Zadejte hledaný výraz...

Reklama a přidaná hodnota eshopu

cestovatel
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
19. 2. 2014 09:00:34
Ahoj všem,
chci se zeptat zkušenějších eshopařů na názory. Jedná se o uvažovaný eshop s bylinkami.
První dotaz - má smysl při zahájení prodeje cpát peníze do ppc, pokud ano, tak za kolik měsíčně a porovnání adwords vs sklik?
Druhý dotaz - má význam nabízet zákazníkům přidanou hodnotu odborné poradenství zdarma - například sestavení léčebné kůry s bylinkami na jejich chorobu - do jaké míry toto může ovlivnit zájem zákazníků? (vize - dostanou odborné doporučení na jejich obtíže, většinou s produkty co by byly na eshopu, a oni si tam pak - snad - nakoupí)
Jinak xml na heureku apod., tj jasná věc.
Děkuju všem.
19. 2. 2014 09:00:34
https://webtrh.cz/diskuse/reklama-a-pridana-hodnota-eshopu/#reply998031
smysl ma kazda reklama, ktera prinese zisk, klidne z pohledu okamziteho efektu. A pokud to nese zisk, zadny horni limit neni.
19. 2. 2014 09:08:30
https://webtrh.cz/diskuse/reklama-a-pridana-hodnota-eshopu/#reply998030
asd
verified
rating uzivatele
19. 2. 2014 09:09:59
Ono se na to nedá odpovědět, protože každý shop to má úúúplně jinak, co se týká fungování reklamy. Jediná cesta je taková, že se musí zezačátku investovat ("vyházet") dost peněz pokusem - omylem, vychytat si co ti funguje a která reklama je pro tebe plusová, a podle toho si pak nastavit svuj marketing model. Hlavně neskoč na lep žádným "odborníkům" co ti ted budou psát, jak ti všechno nastaví a zařídí ... jsou to vyhozené peníze a nic ti to nepřinese, jen to, že o tom nebudeš mít přehled a nic se nenaučíš, navíc 90% odborníků o tom ví kulový stejně jako ty.... vychytej si reklamu sám, budeš v tom zainteresovanej a nakonec se ti to vyplatí :-)
19. 2. 2014 09:09:59
https://webtrh.cz/diskuse/reklama-a-pridana-hodnota-eshopu/#reply998029
Napsal asd;1058789
Ono se na to nedá odpovědět, protože každý shop to má úúúplně jinak, co se týká fungování reklamy. Jediná cesta je taková, že se musí zezačátku investovat ("vyházet") dost peněz pokusem - omylem, vychytat si co ti funguje a která reklama je pro tebe plusová, a podle toho si pak nastavit svuj marketing model. Hlavně neskoč na lep žádným "odborníkům" co ti ted budou psát, jak ti všechno nastaví a zařídí ... jsou to vyhozené peníze a nic ti to nepřinese, jen to, že o tom nebudeš mít přehled a nic se nenaučíš, navíc 90% odborníků o tom ví kulový stejně jako ty.... vychytej si reklamu sám, budeš v tom zainteresovanej a nakonec se ti to vyplatí :-)
clovek nemuze umet vsechno, nemuze vsechno znat a nemuze byt na vse odbornik. Mel by se zamerit na urcite veci o zbytku mit nejaky prehled, nebo na to schopne lidi. Takze naopak odbornik muze v pocatku hodne usetrit tim, ze se nemusi ucit vsechno do pocatku.
19. 2. 2014 09:24:43
https://webtrh.cz/diskuse/reklama-a-pridana-hodnota-eshopu/#reply998028
Eva
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
19. 2. 2014 10:39:49
Napsal asd;1058789
Hlavně neskoč na lep žádným "odborníkům" co ti ted budou psát, jak ti všechno nastaví a zařídí ... jsou to vyhozené peníze a nic ti to nepřinese, jen to, že o tom nebudeš mít přehled a nic se nenaučíš, navíc 90% odborníků o tom ví kulový stejně jako ty.... vychytej si reklamu sám, budeš v tom zainteresovanej a nakonec se ti to vyplatí :-)
Já bych souhlasila pokud PPC odborník je v uvozovkách. Protože skutečný odborník to určitě nastaví tisíckrát líp než sebezainteresovanější eshopař. Taky jsem začínala s eshopem od nuly a co šlo si dělala svépomocí, ta PPC se dá docela snadno pochopit v základním rozměru, ale když do toho člověk začne vrtat, tak může být velmi snadno overwhelmed :-/
Jinak adwords x sklik - určitě oboje, časem uvidíte, odkud Vám půjde kolik lidí a případně si nastavení upravíte.
To odborné poradenství k bylinkám mi zní jako dobrá přidaná hodnota. Tedy pokud to nebude "odborné" poradenství, to by mě akorát naštvalo.. Hodně štěstí!
19. 2. 2014 10:39:49
https://webtrh.cz/diskuse/reklama-a-pridana-hodnota-eshopu/#reply998027
cestovatel
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
19. 2. 2014 10:46:29
Děkuju za dosavadní reakce. A kolik si myslíte, že je přibližně minimální hodnota měsíčně nacpat do PPC na začátku. Jasně, že čím více, tím asi lépe :D, ale aby to mělo alespoň nějaký smysl, s jakým rozpočtem je třeba počítat?
19. 2. 2014 10:46:29
https://webtrh.cz/diskuse/reklama-a-pridana-hodnota-eshopu/#reply998026
Eva
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
19. 2. 2014 10:55:06
Těžko říct, jsem úplně z jiného oboru a netuším, jak jsou bylinky konkurenční. Na dotaz "bylinky" se mi momentálně na googlu zobrazí 1 placený odkaz, na dotaz "bylinný čaj" už to je horší. Vy určitě budete muset cílit konkrétně, uvažovat, co Vaši potenciální zákazníci hledají, např. "heřmánkový čaj". Na PPC je fajn to, že si lze nastavit rozpočtový strop, lze s ním hýbat s okamžitou účinností.
19. 2. 2014 10:55:06
https://webtrh.cz/diskuse/reklama-a-pridana-hodnota-eshopu/#reply998025
Napsal cestovatel;1058826
Děkuju za dosavadní reakce. A kolik si myslíte, že je přibližně minimální hodnota měsíčně nacpat do PPC na začátku. Jasně, že čím více, tím asi lépe :D, ale aby to mělo alespoň nějaký smysl, s jakým rozpočtem je třeba počítat?
Co nejvetsi, ale...
1. musi to byt efektivni, proste marze musi pokryt vase naklady + naklady na reklamu
2. musite to byt schopna odbavit - napr. pokud jste schopna denne zabalit 50 zasilek, nema smysl mit 51 objednavek, pak byste se dostavala do skluzu
19. 2. 2014 10:56:37
https://webtrh.cz/diskuse/reklama-a-pridana-hodnota-eshopu/#reply998024
OndrejDyrka
verified
rating uzivatele
(15 hodnocení)
19. 2. 2014 13:00:07
Pokud půjdete cestou samosprávy PPC, tak:
- používejte frázové ("bylinný") a přesné () shody, ne volné
- mějte jednu sestavu jen na velmi blízké skupiny slov (1. sestava "bylinný čaj", "levný bylinný čaj" atd., 2. sestava "nápoje z bylinek"...)
- v reklamách mějte ono klíčové slovo + důvod, proč kliknout - doprava zdarma, výprodej, nízká cena (hlavně nelžete)
- reklamy veďte přímo na konkrétní kategorii/produkt, ne na hlavní stranu
- použíjte také remarketing a v Skliku retargeting (Jak funguje remarketing - Nápověda AdWords
https://support.google.com/adwords/answer/2454000?hl=cs, potažmo
Retargeting - Seznam Nápověda
http://napoveda.sklik.cz/cz/retargeting.html)
19. 2. 2014 13:00:07
https://webtrh.cz/diskuse/reklama-a-pridana-hodnota-eshopu/#reply998023
Petka
verified
rating uzivatele
19. 2. 2014 13:22:22
Ahoj,
zkus se zadarmo zaregistrovat na artikul.cz, firmu tam máš registrovánu zdarma napořád, jako porovnávač, když zadáš xml je teď zdarma 3 měsíční akce, potom si můžeš vybrat a neplatíš PPC - je to na bázi PPP - platíš místo na webu ne za prokliky. Pro začínajícího eshopistu si myslím super.
19. 2. 2014 13:22:22
https://webtrh.cz/diskuse/reklama-a-pridana-hodnota-eshopu/#reply998022
crtz
verified
rating uzivatele
(30 hodnocení)
19. 2. 2014 13:29:57
Je chytre davat do PPC slova jako "vyprodej, levne, nejlenvjesi..." ? Takov zakaznik urcite hleda nejnizsi nabidku.Porovnava ruzne eshopy a konci to tim ze majitele eshopu se predhaneji kdo prvni bude mit marzi 1kc.
Rad uslysim ze se pletu :D
19. 2. 2014 13:29:57
https://webtrh.cz/diskuse/reklama-a-pridana-hodnota-eshopu/#reply998021
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit