Zadejte hledaný výraz...

reklama a způsob nabídky

martonus
verified
rating uzivatele
14. 9. 2009 23:16:54
Nejprve vysvětlím svou situaci: Jsme dva studenti, kteří se snaží rozjet firmu na tvorbu webů a webových aplikací. Kolega je vyloženě PHP vývojář a já se starám o vše ostatní. Není to zrovna ono, protože to vše ostatní je celkem široké rozpětí a já samozřejmě nemám tak široké znalosti a zkušenosti, aby mi vše šlo perfektně. Jenže v začátcích nejsou peníze na další lidi, kteří by byli odborníky v jednom oboru. Tím narážím na problém:
Abych měl šanci dostat se na alespoň obstojné pozice ve vyhledávačích, musel bych mít čas na pořádnou SEO optimalizaci. V tomto oboru je velká konkurence, navíc dost kvalitní konkurence, proto je tomu potřeba věnovat velký čas. Jenže ten čas já nemám, neboť musím dělat weby, upravovat eshopy atd. Proto ani nepřemýšlím o předních pozicích ve vyhledávačích....promiňte, že moc kecám, snažím se jen uvést do problému.
Samotný dotaz:
Jak co nejlépe naložit s časem? Zatím máme zakázky většinou přes známé, nebo na různá doporučení. Zákazníky se snažíme získat zejména cenou, ale zároveň dobrou kvalitou a přístupem.
To pak ale musím udělat hodně webů, abychom se vůbec uživili a nezbývá čas na nic jiného.
Myslíte si, že je výhodnější nechat si za web zaplatit např. 20 000(udělat web kvalitně po všech stránkách),mít takové zakázky třeba jen 3 za měsíc a mít víc času na propagaci, nebo mít hromadu zakázek za např. 3000, tím získat spoustu referencí, ale zároveň mít nedostatek času na ostatní?
Jak jsou na tom dnešní zákazníci? Je pro všechny prioritou cena, nebo se dívají především na kvalitu, i přes vysokou cenu?
Lidí, co se zabývají webdesignem je na tomto fóru asi velké množství...zajímalo by mě, jaké byly vaše začátky? Pokud to tedy není vaše know-how tajemství.
14. 9. 2009 23:16:54
https://webtrh.cz/diskuse/reklama-a-zpusob-nabidky#reply371811
Napsal martonus;361153
Nejprve vysvětlím svou situaci: Jsme dva studenti, kteří se snaží rozjet firmu na tvorbu webů a webových aplikací. Kolega je vyloženě PHP vývojář a já se starám o vše ostatní. Není to zrovna ono, protože to vše ostatní je celkem široké rozpětí a já samozřejmě nemám tak široké znalosti a zkušenosti, aby mi vše šlo perfektně. Jenže v začátcích nejsou peníze na další lidi, kteří by byli odborníky v jednom oboru. Tím narážím na problém:
Abych měl šanci dostat se na alespoň obstojné pozice ve vyhledávačích, musel bych mít čas na pořádnou SEO optimalizaci. V tomto oboru je velká konkurence, navíc dost kvalitní konkurence, proto je tomu potřeba věnovat velký čas. Jenže ten čas já nemám, neboť musím dělat weby, upravovat eshopy atd. Proto ani nepřemýšlím o předních pozicích ve vyhledávačích....promiňte, že moc kecám, snažím se jen uvést do problému.
Samotný dotaz:
Jak co nejlépe naložit s časem? Zatím máme zakázky většinou přes známé, nebo na různá doporučení. Zákazníky se snažíme získat zejména cenou, ale zároveň dobrou kvalitou a přístupem.
To pak ale musím udělat hodně webů, abychom se vůbec uživili a nezbývá čas na nic jiného.
Myslíte si, že je výhodnější nechat si za web zaplatit např. 20 000(udělat web kvalitně po všech stránkách),mít takové zakázky třeba jen 3 za měsíc a mít víc času na propagaci, nebo mít hromadu zakázek za např. 3000, tím získat spoustu referencí, ale zároveň mít nedostatek času na ostatní?
Jak jsou na tom dnešní zákazníci? Je pro všechny prioritou cena, nebo se dívají především na kvalitu, i přes vysokou cenu?
Lidí, co se zabývají webdesignem je na tomto fóru asi velké množství...zajímalo by mě, jaké byly vaše začátky? Pokud to tedy není vaše know-how tajemství.
Tak urcite jsou lepsi 3 zakaznici za 20.000 Kc, nez 20 za 3.000, to da rozum, ze 3 ksefty urcite usetri cas :)
Dnesni zakazniky neznam, pro koncaky skoro nedelam, ale kdyz jsem zacinal, tak byvala velka priorita cena... Ovsem to bylo v dobe, kdy kazdy mlel o tom, ze kdo neni na netu, tak jako by nebyl (11 let zpet)...
14. 9. 2009 23:34:56
https://webtrh.cz/diskuse/reklama-a-zpusob-nabidky#reply371810
Filip
verified
rating uzivatele
15. 9. 2009 00:40:30
Napsal martonus;361153
... QUOTE TEXT ...
Asi takhle... pokud jsem to dobře pochopil a neustále děláte eshopy a podobný ... tak bych se zamyslel nad tím jestli by nebylo lepší vyvinout si vlastní e-shop systém, vlastní RS a další takové ty základní věci a u těch pak pouze upravovat grafiku nějakým template systémem.
Pak už to je skoro jedno jestli uděláš 30 webů po 2000 nebo 3 po 20000. Ale věř mi, že v dnešní době kdy spousty studentů dělat www stránky jen pro zábavu tak to, že by jsi měl 3 třeba dvacetitisícové zakázky měsíčně si myslím, že je trochu najivní předtucha.
Musel by jsis vytvořit opravdu velké, kvalitní a dobré reference - nejen po grafické stránce, ale i funkční a propracované... tj. sem tam nějaké ověření formulářů přes ajax, cooluri, propracované designy a podobně.
Jak říkám v dnešní době živit se pouze www stránkama už skoro není možný. Většina lidí si vezme 2 - 3 firmy a většinou nakonec ostatním ani nedá vědět že je projekt už prakticky hotový od někoho jiného. Takže pokud zase lidem chceš vyjít vstříc např. důvěrou tak zase na to většinou doplatíš.
Jak říkám pro začátek bych si vyrobil ten eshop a nějaký defaultní RS - který by podporoval statické stránky, článkování, hodnocení, ankety a tyhle veškeré zbytečnosti a u toho bych jednoduše začal.
Ale přemýšlet o projektech za 20.000 a ještě 3x do měsíce... si myslim, že v dnešní době najivní představa. To by ten Tvůj kamarád musel mít zlaté ruce, pevnou vůli a Ty pokud ty designy rozřezáváš mít geniální nápady a tvůrčí schopnost. Protože lidi jsou stále náročnější a už jim nestačí deisgn typu 4 rámečky, 2 ohraniče a jeden iframe a konec =).
Přeji úspěšný lov =)
15. 9. 2009 00:40:30
https://webtrh.cz/diskuse/reklama-a-zpusob-nabidky#reply371809
Viktor Machek
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
15. 9. 2009 11:08:36
Zdravím,
z mé praxe vím,že cena je v současné době jedním z rozhodujících prvků.. Spoléhat se na to, že ulovíte na začátku 3 velké zakázky asi není ta správná cesta.
když jste na začátku, musíte být jako smrt (ta bere všechno :-) ) apostupně se propracovat na základě rozrůstajících se referencí k větším zakázkám.
Ulovit v dnešní době velkou zakázku je docela dost práce a pokud řešíte nyní zakázky ze svého okruhu známých a jejich známých (což je nepsorně dobrá cesta k postupné etablizaci), pokračoval bych v tomto.
Váš čas, kterrý musíte trávit na zakázkách vám již nyní určitě přináší nějaké výdělky, proto bych to udělal takto:
- soustředit se na získávání jakýchkoliv zakázeka tvorbu portfolia
- ostatní věci zadal externistům, kterých se na jednotlivé činnosti dá najít na webtrhu dost a za slušné ceny.
Tím se dostanete do fáze,že se budete zabývat opravdu nosnými částmi podnikání a tyto drobné práce, které vás odvádí od pozornosti si prostě zaplatíte.
Po čase se určitě dostanete k větším zakázkám a budete si moci (do jisté míry samozřejmě) vybírat. Nyní je dle mého jediná cesta v tom si říci, co je pro váš business z pohedu rozvoje nejdůležitější, na to se zaměřit a to ostatní nakoupit.
doufám,že jsem to napsal srozumitelně :-)
Pěkný den
Viktor Machek
Napsal martonus;361153
Nejprve vysvětlím svou situaci: Jsme dva studenti, kteří se snaží rozjet firmu na tvorbu webů a webových aplikací. Kolega je vyloženě PHP vývojář a já se starám o vše ostatní. Není to zrovna ono, protože to vše ostatní je celkem široké rozpětí a já samozřejmě nemám tak široké znalosti a zkušenosti, aby mi vše šlo perfektně. Jenže v začátcích nejsou peníze na další lidi, kteří by byli odborníky v jednom oboru. Tím narážím na problém:
Abych měl šanci dostat se na alespoň obstojné pozice ve vyhledávačích, musel bych mít čas na pořádnou SEO optimalizaci. V tomto oboru je velká konkurence, navíc dost kvalitní konkurence, proto je tomu potřeba věnovat velký čas. Jenže ten čas já nemám, neboť musím dělat weby, upravovat eshopy atd. Proto ani nepřemýšlím o předních pozicích ve vyhledávačích....promiňte, že moc kecám, snažím se jen uvést do problému.
Samotný dotaz:
Jak co nejlépe naložit s časem? Zatím máme zakázky většinou přes známé, nebo na různá doporučení. Zákazníky se snažíme získat zejména cenou, ale zároveň dobrou kvalitou a přístupem.
To pak ale musím udělat hodně webů, abychom se vůbec uživili a nezbývá čas na nic jiného.
Myslíte si, že je výhodnější nechat si za web zaplatit např. 20 000(udělat web kvalitně po všech stránkách),mít takové zakázky třeba jen 3 za měsíc a mít víc času na propagaci, nebo mít hromadu zakázek za např. 3000, tím získat spoustu referencí, ale zároveň mít nedostatek času na ostatní?
Jak jsou na tom dnešní zákazníci? Je pro všechny prioritou cena, nebo se dívají především na kvalitu, i přes vysokou cenu?
Lidí, co se zabývají webdesignem je na tomto fóru asi velké množství...zajímalo by mě, jaké byly vaše začátky? Pokud to tedy není vaše know-how tajemství.
15. 9. 2009 11:08:36
https://webtrh.cz/diskuse/reklama-a-zpusob-nabidky#reply371808
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit