lampách byly v okay elektro druhé nejúčinější po letákách do schránky. Ale taky nejdražší. Přesto se to vždy na jednodení akce vyplatilo.
24. 9. 2014 21:04:53
https://webtrh.cz/diskuse/reklama-na-verejnych-mistech/#reply1056830
licantrop
verified
rating uzivatele
24. 9. 2014 21:22:09
A od koho tak žádat povolení? Nebo se to tam může jen tak dát?
24. 9. 2014 21:22:09
https://webtrh.cz/diskuse/reklama-na-verejnych-mistech/#reply1056829
Karlos
verified
rating uzivatele
(53 hodnocení)
24. 9. 2014 21:30:24
většinou je to města
24. 9. 2014 21:30:24
https://webtrh.cz/diskuse/reklama-na-verejnych-mistech/#reply1056828
kaarii
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
24. 9. 2014 21:48:36
Dle mých zkušeností se taková forma reklamy už moc nevyplácí. Je drahá, relativně špatně měřitelná a většina lidí je proti takovým reklamám imunní. Na druhou stranu, pokud je reklama originální a dokáže zaujmout tak úspěch mít může, není to ale sranda.
24. 9. 2014 21:48:36
https://webtrh.cz/diskuse/reklama-na-verejnych-mistech/#reply1056827
Biba
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
25. 9. 2014 07:56:32
Osobně také zvažuji, do jaké reklamy investovat. Má někdo nějaká podložená data? PPC od Adwords je jasný, ale dále? Já uvažoval nad celolepem auta, samozřejmě originálním celolepem, dále nad letáčky do schránek, nějakým tím billboardem u rušné silnice a nebo místo toho všeho investovat opravdu jen do reklam na netu?
25. 9. 2014 07:56:32
https://webtrh.cz/diskuse/reklama-na-verejnych-mistech/#reply1056826
Napsal Bíba;1126548
Osobně také zvažuji, do jaké reklamy investovat. Má někdo nějaká podložená data? PPC od Adwords je jasný, ale dále? Já uvažoval nad celolepem auta, samozřejmě originálním celolepem, dále nad letáčky do schránek, nějakým tím billboardem u rušné silnice a nebo místo toho všeho investovat opravdu jen do reklam na netu?
Celopolep auta - musite si uvedomit, ze to bude pak i vase vizitka. Takze budete-li ne uplne slusny ridic apod. tak si tim delate dost negativni reklamu. Zaroven ten zasah je opet dost maly a jedno auto toho moc neudela, byt je to zase dlouhodoba zalezitost a pokud v miste dost jezdite proc ne. Nema smysl to delat s tim, ze "jezdim po cele republice, uvidi to spousta lidi" uvedomte si, kolik jste jen dnes videl polepenych aut a kolik si z nich pamatujete..
Letacky - plati to jako u jinych typu medii, aby opravdu fungovaly, musite se bud naprosto trefit do aktualni potreby, spise je treba roznos letaku v dane lokalite opakovat s urcitou cetnosti, aby zacaly fungovat. Jeden roznos nefunguje temer nikdy. Takze udelat dobre podklady a pak opakovane a opakovane a ono to funguje.
Billobard - jeden billboard nekde jsou naprosto vyhozene penize. Billboardy funguji, ale musi se umet pouzivat, musi mit urcitou intenzitu v dane lokalite apod. Jednim, dvema, trema jen vyhodite penize. Tam je treba udelat silnou kampan, jinak leti penize pryc. Navic velky problem je v tom, ze malo kdo umi udelat spravnou kreativu. Kdyz si vezmete ze zasah billboardem je pod 1 s, tak tomu je treba prizpusobit sdeleni, aby bylo ihned pochopitelne. Zaroven bojujete s tim, ze je doslova vytapetovano. a ty dobre plochy jsou zase relativne drahe.
- obecne neni problem vyuzivat i jina media, nez je internet. On i ten internet dnes uz poradne nefunguje, mimo ruzne vylozene vykonostni typy - ppc, srovnavace. Takovy bezny displej kupovany na imprese nebo kliky na portalech taky naklady moc nevraci. Takze vse funguje a je dobre. Ne vsechno je vhodne pro vsechno a vsechny. Efekt pro neznamou firmu byva u vsech medii obecne nizsi, nez u tech znamych. Zaroven se s tim mediem musi umet pracovat. Kdyz se neumi, kdyz se udela hura akce, tak jsou to veskrze vyhozene penize.
PS - jeste k tomu, ze se ruzne veci spatne meri. To je pravda. Na kvalitni pruzkumy, ktere stoji stovky tisic vetsina mit nebude, takze se to da merit pomerne dobre, ale neprimo. Proste billboard jeden konkretni nezmerite. ALe uz zmerite, pokud v nejake casti mesta udelate billboardovou kampan, nebo v danem meste, zda se zvysila navstevnost webu z dane lokality, zda se zvysil obrat apod. Nebo pokud se promuje urcita sluzba/vyrobek, zda je tam progres apod. Tech metod jak merit offline media je vicero, ale proste neni to tak, jako u PPC, kde to vidim pomerne velmi presne.
25. 9. 2014 08:05:44
https://webtrh.cz/diskuse/reklama-na-verejnych-mistech/#reply1056825
trhnapadu.cz
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
25. 9. 2014 11:48:46
hezky řečeno, jen bych opravil, že 1 dobře "udělaný" billbaord na luxusním místě i za jednotky tisíc měsíčně dokáže udělat hodně muziky, ale chce to opravdu pečlivě vybírat....
25. 9. 2014 11:48:46
https://webtrh.cz/diskuse/reklama-na-verejnych-mistech/#reply1056824
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit